Pomáhám značkám s přesahem budovat silnou identitu a marketing, který funguje.
Jako brand & marketing konzultantka se zaměřuji na tvorbu jednoduchých a srozumitelných strategií pro značky, které chtějí vyniknout. Za 10+ let v oboru jsem získala cenné zkušenosti u významných společností jako Coca-Cola, Rohlík či Unilever, a to jak v České republice, tak ve Velké Británii. Mé projekty vedly ke zvýšení tržeb, posílení hodnoty značky a získaly řadu ocenění (např. Effie či Reklama roku na YouTube).
Ze zkušeností vím, že 95 % nákupních rozhodnutí je podvědomých. Proto spojuji tvrdá data s kouzlem storytellingu, aby vaše firma rostla, přitáhla více zákazníků a vybudovala nezapomenutelnou značku. Značky skládám jako puzzle – z roztříštěných fragmentů vytvářím jasný, propojený obraz, kterému každý porozumí.
Věřím, že úspěšná značka není o velkém rozpočtu, ale o chytrém přemýšlení. Za svými projekty si stojím a žiji jimi. Proto preferuji dlouhodobou spolupráci – nejste pro mě jen další zářez v portfoliu, ale srdcový projekt. Nebude výjimkou, když dostanete nadšenou zprávu s inspirací, na kterou jsem právě narazila.
Věříte, že vaše značka může být jednoduchá, ale ne zjednodušená? Že může mít přesah a zároveň přinášet výsledky? Promluvme si o tom, jak toho dosáhneme.
Kontaktujte mě na e-mailu jana@jananovakova.com nebo telefonu +420 778 475 899.
Pojďme si dát online kafe a pobavit se o tom, zda nám spolupráce dává smysl. Jasně, online kafe je zdarma 😊
Najděte si v mém kalendáři čas, který vám nejlépe sedne. Cena za konzultaci je uvedena v úvodu rezervace.
Mobil: | 778 475 899 |
---|---|
Email: | jana@jananovakova.com |
Web: | www.jananovakova.com |
LinkedIn: | jana-novakova |
IČ: | 23020121 |
Na Janu jsem narazila náhodou v jedné FB skupině, kde nabízela své služby brandové specialistky formou barteru. Její nabídka konzultace mne zaujala zejména proto, že nabízela dlouhodobé zkušenosti z oblasti marketingu u velkých nadnárodních firem s tím, že má zájem nabídnout své služby i malým/ menším projektům. Zajímal mě tedy její pohled na malou lokálně budovanou značku v oblasti handmade businessu. Rozhovor jsme vedly online a hned od začátku byl takový velmi příjemný a spontánní - jako když se s někým potkáte poprvé a hned si navzájem sednete. U Jany jsem hned od začátku cítila upřímný zájem o to co dělám a jak o své značce přemýšlím. Jejímu zaujetí odpovídala i příprava před setkáním. Díky jejím postřehům a zpětné vazbě (bez omáček) jsem si během chvíle odnášela několik velmi konkrétních tipů, které můžu rovnou aplikovat a nebo je ve formě úkolů rozpracovat dál. Už po jedné jediné konzultaci můžu říct, že mám rozhodně zájem navázat s Janou bližší spolupráci, protože cítím, že míra jejího zaujetí a citu pro estetiku ruku v ruce s jejím know-how, mi pomůže pozvednout/ posunout mou značku přesně tam, kde si ji představuji. A věřím, že nás obě bude ta spolupráce bavit.