David je velice šikovný UXák s velkým zápalem pro výsledky své práce. Moc se mi líbí jeho uvažování a přístup k práci, kdy si hodně věcí ověřuje sám na svých projektech a nebojí se experimentovat. Takové uvažování se jen tak nevidí.
David navrhuje vylepšení administrace naší e-shopové platformy Inspishop, aby se majitelům e-shopů lépe používala. Neustále těží ze svých zkušeností s vlastními e-commerce projekty, současně odvádí nekompromisně kvalitní práci. Díky tomu nás posunul mezi českou špičku ve vývoji e-shopů.
S Davidem pravidelně konzultuji vývoj našeho e-shopu Helveti.cz a nejvíce si cením jeho obrovského rozhledu, zkušeností s aktuálními trendy a neuvěřitelné energie, kterou kolem sebe rozdává. Spolupráce s ním je profesionální a posouvá Helveti rychle dopředu.
David pro nás zajistil návrh nového e-shopu a následné testovaní uživatelské přívětivosti s návrhem na implementaci změn, které z toho vyplývají. Na spolupráci s Davidem oceňuji především flexibilitu, jeho vlastní invenci a dobrou spolupráci v návaznosti na další členy našeho marketingového oddělení.
Bez toho abychom na začátku měli nějakou představu, jak e-shopy fungují, nám David pomohl postavit ten náš prakticky od nuly. Každá konzultace nás posunula dál a dokázal si poradit se všemi „výmysly“. S výsledkem jsme maximálně spokojení.
Na Davidovi kromě naprosto bezproblémové profesionální spolupráce oceňuji hlavně jeho business focus. Oproti jiným konzultantům přemýšlí hlavně nad tím, jak vydělat peníze vám.
Spolupráce s Davidem byla po všech stránkách vynikající. Oceňuji zejména systematičnost přístupu a profesionalitu. Ta se projevovala jednak ve striktním dodržováním termínů (což není jistě v této branži úplná samozřejmost), ale hlavně v koncepčním přístupu k věci, kdy klient přesně ví, co bude další krok. Bylo znát, že David o projektu skutečně přemýšlí a má zájem ho dotáhnout k optimální realizaci.
Na začátku roku jsem se rozhodl redesignovat náš web supportbox.cz, sepsal jsem si požadavky, domluvil se s grafikem a dostal první pěknou grafiku. Přizval jsem Davida, abych znal jeho názor. Po pár větách mi bylo jasné, že se musíme vrátit k rýsovacím prknům a vše znovu promyslet. David udělal pro každou stránku webu důkladnou analýzu, připravil wireframy a vše jsme společně vždy konzultovali. Díky této přípravě vznikla nová grafika, která byla mnohem lepší, než ta původní. S novým webem jsem velmi spokojen, ihned po spuštění začal vracet investované úsilí a finance.
David se připojil k našemu týmu redesignu e-shopu a od počátku bylo jasné, že ví o čem mluví. Díky správnému postupu při projektu, návrhu struktury, průběžnému připomínkování projektu a uživatelskému testování teď máme moderní, uživatelsky přátelský e-shop, který konečně přináší DOBRÝ BYZNYS. Tím to ale nekončí, David pro nás dál navrhuje kroky na jeho další rozvoj.
David problematice User Experience opravdu rozumí. I díky jeho doporučením se nám v roce 2020 podařilo zvýšit obrat e-shopu o 300 %. Navrhovaná opatření jsou podložená podrobnou analýzou a především precizně zpracovaným plánem implementace.