Provedu podrobnou analýzu stavu vašeho obchodního oddělení, najdu vám zdatné obchodníky do firmy, proškolím obchodníky v prodejních a obchodních dovednostech, naučím je prodávat po telefonu (telemarketing) apod.
S prodejem mám mnoho let zkušeností. Pracovala jsem pro velké i malé firmy a opakovaně jsem byla hodnocena jako nejlepší obchodník a prodejce. Specializuji se mj. na obor financí, burzovní prostředí a cold calling (volání na tzv. studené kontakty).
- Analýza stavu obchodního oddělení – Analýza prodejní činnosti, návrh změny prodejní strategie, rozvoj obchodního oddělení a podpůrných procesů.
- Odhalení slabin obchodního týmu – Vyhodnocení výkonů vašich obchodníků, návrh kroků pro jejich zlepšení, proškolení a koučování.
- Profil obchodníků a zákazníků – Analýza osobního prodeje, přímého marketingu, služeb, komunikace a vybraných manažerských procesů. Techniky prodeje a vedení lidí. Kooperace jednotlivých oddělení. Nalezení problémů a návrhy řešení v souladu s rozvojem organizace.
- Obchodníci pro firmy – Nalezení a proškolení obchodníků do vašeho týmu.
- Školení prodejních dovedností – Zásady úspěšného telefonování. Jak prodávat po telefonu a jak se odlišit od call centra. Správná technika domlouvání a vedení schůzek. Řešení nepříjemných situací. Typologie zákazníků a obchodníků. Nejčastější omyly v začátcích prodeje a další.
Neustále sleduji nové trendy a měnící se obchodní prostředí. A samozřejmě hovořím plynule anglicky.
Absolvované kurzy, certifikáty
- Makléřská zkouška kategorie D, ČAOCP a Bankovní institut Praha pod záštitou ČNB (2010)
- Licence Vázaný zástupce pro OCP/ broker, ČNB (2011)
- Manažerská akademie: Řízení týmu a všeobecné znalosti pro manažery, C.A.T. (2007)
- Jednání s problematickými zákazníky, Economia (2008)
- Time management, Economia (2008)
- Manažerská akademie Edconsia (2008)
Praxe a zkušenosti
- 2013–2015
- Suweco CZ, analýza obchodního oddělení
- Colosseum, privátní finanční poradce/makléř, školení a poradenství v oblasti prodeje pro zaměstnance, každodenní koučing
- 2011–2013, Wolters Kluwer ČR, analýza obchodního oddělení, manažer prodeje, vedení 30členného týmu, školení obchodníků, podpora prodeje po celé ČR
- 2010–2011, Robzone, manažer prodeje, vytvoření a vedení pobočky v Praze, tvorba prodejních strategií, vybudování 10členného obchodního týmu, vytvoření show roomu
- 2003–2010, Colosseum, finanční konzultant a manažer, akviziční činnost zaměřená na VIP klientelu, řízení 10členného týmu, ocenění: 2. nejlepší obchodník roku (2005), 1. nejlepší obchodník roku (2006), vedení nejvýkonnějšího týmu firmy v letech 2005–2008
- 2002–2003, Hypo stavební spořitelna, vedoucí poradenského týmu, utváření skupiny obchodních zástupců, školení obchodních dovedností, trénink v terénu
- 2001–2002, Commercial Union, obchodní zástupce, získávání klientů, koučink nových kolegů
- 1997–1998, Česká Kooperativa, obchodní zástupce, získávání klientů na přepážce i v terénu