Mgr. Adam Zbiejczuk

konzultant pro online komunikaci, sociální média a influencer marketing

Nabízím profesionální poradenství pro marketing a komunikaci s veřejností přes sociální sítě a nová média: Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube aj. Mám elitní reference a zkušenosti z předních agentur Ataxo, H1.cz a jako 1. bankovní bloger v Česku pro mBank. Spoluvlastním online komunikační agenturu Influencer.cz. Organizuji pravidelná setkání profesionálů okolo sociálních sítí BabelTalk, věnuji se publikační i výukové činnosti.

Dlouhodobě jsem spolupracoval např. s BMW Česká republika (2012–2018), Somersby (2016–2019) a CETIN (2017–dosud). Jako nezávislý profesionál vám jsem k dispozici jako konzultant nebo školitel. Pokud hledáte někoho na správu sociálních sítí, mohu vám nabídnout služby naší komunikační agentury Influencer.cz, ve které máme tým profesionálů, kteří spolehlivě zvládají tvorbu obsahu, community management i výkonnostní kampaně. Rádi poradíme a pomůžeme také s realizací influencerských kampaní.

Chcete využít potenciál sociálních sítí, ale nevíte jak na to? Pojďme společně najít vaše možnosti, naplánovat jejich rozvíjení kreativní a koncepční cestou. Snažím se o dosahování měřitelných výsledků. Věřím, že každá firma či instituce může díky sociálním sítím (a to není jen Facebook!) mnoho získat — pokud tomu věnuje dostatek úsilí, bere to vážně, nebojí se dialogu a udělá vše pro to, aby její klienti byli spokojenější. Sociální média znamenají riziko i příležitost a já vám pomohu, abyste byli na straně vítězů.

Fotky a ukázky práce

MBank bloger Spouštíme mBank MBank - mFórum Chci také Mac! Facebook stránka Generali ČR
Zobrazit všech 6 náhledů

Co nabízím:

  • Vytvoření strategie pro využití sociálních sítí. Naše agentura Influencer.cz pak může být nápomocná s případnou realizací (máme šikovné kolegy, kteří zvládnou jak obsahové plány, tak práci s komunitou), monitoringem sociálních médií nebo online PR.
  • Školení/workshop připravený na míru pro vás. Reference: Masarykova univerzita, KPMG, Akademie věd, ČNB, Newton Media, velvyslanectví Kanady v ČR, Czechtrade, Jihomoravské inovační centrum, Roche, Solitea, Webnode, E.ON, dTest, CTP, IKEA a další.
  • Kreativní koncepty: marketingové/prodejní/udržovací/brandingové koncepty, jak úspěšně využívat Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube, diskusní fóra a další možnosti z oblasti sociálních sítí s důrazem na celostní přístup (propojení s ostatními marketingovými aktivitami online i offline). Pomoc s tvorbou značky. Influencerské kampaně.
  • Monitoring sociálních sítí – Pomáhal jsem vytvářet první český nástroj Social Insider, ale znám a využívám i další lokální i mezinárodní nástroje.

Chcete se nezávazně pobavit o vašem projektu? Rád potkávám nové lidi a dozvídám se o zajímavých nápadech.

Pozvěte mě na dobrou kávu a po schůzce si sami určíte, jestli mi chcete zaplatit. Obecně platí, že moje ceny souvisí i s tím, zda je projekt kreativní a líbí se mi. Čím nudnější to bude, tím dražší jsou moje služby. Pokud potřebujete nahnat pár tisíc fanoušků na Facebooku, poptejte je, prosím, přímo na Webtrhu; to nedělám.

Znám šikovné lidi a zakládám si na tom. Rád je mezi sebou propojuji. Mohu doporučit vynikající profesionály na PPC, SEO, facebookové aplikace, WordPress nebo grafiku. O sociálních sítích jsem učil na Masarykově univerzitě, Univerzitě Karlově; jsem pravidelným hostujícím přednášejícím na VŠE a různých konferencích.

Rozhovor s Adamem pro Na volné noze TV

Sociální sítě prakticky, přednáška pro think-tank Na volné noze v Praze

Přeshraniční spolupráce, přednáška pro think-tank Na volné noze v Ostravě

Rozhovor s Jiřím Rosteckým pro Mladý podnikatel

V roce 2020 se mnou Jiří Rostecký z Mladého podnikatele udělal rozhovor na téma Kde pracovat: Korporát, agentura, nebo podnikání na volné noze »

Vzdělání a praxe:

Narodil jsem se v roce 1982 v Brně do česko-polské rodiny. Protože jsem chtěl propojovat lidi, projekty a nápady, ale nevěděl jsem, kdo by mi za to mohl platit, přihlásil jsem se na žurnalistiku a mezinárodní vztahy, v těchto oborech mám bakalářský titul. Už na gymnáziu jsem vedl internetový časopis (1997), od roku 1999 jsem dělal weby i komerčně, 1999–2002 jsem vedl anglicky psaný server o počítačové hudbě music.massage. Bakalářskou práci jsem věnoval net artu.

Pokračoval jsem v magisterském studiu žurnalistiky a mediálních studií na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity a pracoval v lokální agentuře Dryco jako projektový manažer, kde jsme mimo jiné zorganizovali festival nových médií Brno Zoom (2005 a 2006). V roce 2007 jsem ukončil školu diplomovou prací na téma Web 2.0 (první souhrnný text v češtině na toto téma), publikoval jsem ji online a díky tomu získal nabídku stát se 1. bankovním blogerem v ČR. V mBank jsem měl na starosti kompletní online reprezentaci banky (copywriting, web, diskusní fórum, blog a reprezentace v sociálních sítích). Ze zkušeností z tohoto převratného projektu čerpám dosud.

V období 2009 až 2011 jsem pracoval v agentuře Ataxo (po sloučení s H1.cz jsem se formálně přesunul právě tam), největší středoevropské agentury zaměřené na výkonnostní marketing, kde jsem se významnou mírou podílel na projektech spojených se sociálními médii, ať už ve smyslu propagace samotné firmy nebo práce pro klienty (např. Apple, Direct, Generali, Hypoteční banka). S Josefem Šlerkou jsem stál za zrodem projektu Social Insider, prvního plně lokálního nástroje pro monitoring sociálních sítí.

Na konci roku 2011 jsem se rozhodl odejít z velké agentury a vsadit na to, o čem jsem vykládal svým studentům – budování osobní značky pomocí sociálních sítí a sdílení dobrých nápadů. Přidal jsem se ke stejně smýšlejícím kolegům a tak vznikla naše firma Influencer.cz. V letech 2014–15 jsem pomáhal skvělému týmu ROI Hunteru s PR a také se vstupem na polský trh. Od roku 2016 jsme se soustředili naplno na naši agenturu a postupně se rozrostli – počtem lidí i záběrem. Věnujeme se sociálním sítím, online PR a spolupráci s influencery. Dáváme přednost dlouhodobé spolupráci, pracujeme řadu let např. se firmami CETIN, Contipro, s Komorou daňových poradců. Řadu let jsme také pomáhali s obsahem pro Bohemia Sekt a Habánské sklepy, BMW Česká republika nebo Somersby.

Rád cestuji online i off-line, zajímám se o alternativní historii, vysedávám po kavárnách a poslouchám elektronickou hudbu.

Mgr. Adam Zbiejczuk
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Adam Zbiejczuk
Lerchova 33
Brno
602 00
Mobil:736 779 920
Email:adam@zbiejczuk.com
Web:www.zbiejczuk.com
Facebook:zbiejczuk
Instagram:zbiejczuk
LinkedIn:zbiejczuk
Twitter:zbiejczuk
Messenger:zbiejczuk
WhatsApp:420736779920
Skype:zbiejczuk
Účet:670100 – 2200000362/6210 (mBank)
IBAN:CZ17 6210 6701 0022 0000 0362
IČ:70411506 (plátce DPH)
DIČ:CZ8202213899

Doporučení
z první ruky

Měl jsem mnohokrát příležitost přesvědčit se osobně o tom, že Adam Zbiejczuk je špičkový profesionál, který rozumí sociálním sítím (a dění na nich) jako málokdo jiný v Česku. Několikrát jsme spolu konzultovali dílčí problémy a vždy byl perfektně v obraze, jak po technické tak i po marketingové stránce. Adama jako konzultanta sociálních sítí proto vřele doporučuji.

Robert Vlach
Robert Vlach

podnikatelský poradce a provozovatel portálu Na volné noze