Mgr. Jana Vykydalová

expertka na reklamu na sociálních sítích Facebook a Instagram

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Poctivě, komplexně a s nadšením se postarám o reklamní kampaně vaší firmy na Facebooku a Instagramu, abyste z nich vytěžili maximum. Také vám ráda poradím s obsahovým plánem a vhodnou strategií pro sociální sítě.

  • Reklamní kampaně na sociálních sítích – návrh, tvorba a správa brandové i výkonnostní, akviziční i remarketingové kampaně s jasně definovanými cíli dle vstupní analýzy, včetně monitoringu a s ohledem na rozpočet.
  • Online marketing – doplňkový servis a poradenství v problematice brandingu, digitálního marketingu, web analytics, grafického návrhu kampaní apod.

Pracuji pro menší rodinné poctivé české firmy, kam zapadnu osobně a fungujeme jako přátelé. Tyto firmy mají menší budgety a nechávají mě s nimi kouzlit. Rozumím Business Manageru, pokročilému cílení, cílovkám, pixelu, katalogu, remarketingu a dynamické reklamě z katalogu. Grafiku tvořím sama v Canva.com.

Férový přístup a garance spokojenosti – pokud nebudete v prvním týdnu nebo po první kampani spokojeni, služby vám nebudu účtovat.

Přes 4 roky se naplno věnuji social media marketingu a oborové know-how si pravidelně rozšiřuji účastí na online kurzech a školeních u expertů, jako jsou David Lörincz, Michelle Losekoot nebo Honza Bartoš.

Je potřeba být pořád v obraze...

Prodávej na Facebooku s Honzou Bartošem

Vybrané reference:

  • Robertshaw Šternberk
  • Daya.cz
  • Ko-ra-le.cz
  • Krmeni-koni.cz
Mgr. Jana Vykydalová

Kontakty

Mgr. Jana Vykydalová
Jiráskova 435/11
Mohelnice (Olomoucký kraj)
789 85
Mobil:732 581 711
Telefon:605 970 348
Email:jana@vykydalova.com
Web:www.vykydalova.com
LinkedIn:janavykydalova
IČ:75897644
DIČ:CZ8503076208

Doporučení
z první ruky

S Jančou je radost pracovat, fakt, nekecám. Pro klienta se vždy snaží najít tu nejlepší možnou cestu. Velmi oceňuji její kreativitu, kterou dokáže skloubit s analytickým myšlením. A v neposlední řadě oceňuji také komunikaci, a to jak směrem k ostatním členům týmu, tak ke klientovi. Během své kariéry jsem měla možnost spolupracovat s různými lidmi a týmy, takže relevantní srovnání věřím, že mám. Nebála bych se Janči svěřit ani vlastní projekt. :)

Ing. Lucie Horká

Evidence-based Marketer