Náš člen Petr Handlíř dal k dispozici zdarma praktický návod, jak vyždímat z Facebook reklamy maximum pomocí dynamického remarketingu. Staženo, přečteno, solidní info.
Náš člen, marketér Jan Barbořík právě vydal novou knihu Staň se i ty sám sobě marketérem, která vychází z 20 let jeho zkušeností v oboru a mimo jiné navazuje na Honzův dlouholetý stejnojmenný projekt. Jak sám popisuje:
„Je pro každého, kdo chce pochopit základy online marketingu a udělat první kroky sám. Bez agentury, bez velkého rozpočtu, bez stovek odborných pojmů.“
Pokud máte rádi opravdu dobře napsané biografie, Život v poznámkách pod čarou nabízí jedinečné a velmi otevřené nahlédnutí do osobní i profesní cesty autora knih ze Zeměplochy, Terryho Pratchetta — očima jeho pravé ruky, dlouholetého asistenta a přítele Roba Wilkinse.
Od dětství přes novinářské začátky až po úspěšnou kariéru spisovatele na volné noze a těžké období s Alzheimerovou nemocí přibližuje kniha svéráznou Terryho povahu, kterou mnozí čtenáři pravděpodobně vůbec neznali.
Zároveň ukazuje i jeho podnikatelské uvažování a specifický přístup ke spolupráci s nakladateli; třeba když je občas (úspěšně) přesvědčoval, aby mu za novou knihu neplatili tak vysokou částku, jak sami navrhovali.
A mimochodem, existuje i velmi povedená audioverze, kterou do češtiny skvěle načetl herec Jan Vondráček.
Jak mluvit s lidmi na sítích? — nový ebook Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot volně navazuje na bestseller Jak na sítě a pokrývá všechna důležitá témata, která při komunikaci na sociálních sítích oceníte. Od nastavení tonality a tvorby obsahu po budování komunity. K tomu 50+ praktických ukázek z praxe a 100+ tipů a rad mj. od nás z Na volné noze a dalších značek jako Ambiente, Martinus, Websupport, Liftago nebo Broni Sobotky.
S kódem NAVOLNENOZE si můžete ebook pořídit s 20% slevou.
Michelle Losekoot je spoluautorkou nové knihy esejů pro divoké ženské duše Ztracenné, kterou vydala svépomocí s kolegy. Píše o tom sérii otevřených příspěvků s hashtagem #vydamesitosami na LinkedIn, včetně sdílení fuckupů.
Vydání knihy je nejen ukázkou prvotřídního knižního marketingu, ke kterému má Michelle blízko, ale také jednou z vlaštovek self-publishingu (vydávání knih svépomocí), jehož popularita ve světě rychle roste. Přiklání se k němu i stále více freelancerů, kterým se nepodaří najít vhodného vydavatele.
Co teď čte Eliška Vyhnánková, krotitelka sociálních sítí a spoluautorka hvězdného bestselleru Jak na sítě se můžete podívat v tomto videu:
Výborná je i její přednáška Než začneme vytvářet super obsah na sociální sítě.
Sledujte na našem podcastu či YouTube:
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.