Jsem designér webů a e-shopů se zaměřením na výkon a uživatelský prožitek. Nejčastěji pracuji pro přímé výrobce a poskytovatele služeb v e-commerce. V několika projektech dlouhodobě řídím celý rozvoj od optimalizace webu přes marketing.
S čím vám pomůžu:
Dobře to dopadne — Při práci používám designové myšlení. Kromě odborných znalostí do projektů přináším i plynulou komunikaci, plánování a projektové řízení. Dodržuji termíny a domluvený rozpočet. Zákazníci často zmiňují, že je se mnou příjemná spolupráce.
Přes 10 let praktických zkušeností — Mám velmi široký rozhled a praktický záběr do dalších oborů, kterými jsem sám prošel (branding, grafický design, SEO, kódování, copywriting…). Pro klienty často vymýšlím i kompletní marketingovou strategii a pomáhám s její realizací.
Ukázka postupu — Případová studie, jak jsem postupoval při redesignu e-shopu přední české pražírny kávy s meziročním růstem tržeb o desítky procent. Podobně může vypadat postup i u vašeho projektu.
Vlastní projekty — Nerad experimentuji s weby a penězi svých klientů. Nejlepší možností jak věci otestovat, je mít vlastní pískoviště, kde riskuji sám za sebe. Jsem zakladatel a provozovatel magazínů o závěsném tréninku TRX, které měsíčně inspirují více než 100 000 čtenářů v ČR i zahraničí. Vlastní projekty jsou pro mě zdrojem poznání, na kterých testuji a vyhodnocuji aktuální trendy a novinky v e-commerce.
UX a CRO – má smysl s malým rozpočtem? Podcast plný praktických rad a konkrétních příkladů.
Jak postupovat krok za krokem při redesignu/návrhu e-shopu. Nejčastější chyby a ukázky postupů, které mohou vést k výraznému zvýšení návštěvnosti, konverzního poměru a tržeb.
Mobil: | 724 146 006 |
---|---|
Email: | info@lukasdubina.cz |
Web: | www.lukasdubina.cz |
LinkedIn: | lukasdubina |
Facebook: | lukasdubina |
Instagram: | lukasdubina |
X (Twitter): | lukasdubina |
IČ: | 76165701 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8403280589 |
Na Lukáše jsme měli výborné reference a přizvali jsme jej do rozjetého projektu. Všichni v týmu vnímáme, jak dobré to bylo rozhodnutí. Když přišli návrhy Lukáše, první co mě napadlo bylo „Skvělé! Je to přesně tak, jak jsem si to celé v hlavě představovala, ale do návrhu nedokázala propsat“. Revize struktury, expertní názor v klíčových tématech, uživatelské zkušenosti propsané do logiky stránek, poslání, které mají nést ve správném čase a místě, všechny mikro akce, které na stránce potřebujeme mít. Celý projekt se tím zpřehlednil, uhladil a posunul o míli vpřed. Ještě jednou veliké díky!
projektový manažer, spoluzakladatelka Slevomat.cz