David Kočí

UX designér se specializací zvyšování konverzí

👍 Jsem odborník na UX a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Zařídím, aby u vás uživatelé nakupovali.

Sám již 13 let podnikám v ecommerce. Nečekejte tak běžného designéra, jsem parťákem při obchodních a strategických rozhodnutí.

Neustále se vzdělávám. Mám za sebou certifikace od CXL InstutiteConversion Optimization
 a Digital Psychology
.

💹 Podívejte se, jak pracuji: 

S čím vám pomůžu:

  • Zvýšení obchodní výkonnosti
    • Máte fungující projekt a chcete více dokončených objednávek či poptávek?
    • Odhalím a otestuji nedostatky vašeho projektu a zvýším počet konverzí. Zjistím, zda je pro uživatele průchod webem intuitivní, proč nenakupují a navrhnu konkrétní řešení objevených problémů. Můžu pro vás udělat jednorázový UX audit, ale mnohem lepších výsledků dosáhneme při dlouhodobém strategickém rozvoji vašeho projektu.
  • Návrh nového webu & redesign
    • Stavíte nový projekt, plánujete redesign a chcete mít konverznější web?
    • Provedu vás celým procesem tvorby nového webu či redesingu a zajistím, aby dobře fungoval. Od definice cílů, uživatelského výzkumu, návrhu struktury až po nakreslení detailních wireframů a zadání. Dohlédnu na vaše dodavatele a úspěšnou implementaci.
  • Dozor a konzultace
    • Potřebujete zkušený a nezaujatý pohled zvenčí, pohlídat dodavatele nebo se jenom poradit?
    • Za 12 let v oboru mám široký rozhled, nejenom v UX. Dokážu vás nakopnout správným směrem či dohlédnout na vaše dodavatele.

Hodina mé práce stojí 2 500 Kč + DPH. Vše předem naceňuji, dopředu tak víte, do čeho jdete.

Vybrané reference:

  • Shoptet – Shoptetu pomáhám s UX na několika projektech, naposledy s platební bránou.
  • Moneta Money Bank – Redesign webu Moneta Money Bank a dalších stránek skupiny.
  • SupportBox – Nový web s nárůstem leadů o 100 % a dlouhodobý rozvoj aplikace.
  • Lucerna Music bar – Pro Lucernu jsem navrhl nový web s grafikou pod taktovkou Studia Najbrt.
  • GentlemanStore – S GentlemanStore ladíme pro gentlemany přehlednost e-shopu.
  • Helveti.cz – Úspěšný redesign e-shopu s hodinkami.
  • Koralky.cz – Dohled na facelift a úspěšnou migraci na nové CMS.
  • K2moto – Díky výzkumu a redesignu přináší e-shop K2 konečně skvělé obchodní výsledky.
  • Johnson & Johnson – Zlepšení použitelnosti interního systému pro 100 000 zaměstnanců.
  • Le Premier – Optimalizace nejpalčivějších problému v použitelnosti na e-shopu.
  • Anglo American University – Nový web, který přinesl nárůst leadů o více než 50 %.
  • Dostupný advokát – Dlouhodobá optimalizace webu a kontinuální rozvoj.
  • Shoptet Pay – Na Pay řeším integraci do rozhraní administrace i samotný web.
  • Vybaveni Pro Uklid – Kompletní redesign s meziročním nárůstem konverzního poměru o 34 %.
  • Grow Market – Uživatelské testování a postupná optimalizace pomohla v nárůstu e-shopu o 300 %.
David Kočí

Kontakty

David Kočí
Písečná 462/40
Praha 8
182 00
Mobil:606 323 500
Email:info@davidkoci.cz
Web:www.davidkoci.cz
LinkedIn:kocidavid
Facebook:kocidavidcz
X (Twitter):koci_david
Medium:koci_david
IČ:05708940 (plátce DPH)
DIČ:CZ05708940

Doporučení
z první ruky

David je velice šikovný UXák s velkým zápalem pro výsledky své práce. Moc se mi líbí jeho uvažování a přístup k práci, kdy si hodně věcí ověřuje sám na svých projektech a nebojí se experimentovat. Takové uvažování se jen tak nevidí.

Ing. Jan Kvasnička

konzultant online marketingu, expert na použitelnost, affiliate a domény