Kreslím, tedy jsem.
Přes 15 let kreslím weby, aplikace a portály, navrhuji loga, komplexní vizuální a brand identity, obaly produktů a tištěné reklamní materiály. Chci, aby lidé měli vaše produkty a značky rádi. Starám se o jejich smysluplnost a konzistenci v designu, příběhu i komunikaci.
Mé aktuální portfolio služeb:
Od roku 2011 pracuji jako grafik a designér na volné noze. Díky zkušenostem s kódováním webů jsem získal užitečný přesah. V projektech tak kombinuji kreativitu, estetiku, funkčnost a použitelnost.
Nejraději mám hlubší spolupráci s otevřenými a kreativními lidmi na smysluplných projektech. S klienty jsem vždy na jedné lodi – chci, aby rozuměli tomu, co a proč dělám.
Spolupracuji s agenturami, firmami, startupy, freelancery i státními organizacemi. Mám klienty v Česku i zahraničí, komunikuji česky a anglicky a rád se s vámi setkám online i osobně.
Mobil: | 776 838 319 |
---|---|
Email: | kreslim@tedyjsem.cz |
Web: | kreslim.tedyjsem.cz |
LinkedIn: | kreslimtedyjsem |
Facebook: | kreslim.tedyjsem.cz |
Behance: | kreslimtedyjsem |
Pinterest: | kreslimtedyjsem |
Účet: | 670100 – 2208978226/6210 (mBank) |
IČ: | 87971640 |
DIČ: | CZ8605054260 |
Pro redesign loga, které náš produkt provázelo od jeho počátků, jsme hledali šikovného grafického designéra, který by se na náš produkt dokázal patřičně “nacítit”. U Jakuba mě zaujaly již jeho webové stránky, které mají jednak originální doménu, ale také samotný design vynikající mezi konkurencí. Jeden telefonát pak rozhodl a my navázali spolupráci. Úkol zněl jasně – vytvořit logo, které bude lépe reflektovat produktovou vizi a přiblíží se současným trendům. V rámci týmu jsme neměli jasnou představu o tom, jak by nové logo mělo vypadat. Jakub nám však hned v první iteraci ukázal, že ví, co dělá, a pochopil, čeho chceme dosáhnout. Nejen designy, které navrhl, ale také dotazy, které pokládal, a nápady, se kterými přišel. Komunikace s ním zkrátka byla na 1*. Nové logo jsme pilovali několik týdnů, ale troufám si říct, že předčilo naše očekávání, a že nám pomohlo i v jiném směru – popustit uzdu naší kreativitě a být ve vizuální komunikaci o něco odvážnější. Kubu proto s čistým svědomím můžeme doporučit každému, kdo nemá v hlavě jasnou představu, ale chce ten nejlepší možný výsledek. On už se postará o zbytek. :)
Business Operations, Excalidraw+