Ing. Alžběta Adamová

produkční, event manažerka a koordinátorka akcí, copywriterka a virtuální asistentka

Status: k vašim službám Místo: Praha Působnost: celá ČR; zejména Praha a Středočeský kraj

Pomohu vám zorganizovat dokonalý event, napíšu texty, které prodávají, a převezmu administrativu, aby váš byznys běžel hladce. S 11 lety praxe a maximálním nasazením zajistím vše od produkce akcí přes copywriting až po virtuální asistenci na míru.

Vy se soustřeďte na růst, já zařídím zbytek. 🚀

🎉 Nezapomenutelné eventy bez starostí

Plánujete firemní večírek, konferenci, teambuilding nebo soukromou oslavu? Postarám se o kompletní produkci, od výběru unikátního prostoru přes catering, program i grafické materiály až po hladký průběh celé akce.

Za sebou mám 11 let praxe, stovky úspěšných eventů – od gala večerů pro 800 hostů po komorní oslavy na míru. Ke každé akci přistupuji s precizností a individuálním přístupem, protože vím, že každá událost je jedinečná.

  • Neokoukané eventové prostory
  • Špičkový catering a zábavný program (DJ, kapela, fotokoutek, degustace aj.)
  • Tvorba grafických materiálů (pozvánky, harmonogram, navigace aj.)
  • Koordinace a supervize cateringu

Nechte organizaci na profesionálovi a užijte si hladký průběh akce!

✍ Copywriting, který prodává a buduje značku

Potřebujete texty, které nejen zaujmou, ale také přimějí zákazníky k akci? Napíšu obsah, který prodává, buduje důvěru a posiluje vaši značku.

  • Webové texty – jasné, přesvědčivé a optimalizované pro vyhledávače
  • Produktové popisky – srozumitelné, atraktivní a zaměřené na konverze
  • Sociální sítě – kreativní příspěvky, které zaujmou a podpoří interakci
  • Blogové články – odborný obsah, který posiluje vaši autoritu na trhu
  • Newslettery a e-mailing – texty, které udržují kontakt se zákazníky a zvyšují prodeje

Každý text přizpůsobím vašemu oboru, cílové skupině i tone of voice, aby byl nejen čtivý, ale také efektivní.

👩‍💻 Služby virtuální asistentky

  • Cestovní asistence
    • vyhledání nejlepších dopravních spojení
    • nákup letenek, rezervace hotelů, plánování itinerářů
    • organizace firemních cest, služebních schůzek, víz a dalších formalit
  • Administrativní podpora
    • správa e-mailů, plánování kalendáře, rezervace schůzek
    • objednávky, fakturace, základní reporting
    • organizace dokumentů, podkladů pro meetingy
  • VIP asistenční služby
    • rezervace restaurací, vstupenek na akce, dopravy
    • organizace schůzek v exkluzivním prostředí (VIP business lounge, soukromé kanceláře)
    • zajištění tlumočníků, právních služeb, osobního asistenta na místě
    • privátní služby pro náročné klienty
    • organizace firemních cest, služebních schůzek
  • Administrativní podpora
    • správa e-mailů, plánování kalendáře, rezervace schůzek
    • objednávky, fakturace, základní reporting
    • organizace dokumentů, podkladů pro meetingy