MgA. Adrian Jansa, DiS.

expert na online/offline brand design a marketing

Status: k vašim službám Působnost: země EU

Pod hlavičkou Marathon Studia tvořím značky, které mají výdrž. Vycházím z důkladného poznání byznysu klientů a jejich potřeb. Stavím na informacích, ne na trendech. Do projektů vnáším tvůrčí svobodu i schopnost řídit celý proces.

Co spolu vyřešíme:

  • strategické směřování vaší značky
  • potřebu grafického ztvárnění značky
  • firemní prezentaci na webu a v tisku
  • řízení a personální zajištění celého procesu

Můj způsob práce:

Budu s vámi od začátku až do konce. Pomůžu vám zformulovat zadání a definovat kroky k jeho naplnění. V projektu si nastavíme procesy a milníky, kterých se budeme držet. Nejde mi o okamžitý efekt, ale o to, aby výsledky naší práce sloužily dlouhodobě. Vizuální identitou rozumím promyšlený a funkční systém. Soustředím se na podstatu a prospěšnost. Neotřelé nápady se neřídí obvyklou pracovní dobou. Nechávám je dozrát a objevuji pro vás řešení, na která nemáte v běžném provozu čas.

Vzdělání v oboru:

Vystudoval jsem vyšší odbornou školu zaměřenou na propagační grafiku v Praze a grafický design a vizuální komunikaci na Fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Ze školy jsem si odnesl především způsob uvažování – zaměření na koncept, smysl a vědomí společenské odpovědnosti mojí práce.

Zahraniční zkušenosti:

Působil jsem v Londýně, Polsku a v Nizozemí. V zahraničí jsem strávil celkem 5 let, nejdéle v holandském Leidenu. Kromě cenných profesních zkušeností jsem si díky stážím získal zdravý kulturní nadhled.

Osobní profil:

Život je pro mě zdrojem každodenních dobrodružství. Všímám si nevšedních úkazů, otvírám mysl novým podnětům. Umění a řemeslo jsou pro mě rodovou záležitostí. Věnuji se vizuální komunikaci a zajímají mě mezioborové přesahy. Skrze meditaci se nově učím naslouchat sám sobě. Hudba je pro mě aktivním odpočinkem. Když můžu, jezdím na kole nebo chodím pěšky. Jsem „slow thinker“.

Vybrané reference:

  • Práce pro korporace
    • Pietro Filipi – Zpracování tištěných look booků, brožky na podporu brandu, product guidy s prodejními argumenty pro obchodníky a další pro českou tradiční módní značku.
    • Zentiva – Spolupráce na vytvoření a správě značky The Parc pro nadnárodní farmaceutickou společnost. The Parc je mezinárodní inkubátor pro PhD studenty se zaměřením na aplikovaný farmaceutický výzkum.
  • Práce pro státní sektor
    • Institut umění – Divadelní ústav – redesign webů Culturenet.czArtsCzech, grafický design tiskovin a konzultace strategie značky.
    • VŠCHT – vizuální styl a design systém pro praktické a ekonomicky příznivé zpracování univerzitních informačních materiálů pro studenty.
  • Práce pro malé lokální podniky
    • LIV – Strategické směřování značky, jméno, logo a vizuální styl pro designérku Lindu Vrňákovou.
    • Lavina winetrack – vizuální styl pro pojízdnou vinárnu.

Sazby a ceny:

  • Nejprve si od vás vyslechnu co potřebujete, co vás k tomu vede a jaká je vaše představa o rozpočtu.
  • Podle povahy projektu se domluvíme na fixní částku předem nebo na účtování dle hodinové sazby.
  • Základní hodinová sazba je 1.500 Kč.
  • Veřejně prospěšné projekty a dlouhodobé spolupráce zvýhodňuji sníženou sazbou.
  • Uvedené ceny jsou konečné, nejsem plátcem DPH.

Vystoupení na konferenci Vizuální smog v Plzni:

MgA. Adrian Jansa, DiS.
Logo či doplňková grafika

Kontakty

MgA. Adrian Jansa, DiS.
Vysočanská 236
Praha 9
190 00
Mobil:608 175 873
Email:adrian@marathonstudio.cz
Web:marathonstudio.cz
LinkedIn:adrian-jansa-79435486
Facebook:marathonstudio
Instagram:marathon_studio
Účet:103283998/2250
IČ:86968360

Doporučení
z první ruky

Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality. Případová studie: www.marathonstudio.cz/pripadove-studie/the-parc

Pavel Calta

Scientific Leader of The Parc / Zentiva