🤵 Pojďme spolu napsat příběh vašeho úspěšného eventu.
Jako event manažerka už devátým rokem zúročuji svou vášeň pro organizování. Pro své klienty plánuji konference, semináře, retreaty a teambuildingy – a dotahuji je k dokonalosti.
Provázím společnosti celým procesem organizace od nalezení vhodného místa přes zabezpečení tlumočníků, letenek, víz, očkování či schůzek na ambasádě až po zajištění zpětné vazby, rautu či volnočasového programu.
Jsem dobrý mediátor a perfekcionista, který si potrpí na disciplínu, ale zároveň je flexibilní a dokáže se maximálně přizpůsobit potřebám klienta.
„To nejde“ ode mě neuslyšíte. Často hledám líp než strýček Google, a proto vždycky dokážu najít cestu, jak vyřešit i zdánlivě neřešitelný problém. 😉
Moji klienti jsou zejména mezinárodní společnosti (pro jeden americký konglomerát jsem už například organizovala týdenní konference v Budapešti, Bukurešti, Bratislavě, Madridu, Praze a Varšavě), ale pomáhám i menším podnikatelům, kteří si často nevědí rady, jak s eventem začít.
💡 Srším kreativními nápady.
🧯 Práce pod tlakem mě nerozhodí.
👩🏼🚒 Dokážu pohotově uhasit vypjaté situace.
🌱 Využívám dlouholeté zkušenosti k zefektivnění přípravy eventu.
✅ Deadliny mám nastavené tak, že i v případě komplikací mám dostatek času na nalezení řešení.
Ráda se stanu i vaší parťačkou na cestě za jedinečnou událostí.
Mobil: | 774 826 383 |
---|---|
Email: | veronika.wagneter@gmail.com |
LinkedIn: | veronikawagneter |
Instagram: | wagneter_travel_agency |
WhatsApp: | 420734317862 |
Datovka: | 2jsx9zp |
IČ: | 04844041 (neplátce DPH) |
DIČ: | CZ683818295 |
Moc děkujeme, že jste se o nás v Praze tak skvěle starala a zpříjemnila naši práci.
tlumočník DE