Od roku 2019 pracuji jako specialista na výkonnostní marketing a e-mailingovou automatizaci. Zaměřuji se na PPC reklamu v Google, Seznamu, Meta, TikTok a Pinterestu, B2C a D2C performance marketing a automatizaci komunikace se zákazníky s pomocí nástroje Ecomail. Doplňkově se věnuji rovněž webové analytice a zbožovým vyhledávačům.
Za 6+ let v oboru jsem dokázal vyšvihnout začínající značky i s malým budgetem k miliónovým tržbám. Mezi značky, kterým se starám o výkonnostní marketing patří Unilabs Online, ePiPí, Rýsárna, Knihobot, Akuflex či Přírodno.
Dbám na transparentní, férový přístup, klienty vždy pečlivě vyzpovídám a poté zvládám většinu úkolů samostatně, včetně nastavení analytiky, přípravy a škálování účtů. Nicméně celý náš vztah je o spolupráci. I když si se spoustou věcí poradím sám, vy jste ten jazýček na vahách dlouhodobého růstu. Bez toho, aniž bychom spolu pravidelně nekomunikovali (nárazové online meetingy, telefonáty, maily, zprávy…), to nepůjde.
Na mém LinkedIn profilu najdete podrobný přehled vzdělání a pracovních zkušeností, reference, ale i vlastní příspěvky a videa o marketingu.
Základní hodinová sazba – 1 800 Kč bez DPH (jsem neplátce DPH)
…aneb o své práci moc rád mluvím, protože mě fakt baví 😊
Video záznamy z PPC kempu, kde jsem mluvil o Meta Ads, TikTok Ads a Pinterest Ads:
Vystudoval jsem navazující obor Management na FPH VŠE v Praze (2019–2021). V marketingu se pohybuji s přestávkami od roku 2017, kdy jsem začínal jako stážista ve startupu, poté jako asistent digitálního marketingu, a marketingový specialista mj. ve společnostech jako Zacíleno či Unilabs. V roce 2020 jsem vykročil na volnou nohu a začal poskytovat své služby jako nezávislý profesionál.
Mobil: | 723 323 174 |
---|---|
Email: | tadeas.melisek@gmail.com |
LinkedIn: | tadeas-melisek |
IČ: | 11693762 |
S Tadeášem už spolupracuji několik let především na FB inzerci a hnedka ze začátku jsem tušil, že by to mohla být přínosná spolupráce pro obě strany. Už druhý rok dokázal prakticky z nuly rozjet kampaně s rozpočtem přes milion korun za rok při dodržení všech stanovených KPI a i ve větším objemu dokázal objektivně hodnotit přínosy jednotlivých kampaní a navrhovat změny. Nejvíc si cením pružnosti a zodpovědného přístupu, který spočívá ve schopnosti rychle identifikovat a podpořit inzerci, která funguje a naopak pozastavit to, co negeneruje výsledky a na čem tak zbytečně inzerent přichází o peníze. Celkově bych Tadeášův přínos shrnul jako marketingovou práci postavenou na datech, což je přesně to, co by měl podle mě správný markeťák zvládat.
Brikon