Pod hlavičkou Marathon Studia tvořím značky, které mají výdrž. Vycházím z důkladného poznání byznysu klientů a jejich potřeb. Stavím na informacích, ne na trendech. Do projektů vnáším tvůrčí svobodu i schopnost řídit celý proces.
Co spolu vyřešíme:
Můj způsob práce:
Budu s vámi od začátku až do konce. Pomůžu vám zformulovat zadání a definovat kroky k jeho naplnění. V projektu si nastavíme procesy a milníky, kterých se budeme držet. Nejde mi o okamžitý efekt, ale o to, aby výsledky naší práce sloužily dlouhodobě. Vizuální identitou rozumím promyšlený a funkční systém. Soustředím se na podstatu a prospěšnost. Neotřelé nápady se neřídí obvyklou pracovní dobou. Nechávám je dozrát a objevuji pro vás řešení, na která nemáte v běžném provozu čas.
Vystudoval jsem vyšší odbornou školu zaměřenou na propagační grafiku v Praze a grafický design a vizuální komunikaci na Fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Ze školy jsem si odnesl především způsob uvažování – zaměření na koncept, smysl a vědomí společenské odpovědnosti mojí práce.
Působil jsem v Londýně, Polsku a v Nizozemí. V zahraničí jsem strávil celkem 5 let, nejdéle v holandském Leidenu. Kromě cenných profesních zkušeností jsem si díky stážím získal zdravý kulturní nadhled.
Život je pro mě zdrojem každodenních dobrodružství. Všímám si nevšedních úkazů, otvírám mysl novým podnětům. Umění a řemeslo jsou pro mě rodovou záležitostí. Věnuji se vizuální komunikaci a zajímají mě mezioborové přesahy. Skrze meditaci se nově učím naslouchat sám sobě. Hudba je pro mě aktivním odpočinkem. Když můžu, jezdím na kole nebo chodím pěšky. Jsem „slow thinker“.
Mobil: | 608 175 873 |
---|---|
Email: | adrian@marathonstudio.cz |
Web: | marathonstudio.cz |
LinkedIn: | adrian-jansa-79435486 |
Facebook: | marathonstudio |
Instagram: | marathon_studio |
Účet: | 103283998/2250 |
IČ: | 86968360 |
Když jsme oslovili Marathon Studio s prosbou o vytvoření vizuální identity Kapaji včetně loga a webovek, a vzduchem začala létat slova jako branding, moodboard, copywriting a podobně, zmítala mnou nejistota. Nedokázal jsem si představit, jak někdo dokáže něco takového vytvořit pro společnost založenou třemi chemiky, kteří poskytují vysoce specializovanou podporu ve farmaceutickém průmyslu. Spolupráce na vytváření značky nás ale hned na začátku donutila uvědomit si a pojmenovat, jak vlastně naši společnost vnímáme a jak chceme, aby ji vnímali zákazníci, a když nám Adrian představil první koncept, byl jsem absolutně nadšený. Věci, které mi na začátku přišly zcela abstraktní (proč zrovna tato barva?, proč zrovna toto písmo?), začaly zapadat do sebe. Výsledkem naší spolupráce, na který jsem velmi hrdý, je krásný, promyšlený, unikátní a nadčasový design, připravený milými a šikovnými lidmi, s kterými se nám bezvadně spolupracovalo.
chemie, farmacie, projektový management, zakládající člen Kapaji