Mgr. Barbora Jiřincová, Ph.D.

bilingvní copywriterka a tvůrkyně hlasu značky

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Chcete vyniknout na trhu i bez drahé reklamy?

Chcete získat věrné zákazníky, kteří se budou rádi vracet a za vaši značku dají ruku do tlamy vzteklé čivavy?

Co vám takovou oddanost přinese?

Texty, které mluví právě k nim.

Texty, které odráží vaše hodnoty a sledují vaši misi.

Misi, na které se oni touží podílet.

Napíšu pro vás právě taková slova, po kterých vaši zákazníci prahnou.

Vytvořím pro vás osobnost, vizi, hodnoty a příběh značky.

Empatie, psychologie a příběh – moje trumfy v dnešním marketingu.

Vaše trumfy, když se mnou spojíte síly.

Co nabízím:

  • Branding – Kompletní brand voice manuál nebo zjednodušený dokument, který definuje, kdo jste a kam směřujete. Takový text určí váš tón na všech komunikačních kanálech. Podívejte se na můj brand voice manuál.
  • Webcopywriting – Domovská stránka, která vzbudí důvěru a touhu znát víc. Stránka „o nás,” která vás přiblíží zákazníkům. Popisky produktů a služeb, které se zaměřují na přínosy namísto parametrů. Takové popisky vzbuzují touhu nakupovat.
  • Marketingový trychtýř – Přesně naplánovaná struktura skládající se ze vstupní stránky, magnetu, uvítacích i prodejních emailů a ve finále stránky prodejní.
  • Email marketing – Newslettery, které vytvoří z vašich zákazníků věrné fanoušky i prodejní emaily, které splní účel.
  • Obsahový marketing – Články na blog či do magazínů nebo příspěvky na sociální sítě, které vašim zákazníkům něco dají a vzbudí jejich vděčnost.
  • Texty v češtině i angličtině – Píšu plynule v obou jazycích a chápu, že každý jazyk využívá jiné principy a v každém jazyce funguje něco jiného. Pokud tedy chcete převést web do angličtiny, nehledejte překladatele, nýbrž bilingvního copywritera.

Principy mého psaní

  • Vaši klienti a vy – Copywriting v 21. století se musí zakládat na vztahu a důvěře. Pochopím vaše zákazníky a propojím vás s nimi. To je marketing.
  • Vyprávím příběh – Lidé milují příběhy. Nemohou si pomoct, musí číst dál. Všechno lze napsat jako příběh. Neexistuje nudný produkt. Sám život je příběhem, co do něj patří, o tom lze vyprávět.
  • Text musí fungovat – Copywriting není umění. Text je dobrý, když plní účel, který klient stanovil. Výsledkem mé práce jsou vaše data, ne moje dojmy.
  • Psychologie a síla archetypů – Branding je o emocích, cílem je vzbudit podvědomé a hluboko ukryté touhy. V naší mysli se skrývají podvědomé vzorce a témata námi rezonují, aniž bychom věděli proč. Archetypy a klišé, stokrát ohrané příběhy: a to všechno s překvapivou zápletkou. Tak vypadá využití psychologie a archetypů v copywritingu.

Můj příběh

Má složitá cesta ke copywritingu vedla přes studium pedagogiky a výuku na základní i vysoké škole. Učitelství mi dalo schopnost udržet si pozornost těch, kdo nechtějí poslouchat. V průběhu doktorandského studia historie a akademické kariéry jsem pochopila, že to, co považujeme za samozřejmé, jindy a jinde platilo za zázrak. Chtěla jsem pochopení dějin zprostředkovat všem, ne jen vzdělancům na univerzitách, proto jsem založila online školu dějepisu. Začala jsem se vzdělávat v přesvědčovacích technikách a psychologii prodeje a postupem času se stala copywriterkou na plný úvazek.

Hodnoty a mise

Máte jako značka jasné hodnoty a misi?

Já ano.

  • Nasazení – Když něco dělám, dělám to pořádně. Nedokážu dělat věci napůl. Vždy se do práce vrhám s plným nasazením. Šolichat něco jen, aby se neřeklo, se nevyplácí ani v marketingu, ani v životě.
  • Účelnost – Když to funguje, je to dost dobré. Teorie je skvělá, ale věci mají plnit svůj účel. Pracuji efektivně, neřeším poučky, které patří na papír, protože v každém projektu, v každém dni i v každé minutě funguje něco jiného. Život do učebnice nenacpete.
  • Empatie – Protože zákazník je taky člověk. Přímý marketing v 21. století nefunguje a slizké reklamy už nikoho neosloví. Proč? Protože zákazníci jsou lidi jako my a mají dnes víc možností než kdy dřív. Přestaňme je zkoušet nachytat a zkusme se navzájem chápat.
  • Inspirace – Inspiraci nacházím opravdu všude. Dívám se kolem sebe, čtu, poslouchám. Každý střípek inspirace vás může posunout vpřed, ať děláte cokoliv.
  • Moje mise – Chci vytvořit svět, kde lidé, kteří dělají svou práci pořádně, mají čas a peníze věnovat se tomu, co umí nejlépe. Svět, kde to jejich klienti ocení, protože chápou hodnotu jejich práce a jsou jim věrní. Svět, kde reklama neotravuje, ale pomáhá. Vytvořit svět, kde je normální dělat věci pořádně a číst až do konce, protože texty za to stojí.

Kdo je Barbora

Oblíbená témata

  • Lyžování – Lyžuji od tří let, ale až v dospělosti jsem se ponořila do tajů lyžařského sportu hlouběji. Zkušenosti, nadšení a dovednosti jsem přetavila do psaní. Ráda spolupracuji se všemi značkami, které mají s lyžováním cokoliv společného.
  • Sport, outdoor, voda – Sportuji celý život, celé léto trávím venku, na vodě, v přírodě. Vím, jak uvažují lidé jako já, ale umím se vžít i do kůže příležitostných cestovatelů nebo sportovců. Ráda spojím síly s každou značkou, která lidem přináší radost z pohybu a z přírody.
  • Víno – Svět vína je neskutečně rozmanitý, stále je co objevovat. Zvídavý copywriter má tedy stále o čem psát.
  • Domácí a jiná zvířata – Vždycky jsem měla nějaké domácí zvíře. Křečka, kočku, želvu, psa. Dětství jsem strávila ve stáji a ani dvě zlomeniny mou lásku ke koním nezlomily. Ale také vím, že značky, které prodávají produkty a služby majitelům domácích zvířat, se musí přizpůsobit svým ideálním zákazníkům.

Vzdělání a certifikáty

Copywriter se musí neustále vzdělávat. Trendy v marketingu se mění a inspirace je jako vůle. Kdo ji neprocvičuje, tomu bude chybět, když bude potřeba. Já stavím na následujícím základu, ale přidávám k němu další a další schůdky na cestě k virtuozitě.

  • HubSpot Content Marketing Certfication – kurz obsahového marketingu
  • The Posse Eye Challenge – kurz branding se zakladatelkou CopyPosse Alex Cattoni
  • HubSpot certificate Email marketing course
  • HubSpot SEO certificate
  • Stáž pro copywritery s Patrikem Pilousem z webu Žij úspěšně

Jak probíhá spolupráce + ceník

  1. Do emailu mi stručně popište svůj projekt.
  2. Zašlu vám odkaz k rezervaci času pro bezplatný online hovor (do 30 min).
  3. Vytvořím nabídku s cenou, která obsahuje veškeré podmínky.
  4. Pracuji podle zadání.
  5. Případné dotazy radši řeším telefonicky nebo na online schůzce než písemně.
  6. Po odevzdání textu si domluvíme hovor, kde mi předáte zpětnou vazbu.
  7. Na jejím základě texty opravím.

Nabídky naceňuji individuálně podle své hodinové sazby 550 Kč.

Příklady cenotvorby:

  • Texty na web – od 3500 do 8000 Kč.
  • Vytvoření hlasu značky podle zadání – od 2500 do 10000 Kč.
  • Vytvoření marketingového trychtýře včetně jeho jednotlivých složek – od 2000 do 10000 Kč.
  • Email marketing a texty na sociální sítě naceňuji podle rozsahu spolupráce.
  • Ceny za jednotlivé články se pohybují mezi 800–2000 Kč.

Vybrané reference:

  • Svorto – Pro tuto českou značku jsem vytvořila hodnoty, misi a příběh značky a sepsala text na stránku „o nás“.
  • Happy Sport – S prodejnou a půjčovnou lyží a vodácké výbavy Happy Sport spolupracuji od září 2022. Tvořím pro ně články na blog, emaily, texty na sociální sítě a další texty. Až budete web prohlížet, raději upozorňuji, že některé texty tvoří jiní copywriteři.
  • Fotofa – Pro fotografku a kameramanku Zuzanu jsem upravila některé texty na webu, vytvořila kompletní Brand Voice Manuál v češtině i angličtině a nabídkové emaily. Klientka mé texty zapracovává na web postupně, v současné chvíli si můžete prohlédnout stránku „o nás“ nebo nabídku kreativního workshopu.
  • Kapela AURA – Pro Davida Fajmona z kapely AURA jsem vytvořila nabídkové emaily.
  • Bewinner – Pro kurz osobního rozvoje pro školní děti jsem vytvořila kompletní webové stránky.
  • Mojelahve.cz – Jako mnoholetá hodnotitelka vína na portálu mojelahve.cz jsem byla šťastná za možnost napsat pro tento skvělý projekt reportáž z otevřených sklepů v Rakvicích.
  • Entuzio – Pro srovnávací web jsem tvořila delší články na základě uživatelských recenzí na různá témata.
  • Rugmam Tea – Pro indickou značku prémiového čaje jsem vytvořila hodnoty, příběh značky a misi a kompletní texty na web a příspěvky na instagramový profil. Web je právě ve výstavbě, mohu ukázat pouze Instagram.
  • The Collector – Pro kanadský historický magazín zaměřený na laické zájemce o historii píšu historické články od září 2022.
  • MO jerky – Pro MO jerky jsem napsala několik SEO článků na firemní blog.
  • Pochopte dějiny – Můj vlastní online projekt, který si klade za cíl rozšířit dějepisné vzdělání ve společnosti.
Mgr. Barbora Jiřincová, Ph.D.
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Barbora Jiřincová, Ph.D.
Nad Krocínkou 284/53
Praha 9
190 00

Doporučení
z první ruky

Barbora je skutečný profesionál se skvělým přístupem. Dobře prostudovala a pochopila můj projekt a odvedla práci přesně podle mých představ. Spolupráci s ní mohu rozhodně doporučit, skvělá copywriterka a skvělý člověk!

Elizabeth Pokladiy

zakladatelka agentury InTempo