Bc. Adéla Jursíková

copywriter, social media manager, obsahový stratég a idea maker

Nedělám svou práci ani jinak, ani inovativně. Dělám ji jen pořádně. Tak, aby váš business rostl.

Co to znamená? Mé texty prodávají, dobře se čtou, zvyšují návštěvnost, mají čárky tam, kam patří, a nezapomínají například na zájmeno „svůj“. Pracuji v naprostém souladu se strategií společnosti jako celku. Obsah přece musí zapadat jako puzzle, jinak nefunguje.

V marketingu pracuji od roku 2015. Začala jsem jako copywriter, postupně jsem se však přetavila v multifunkčního markeťáka, který zvládne klientovi splnit téměř jakékoliv obsahové přání – od tvorby názvu přes přípravu komunikační strategie a natextování webu až po emailing nebo scénář pro reklamu. Co neumím, to se naučím. V roce 2021 jsem se navíc začala věnovat UX designu, v němž se aktuálně rozkoukávám.

Pro koho jsem pracovala: Topicrem, FIMAT Invest, Vyzvedni.to, Mambi, ECO krabičky, RP Clinic, Rentier.cz, Domino’s Pizza, JedemBomby.cz, Sedita Rodinné, Medovník, Brilas, Telly, Girls Without Clothes a další.

Ukázky práce

Balíčekzdraví.cz – komunikační strategie Brilas – obsahová strategie, školení Girls Without Clothes – správa facebookového profilu, produktové popisky, newslettery Medovník – správa sociálních sítí, kreativní copywriting Sedita – správa facebookového profilu, texty pro marketingové kampaně, voiceover pro TV reklamu

Co umím:

  • Konzultace – konzultace aktuálního stavu, možností, jak marketingové aktivity rozvíjet atd.
  • Copywriting – články, produktové popisky, UX writing, textace webových stránek, kampaňové texty, tiskoviny, newslettery, tiskové zprávy…
  • Ideamaking – kreativní koncepty, slogany, claimy
  • Sociální sítě – strategie, publikační plány, správa profilů, audity
  • Scénáře a voiceovery – pro TV i rádiové spoty
  • Obsahové a komunikační strategie – audit, formulace cílů, (proto)person, vymezení témat a způsobu komunikace pro jednotlivé kanály
  • Školení copywritingu – pro firmy i soukromé osoby
  • Emailing – od strategie přes pravidelné newslettery po reportování

Kolik to stojí:

  • Konzultace – 1 500 Kč/hod.
  • Copywriting, sociální sítě, emailing – od 800 Kč/hod.
  • Webový článek o délce 1,5 normostrany – od 2 500 Kč
  • Správa sociálních sítí – od 5 000 Kč/měs.
  • Komunikační strategie – od 20 000 Kč
  • Strategické práce, ideamaking – od 950 Kč/hod.
  • Claimy, názvy – od 20 000 Kč / 3 návrhy
  • Školení pro firmy (8 hodin) – od 30 000 Kč
Bc. Adéla Jursíková

Kontakty

Email:copyholka@gmail.com
Web:www.copyholka.cz
Facebook:copyholka
Instagram:copyholka
LinkedIn:adelajursikova
Twitter:copyholka

Doporučení
z první ruky

Nemůžu jinak než doporučit! S Adélou je naprosto skvělá domluva a vše je dodané v přesně domluveném termínu. Výsledné texty jsou dokonale přizpůsobené danému zadání.

Ing. Helena Kašparová

projektový manažer Sherpas