Doporučení z první ruky

Mgr. Barbora Jiřincová, Ph.D. — bilingvní copywriterka a tvůrkyně hlasu značky


Zobrazuji č. 1-10 z celkem 11 doporučení

Bára mi napsala naprosto skvělé texty na můj web. A to nejen v české, ale také v anglické verzi. Potřebovala jsem učesat obsah, opravit chyby a přehledně poskládat texty tak, aby byly čtivé a srozumitelné pro mé zákazníky. S anglickou verzí jsem moc spokojená. Sice používám na webu plugin s automatickým překladem, ten však nikdy nedokáže nahradit člověka. Bára dala anglickým textům na webu úplně jiný rozměr! Rozhodně všem doporučuji a ráda se na ni zase obrátím.

Zuzana Fajmonová
fotografka a kameramanka
www.fotofa.cz fajmonovaz@gmail.com 722 710 887

Za MO jerky velice doporučujeme! Články, které pro nás byly vypracované, byly skvělé. Dodržené termíny, struktura článku a SEO analýza byla vždy v pořádku. Obsah článku byl čtivý a poutavý.

Michal Orság
MO jerky
www.mojerky.cz orsag.michael@gmail.com 608 444 206

Najít redaktora, který umí psát informačně nabité a zároveň čtivé články, je oříšek. Barbora je v tomhle ohledu trefa do černého a na náš magazín píše naprosto prvotřídní články. S čistým srdcem doporučuji. :)

Daniel Hanuš
majitel webu Entuzio.cz
hanusdaniel8@gmail.com

Milá bezproblémová spolupráce. Co jsme se domluvili, to platilo. Ráda Báru oslovím zas ;-)

Lenka Šormová Ševítová
redaktorka Mojelahve.cz
www.mojelahve.cz lenka.sevitova@mojelahve.cz 731 421 788

Barča je nejvíc pracovitý člověk, kterého jsem v externí spolupráci potkala. Přichází s nápady, je proaktivní, bere feedback a dodržuje deadliny. Když má problém, ozve se, nebojí se a její práce je vždy profesionální. Kontroluje a ověřuje informace, které bere i dává. Je to člověk, kterého si chcete nechat co nejdéle, protože vám usnadní práci a můžete se na ni spolehnout. I ve věcech, které tak úplně v CV nemá. Pět hvězdiček z pěti. Baru, díky za spolupráci.

Kateřina Pokorná
marketingová manažerka v Happy Sport
katerina.pokorna@happysport.cz 730 823 777

Často se mi klienti ozvou, že o nás mají zájem. Odpovídal jsem vždy emailem, kde jsem popsal, co děláme a kolik to stojí. Když nám Bára napsala nabídkový email, pozitivních reakcí bylo najednou víc. Je to super. Email navíc působí, jako bych ho psal já a přitom je srozumitelnější než ten původní. Díky, Baru.

David Fajmon
muzikant – kapela AURA
david@kapela-aura.cz 774 264 635

Barbora je skutečný profesionál se skvělým přístupem. Dobře prostudovala a pochopila můj projekt a odvedla práci přesně podle mých představ. Spolupráci s ní mohu rozhodně doporučit, skvělá copywriterka a skvělý člověk!

Elizabeth Pokladiy
zakladatelka agentury InTempo
elizabethpokladiy@getintempo.com

Velice milý a upřímný přístup. S Barborou jsme se domluvili na veškerých maličkostech, byla zvídavá a následně velice důsledná při psaní textu. Korektura probíhala velice hladce a celkový výsledek přesně odpovídal mé představě. 5 hvězd!

Jan Nováček
provozní manažer svorto s.r.o.
j.novacek@svorto.cz 732 771 092

Paní Barbora Jiřincová pro nás píše tematické blogové články a s její prací jsem byl vždy velice spokojený. Spolupracovali jsme i s dalšími copywritery, takže mi věřte, že mám s čím srovnávat. Bez dlouhého vysvětlování jsme se domluvili na cílech blogu a článků, které, podle mě, ve všech článcích skvěle naplnila.

Jakub Vlček, BBA
majitel eshopu
www.merinozky.cz office@merinozky.cz 723 140 413

Na e-shopu Bezvazboží.cz se specializujeme na dětská elektrická vozítka. Texty jsme si psali celé roky sami, ale nyní jsme se dostali do bodu, kdy jsme usoudili, že se potřebujeme více věnovat rozvoji firmy a méně psaní textů. Měli jsme z toho obavy, protože s copywriterem jsme dosud neměli žádné zkušenosti. Na textech jsme si dávali záležet a měli jsme jasnou představu o tom, co a jak bychom v nich měli komunikovat. Udělali jsme si proto výběrko, ze kterého nám Barbora vyšla jako vhodná adeptka k posílení našeho týmu. Bylo to moudré rozhodnutí. Máme za sebou několik relativně dlouhých a troufnu si říct i náročných produktových popisů, ve kterých se často rozebírají i technické parametry typu volty, watty, ampérhodiny apod. Od prvního popisu jsem nicméně tušil, že tohle bude fungovat. Líbí se mi, že Barbora okamžitě pochopila naše požadavky a stejně tak i pocity naší cílové skupiny. Dokázala najet přesně na tón našeho e-shopu. Oceňuji, že popisy zpracovává systematicky - nejprve se zamyslíme nad tím, komu je produkt určený, a tomu je pak uzpůsobena komunikace, případně důraz na klíčové benefity produktu. Přáli jsme si, aby zákazník, který čte naše popisy, si dokázal živě představit sám sebe v konkrétních situacích, při kterých náš produkt používá. K tomu musí mít v sobě copywriter jistou dávku empatie, protože člověk se musí do čtenáře vžít. Barbora tohle v popisech zvládá na jedničku. Při psaní těchto řádků si jen říkám, že snad toto doporučení nezpůsobí příliš velký nával dalších zájemců o spolupráci s Barborou. Ne, že bych to Barboře nepřál. Spíš by se nám hodilo, aby jí zbývalo co nejvíce času pro nás (sranda :).

Ing. Ota Andörfer
Marketing Manager pro e-shop Bezvazboží.cz
www.bezvazbozi.cz