Lukáš Dubina

UX designér se zaměřením na výkon a uživatelský prožitek

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Jsem designér webů a e-shopů se zaměřením na výkon a uživatelský prožitek. Nejčastěji pracuji pro přímé výrobce a poskytovatele služeb v e-commerce. V několika projektech dlouhodobě řídím celý rozvoj od optimalizace webu přes marketing.

S čím vám pomůžu:

  • Optimalizace a zvýšení výkonnosti — Nejste spokojeni se svým projektem? Na základě vašich byznys cílů, potřeb zákazníků a reálných dat navrhnu optimalizaci nebo kompletní redesign webu.
  • Návrh nového projektu — Plánujete nový web či e-shop? Provedu vás kompletním procesem tvorby: od výzkumu, návrhu (UX/UI) až po realizaci a technický dozor vašeho dodavatele.
  • Analýzy a konzultace — Poskytuji jednorázové i dlouhodobé konzultace. Podělím se o své zkušenosti, doporučím vhodné úpravy, strategie a postupy. Poradím vám, jak se na váš projekt dívat komplexně a v souvislostech, aby se vydal tím správným směrem.

Dobře to dopadne — Při práci používám designové myšlení. Kromě odborných znalostí do projektů přináším i plynulou komunikaci, plánování a projektové řízení. Dodržuji termíny a domluvený rozpočet. Zákazníci často zmiňují, že je se mnou příjemná spolupráce.

Přes 10 let praktických zkušeností — Mám velmi široký rozhled a praktický záběr do dalších oborů, kterými jsem sám prošel (branding, grafický design, SEO, kódování, copywriting…). Pro klienty často vymýšlím i kompletní marketingovou strategii a pomáhám s její realizací.

Ukázka postupu — Případová studie, jak jsem postupoval při redesignu e-shopu přední české pražírny kávy s meziročním růstem tržeb o desítky procent. Podobně může vypadat postup i u vašeho projektu.

Vlastní projekty — Nerad experimentuji s weby a penězi svých klientů. Nejlepší možností jak věci otestovat, je mít vlastní pískoviště, kde riskuji sám za sebe. Jsem zakladatel a provozovatel magazínů o závěsném tréninku TRX, které měsíčně inspirují více než 100 000 čtenářů v ČR i zahraničí. Vlastní projekty jsou pro mě zdrojem poznání, na kterých testuji a vyhodnocuji aktuální trendy a novinky v e-commerce.

Vybrané reference:

  • Ateliér Flera — Pro nejznámější zahradní architekty v ČR jsem navrhoval kompletní online podobu vzdělávacího kurzu Žijte ve své zahradě.
  • Čokoládovna JANEK — Díky „čokoládovému“ výzkumu, rebrandingu, redesignu e-shopu a pravidelné optimalizaci rosteme ročně o stovky procent.
  • Sartor Bohemia — Úspěšný redesign e-shopu na míru.
  • Eshop-rychle — Dlouhodobá výkonová spolupráce a optimalizace celé e-shopové platformy pro 7000+ zákazníků.
  • Albatros Media — Největšímu on-line knihkupectví v ČR pomáhám s UX/UI a dohlížím na realizaci nového e-shopu pod taktovkou digitální agentury ETNETERA
  • COFFEESPOT — Pro vyhlášenou pražírnu kávy jsem navrhoval nový e-shop. Dlouhodobě zodpovídám za výsledky e-shopu a řídím celý rozvoj od optimalizace webu přes marketing. Už po prvním roce spolupráce nárůst tržeb o 107 %.
  • YUPPI — Díky rozsáhlému výzkumu, uživatelskému testování a analýze konkurence jsme redesignovali e-shop, změnili celou e-shopovou platformu a zvýšili několikanásobně obrat.

Zvyšování výkonu prakticky

UX a CRO – má smysl s malým rozpočtem? Podcast plný praktických rad a konkrétních příkladů.

VIDEO: Jak zvýšit výkon e-shopu krok za krokem

Jak postupovat krok za krokem při redesignu/návrhu e-shopu. Nejčastější chyby a ukázky postupů, které mohou vést k výraznému zvýšení návštěvnosti, konverzního poměru a tržeb.

Lukáš Dubina
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Lukáš Dubina
A. Roškotové 1355
Vlašim (Středočeský kraj)
258 01
Mobil:724 146 006
Email:info@lukasdubina.cz
Web:www.lukasdubina.cz
Facebook:lukasdubina
Instagram:lukasdubina
LinkedIn:lukasdubina
Twitter:lukasdubina
IČ:76165701 (plátce DPH)
DIČ:CZ8403280589

Doporučení
z první ruky

Na Lukáše jsme měli výborné reference a přizvali jsme jej do rozjetého projektu. Všichni v týmu vnímáme, jak dobré to bylo rozhodnutí. Když přišli návrhy Lukáše, první co mě napadlo bylo „Skvělé! Je to přesně tak, jak jsem si to celé v hlavě představovala, ale do návrhu nedokázala propsat“. Revize struktury, expertní názor v klíčových tématech, uživatelské zkušenosti propsané do logiky stránek, poslání, které mají nést ve správném čase a místě, všechny mikro akce, které na stránce potřebujeme mít. Celý projekt se tím zpřehlednil, uhladil a posunul o míli vpřed. Ještě jednou veliké díky!

Romana Voříšková

projektový manažer, spoluzakladatelka Slevomat.cz