Doporučení z první ruky

Tadeáš Melíšek — výkonnostní marketér se zaměřením na PPC reklamu a automatizaci


Zobrazuji všechna 3 doporučení

S Tadeášem intenzivně spolupracuji od roku 2023, kdy u mě poptal copywriterské služby pro Unilabs-Aeskulab. S čistým svědomím mohu říci, že mít takového kolegu - zadavatele je blaho, které si mileráda budu dopřávat dalších několik let, a přála bych ho všem. Tadeáš je expert na marketingovou komunikaci, která v jeho podání má ještě onu pomyslnou třešničku na dortu, a tou je přátelskost. Málokdy se budete cítit příjemněji a komfortněji než v komunikaci s Tadeášem. Za dobu, co spolupracujeme, zvládl Tadeáš bravurně pokrýt služby PRisty, manažera komunikace, E-commerce experta, SoMe odborníka i specialisty na udržitelný time management, a ve všech těchto oborech mohu jeho služby bez mrknutí oka doporučit.

Mgr. Dominika Veselá
vědecko-technická content writerka a copywriterka

S Tadeášem mě vždy bavila debata o jeho práci-marketingu. Je vidět, že jeho práce je i jeho koníček a o obor se aktivně zajímá a sleduje nejnovější trendy. Když jsem si zakládal e-shop SleepLab, hned jsem věděl, že bude první na koho se obrátím. Tadeáš mi nejen pomohl s nastavením reklam na Google a Metě, ale i s dalšími kanály jako je například Heuréka. Společně jsme také doladili věci na webu, jakou jsou SEO popisky, UX, barvy tlačítek atd. Tadeáše mohu jen doporučit. Díky za vše!

Štěpán Vilímek
Sleeplab

S Tadeášem už spolupracuji několik let především na FB inzerci a hnedka ze začátku jsem tušil, že by to mohla být přínosná spolupráce pro obě strany. Už druhý rok dokázal prakticky z nuly rozjet kampaně s rozpočtem přes milion korun za rok při dodržení všech stanovených KPI a i ve větším objemu dokázal objektivně hodnotit přínosy jednotlivých kampaní a navrhovat změny. Nejvíc si cením pružnosti a zodpovědného přístupu, který spočívá ve schopnosti rychle identifikovat a podpořit inzerci, která funguje a naopak pozastavit to, co negeneruje výsledky a na čem tak zbytečně inzerent přichází o peníze. Celkově bych Tadeášův přínos shrnul jako marketingovou práci postavenou na datech, což je přesně to, co by měl podle mě správný markeťák zvládat.

Petr Nepraš
Brikon