Clubhouse — Nová sociální síť

5. února 2021

Už jste stihli naskočit na novou sociální síť Clubhouse? Eliška Vyhnánková k němu dnes připravila výborné shrnutí — o co vlastně jde a proč by vás to (ne)mělo zajímat.

„Pokud si místnosti vybíráte správně, v každé zazní nějaká zajímavá informace. Máte možnost poslouchat myšlenky lidí, jejichž názorů si vážíte (nebo vás prostě baví). Myšlenky nefiltrované předpřipravenou řečí na konferenci nebo v rozhovoru. O to hodnotnější.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter)

Podobné novinky

Přežije profese PPC specialistů?

Jak by se měli PPC specialisti připravit na budoucnost? A budou vůbec potřeba? Vojta Roček v rozhovoru nabízí svůj kritický pohled na vývoj oboru v době AI — vedle měnících se požadavků na PPC odborníky diskutuje s Markétou Kabátovou taky o rostoucí automatizaci v digitálním marketingu a roli umělé inteligence v optimalizaci reklamních kampaní.

„Mezilidská komunikace bude možná opravdu mnohem větší hodnota než kdy dřív,“ říká Vojta k jedné ze dvou klíčových dovedností, které je dobré rozvíjet. Jako druhou zmiňuje kritické myšlení.

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Revoluce v SEO

Budujte hodnotu nezávislou na vyhledávačích — píše digitální marketér Marek Prokop v novém článku, kde ukazuje, jak AI mění SEO, proč generický obsah ztrácí smysl a co naopak funguje: unikátní know-how, čerstvé novinky, osobní zkušenosti či expertní analýzy a doporučení.

„Za víc než čtvrt století v digitálním marketingu jsem zažil už docela dost velkých změn vyhledávání i SEO, ale revoluci, kterou způsobil nástup AI, se nic ani vzdáleně neblíží.“

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Procento Dana Dočekala

Nezávislý IT publicista Daniel Dočekal byl hostem Procenta Miloše Čermáka. Výsledkem je poutavé povídání o sociálních sítích, technologiích a AI očima průkopníka, kterého internetové technologie živí od 90. let:

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Reklamní sólo

Sam Altman z OpenAI spekuluje, že přijde doba, kdy budou moci jednotlivci vybudovat díky AI miliardový byznys, což by byl tedy freelancing na hodně vysoké noze!

Nicméně už dneska je spousta nezávislých profesionálů, kteří si klidně natočí vlastní profi reklamní spot. Jedním z nich je brand konzultant Karel „Mindless“ Novotný, který v krátké reklamě propaguje své vánoční prezenty. Jak se vám líbí?

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

LinkedIn marketing

Článek s všeříkajícím názvem Ne, vy nebudujete osobní značku, vy jenom postujete na LinkedIn přináší zajímavý pohled na stále běžnější využívání LinkedIn v osobním marketingu profesionálů.

Autorka argumentuje, že psaní pro vlastní zviditelnění jako marketingová strategie příliš nefunguje, není-li podepřeno skutečnou expertízou a zkušenostmi. Správně také poukazuje na rozdíl mezi osobní značkou a reputací profesionála:

„Osobní značka je to, jak chcete, aby vás vaše publikum vnímalo a mluvilo o vás. Na rozdíl od reputace není osobní značka o tom, co si o vás jiní lidé myslí. Jde o image, kterou postupně vytváříte, a o to, jak ona promlouvá k ostatním."

Sdílejte a diskutujte: LinkedIn Facebook X (Twitter) Trvalý odkaz

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí