Pod hlavičkou Marathon Studia tvořím značky, které mají výdrž. Vycházím z důkladného poznání byznysu klientů a jejich potřeb. Stavím na informacích, ne na trendech. Do projektů vnáším tvůrčí svobodu i schopnost řídit celý proces.
Co spolu vyřešíme:
Můj způsob práce:
Budu s vámi od začátku až do konce. Pomůžu vám zformulovat zadání a definovat kroky k jeho naplnění. V projektu si nastavíme procesy a milníky, kterých se budeme držet. Nejde mi o okamžitý efekt, ale o to, aby výsledky naší práce sloužily dlouhodobě. Vizuální identitou rozumím promyšlený a funkční systém. Soustředím se na podstatu a prospěšnost. Neotřelé nápady se neřídí obvyklou pracovní dobou. Nechávám je dozrát a objevuji pro vás řešení, na která nemáte v běžném provozu čas.
Vystudoval jsem vyšší odbornou školu zaměřenou na propagační grafiku v Praze a grafický design a vizuální komunikaci na Fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Ze školy jsem si odnesl především způsob uvažování – zaměření na koncept, smysl a vědomí společenské odpovědnosti mojí práce.
Působil jsem v Londýně, Polsku a v Nizozemí. V zahraničí jsem strávil celkem 5 let, nejdéle v holandském Leidenu. Kromě cenných profesních zkušeností jsem si díky stážím získal zdravý kulturní nadhled.
Život je pro mě zdrojem každodenních dobrodružství. Všímám si nevšedních úkazů, otvírám mysl novým podnětům. Umění a řemeslo jsou pro mě rodovou záležitostí. Věnuji se vizuální komunikaci a zajímají mě mezioborové přesahy. Skrze meditaci se nově učím naslouchat sám sobě. Hudba je pro mě aktivním odpočinkem. Když můžu, jezdím na kole nebo chodím pěšky. Jsem „slow thinker“.
Mobil: | 608 175 873 |
---|---|
Email: | adrian@marathonstudio.cz |
Web: | marathonstudio.cz |
LinkedIn: | adrian-jansa-79435486 |
Facebook: | marathonstudio |
Instagram: | marathon_studio |
Účet: | 103283998/2250 |
IČ: | 86968360 |
Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality. Případová studie: www.marathonstudio.cz/pripadove-studie/the-parc
Scientific Leader of The Parc / Zentiva