Nabízím individuální služby virtuální asistence. Jako sekretářka na dálku pomáhám s administrativou, personálními i jinými záležitostmi. Ráda si vyslechnu váš požadavek, a když to bude v mých silách, s chutí vám pomůžu.
- Administrativa:
- přepis textů z papírové podoby do PC
- jednání s úřady a dalšími institucemi
- objednávky zboží a služeb
- vyřizování telefonických hovorů a emailů
- organizace kalendáře
- fakturace a asistence při založení firmy
- Personalistika:
- dílčí činnosti – tvorba inzerátů a jejich zadávání na webové pracovní portály nebo vaše sociální sítě, výběr vhodných kandidátů a zasílání jejich hodnocení
- komplexní zajištění výběrového řízení – celý náborový proces: analýza pracovního místa a poznání vaší firemní kultury, vytvoření inzerátu, inzerování a výběr vhodných kandidátů, pohovory s uchazeči, zaslání hodnocení kandidátů v užším výběru a zařízení nástupu vybraného kandidáta včetně vyřízení VLP
- Mzdová agenda
- příprava pracovních smluv, příprava podkladů pro mzdovou účetní nebo zpracování mezd
- přihlášky a odhlášky zaměstnanců, evidence exekucí, komunikace s OSSZ, ZP a exekutory
- vystavování platebních příkazů pro mzdy a mzdové odvody
Studovala jsem na Evropské obchodní akademii v Děčíně. Mám 17 let praxe jako mzdová účetní a 12 let v personální agentuře. Více informací najdete na mém webu.
Výhody virtuální asistentky:
- Ušetříte čas – budete mít více času na byznys, rodinu, přátele a na své koníčky.
- Ušetříte peníze – zaplatíte pouze za čas, který strávím na zadaném úkolu. Nemusíte mě zaučovat.