Ing. Jaroslava Murinová

externí asistentka pro podnikání i osobní život

Status: k vašim službám Působnost: online celá ČR; offline Domažlice, Klatovy a okolí

Váš TO-DO list už nemusí praskat ve švech.

Pomáhám podnikatelům, menším firmám i jednotlivcům zvládat každodenní agendu – ať už potřebujete zorganizovat kalendář, udržet pořádek v e-mailech, naplánovat akci, nebo odlehčit od rutinní administrativy. Jako externí asistentka vám ušetřím hodiny práce, které můžete strávit smysluplněji. Pracuji efektivně, spolehlivě a s lidským přístupem – ať už se potkáváme online, nebo osobně.

Mám za sebou roky v účetnictví, marketingu, bankovnictví i korporátní administrativě – sbírala jsem zkušenosti v Komerční bance, agentuře Young & Rubicam nebo pojišťovně Generali. Vystudovala jsem Řízení podniku a podnikové finance (Ing.) a také Management organizací (Bc.). Jako virtuální asistentka pracuji od roku 2022 a za tu dobu jsem pomohla mnoha podnikatelům zorganizovat každodenní chaos. V Domažlicích pravidelně pořádám Byznys Pátky, kde propojuji místní podnikatele, a nově i AI snídaně pro všechny, kteří chtějí využívat umělou inteligenci v praxi.

🤝 Nabízím podporu ve třech oblastech:

  • Virtuální asistence (online, celá ČR)
    • každodenní administrativa, fakturace
    • správa e-mailu a kalendáře
    • komunikace s klienty a účetní
    • tvorba jednoduché grafiky, příspěvky na sítě
  • Kancelářská asistence (offline – Domažlice, Klatovy a okolí)
    • třídění a kompletace dokumentů, tisk
    • organizace kanceláře i firemních akcí
    • pochůzky – pošta, úřady, předávání dokumentů
  • Osobní asistence (online/offline)
    • rezervace hotelů, restaurací, pronájem automobilu
    • hledání paní na hlídání, překladatele apod.
    • vyhledání vhodného dárku
    • vyřizování osobních pochůzek

💸 Ceník

Na konci měsíce obdržíte vyúčtování podle reálného využití služeb. Čím více hodin využijete, tím výhodnější hodinovou sazbu získáte.

  • Základní sazba – 660 Kč/hod.
  • možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce
  • Tarify:
    • START – od 10 hodin měsíčně (640 Kč/hod.)
    • BALANCE – od 30 hodin měsíčně (620 Kč/hod.)
    • PROFI – od 50 hodin měsíčně (600 Kč/hod.)

💻 Využívám moderní nástroje:

  • Kancelářské aplikace – Google Workspace, MS Excel, MS Word, Outlook
  • Účetní systémy – Vyfakturuj.cz, Byznys, Abra
  • Projektové nástroje – Trello, Freelo, Pipedrive
  • Kreativní platformy – Canva, Gamma
  • Organizační nástroje – Notion, Airtable
  • AI nástroje – ChatGPT, Claude, Perplexity, Gemini, Gamma, Midjourney, RunwayML

👩‍🏫 Vzdělávám se:

  • AI Coach & Ambassador Program, AI Leadership Masterclass – certifikáty v oblasti AI a digitálních nástrojů
  • Mistrovství e-mailu – certifikát práce s e-maily
  • Aktivně rozvíjím znalosti v oblasti umělé inteligence a jejího využívání v administrativní práci.
Ing. Jaroslava Murinová
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Jaroslava Murinová
Vojtěchova 188
Domažlice (Plzeňský kraj)
344 01
Mobil:731 042 166
Email:info@murinovaoffice.cz
Web:murinovaoffice.cz
Facebook:100083584831422
Účet:131 – 1013080227/0100 (Komerční banka)
IČ:19525478

Doporučení
z první ruky

S Jarkou jsem měla tu čest spolupracovat v zaměstnání na pozici účetní. Všechna práce vždy byla skvěle a včas provedena, všech výzev se Jarka vždy chopila s chutí a plná energie a dotáhla je do zdárného konce. Pokud šlo do tuhého, byla schopná přeorganizovat svůj už tak hodně nabitý program ve svém volném čase a dokončit to, co hořelo. Během dovolené mě vždy dokázala skvěle zastoupit a já se pak vracela do poměrně příjemného pracovního prostředí. Věřím, že pokud navážete s Jarkou spolupráci jako s virtuální asistentkou, rozhodně nebudete litovat. Doporučuji ji všemi deseti. Jsem ráda, že jsme měly možnost se skrze práci poznat a doufám, že naše cesty jak po pracovní stránce, tak po té přátelské, zůstanou i do budoucna propojeny.

Aneta Wolfová

Accountant ve společnosti WAGNER METALL CONCEPT k.s.