Ing. Jaroslava Murinová

externí asistentka pro podnikání i osobní život

Status: k vašim službám Působnost: online celá ČR; offline Domažlice, Klatovy a okolí

Váš TO-DO list už nemusí praskat ve švech.

Pomáhám podnikatelům, menším firmám i jednotlivcům zvládat každodenní agendu – ať už potřebujete zorganizovat kalendář, udržet pořádek v e-mailech, naplánovat akci, nebo odlehčit od rutinní administrativy. Jako externí asistentka vám ušetřím hodiny práce, které můžete strávit smysluplněji. Pracuji efektivně, spolehlivě a s lidským přístupem – ať už se potkáváme online, nebo osobně.

Mám za sebou roky v účetnictví, marketingu, bankovnictví i korporátní administrativě – sbírala jsem zkušenosti v Komerční bance, agentuře Young & Rubicam nebo pojišťovně Generali. Vystudovala jsem Řízení podniku a podnikové finance (Ing.) a také Management organizací (Bc.). Jako virtuální asistentka pracuji od roku 2022 a za tu dobu jsem pomohla mnoha podnikatelům zorganizovat každodenní chaos. V Domažlicích pravidelně pořádám Byznys Pátky, kde propojuji místní podnikatele, a nově i AI snídaně pro všechny, kteří chtějí využívat umělou inteligenci v praxi.

🤝 Nabízím podporu ve třech oblastech:

  • Virtuální asistence (online, celá ČR)
    • každodenní administrativa, fakturace
    • správa e-mailu a kalendáře
    • komunikace s klienty a účetní
    • tvorba jednoduché grafiky, příspěvky na sítě
  • Kancelářská asistence (offline – Domažlice, Klatovy a okolí)
    • třídění a kompletace dokumentů, tisk
    • organizace kanceláře i firemních akcí
    • pochůzky – pošta, úřady, předávání dokumentů
  • Osobní asistence (online/offline)
    • rezervace hotelů, restaurací, pronájem automobilu
    • hledání paní na hlídání, překladatele apod.
    • vyhledání vhodného dárku
    • vyřizování osobních pochůzek

💸 Ceník

Na konci měsíce obdržíte vyúčtování podle reálného využití služeb. Čím více hodin využijete, tím výhodnější hodinovou sazbu získáte.

  • Základní sazba – 660 Kč/hod.
  • možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce
  • Tarify:
    • START – od 10 hodin měsíčně (640 Kč/hod.)
    • BALANCE – od 30 hodin měsíčně (620 Kč/hod.)
    • PROFI – od 50 hodin měsíčně (600 Kč/hod.)

💻 Využívám moderní nástroje:

  • Kancelářské aplikace – Google Workspace, MS Excel, MS Word, Outlook
  • Účetní systémy – Vyfakturuj.cz, Byznys, Abra
  • Projektové nástroje – Trello, Freelo, Pipedrive
  • Kreativní platformy – Canva, Gamma
  • Organizační nástroje – Notion, Airtable
  • AI nástroje – ChatGPT, Claude, Perplexity, Gemini, Gamma, Midjourney, RunwayML

👩‍🏫 Vzdělávám se:

  • AI Coach & Ambassador Program, AI Leadership Masterclass – certifikáty v oblasti AI a digitálních nástrojů
  • Mistrovství e-mailu – certifikát práce s e-maily
  • Aktivně rozvíjím znalosti v oblasti umělé inteligence a jejího využívání v administrativní práci.
Ing. Jaroslava Murinová
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Jaroslava Murinová
Vojtěchova 188
Domažlice (Plzeňský kraj)
344 01
Mobil:731 042 166
Email:info@murinovaoffice.cz
Web:murinovaoffice.cz
Facebook:100083584831422
Účet:131 – 1013080227/0100 (Komerční banka)
IČ:19525478

Doporučení
z první ruky

Každý máme spoustu otravných úkolů, které je možné delegovat. Ne vždy se nám je delegovat chce, protože například nevěříme, že to někdo dokáže udělat stejně nebo lépe než my – a třeba i s radostí! Po téměř roční spolupráci s Jarkou doporučuji její služby virtuální asistentky všemi deseti. Jarka je spolehlivá, dochvilná, pečlivá a velice pracovitá. Prostě parťačka k nezaplacení. Kdyby nám práce nenarostla a nebrali jsme do firmy dalšího asistenta na HPP, využívali bychom Jarčiny asistence dodnes. Opravdu neváhejte a činnosti delegujte, budete mít čas na důležitější věci nebo sami na sebe. Díky moc, Jarko!

Barbora Špádová

CEO rozmluv.se | fiber artist | musician