Ing. Lukáš Koucký

expert na marketing webových projektů, affiliate marketing a lead generation včetně projektů na klíč

Buduji nové zdroje konverzí díky affiliate a leadgen projektům na klíč.

Během svých 11+ let zkušeností jsem často balancoval mezi marketingem a produkt managementem, protože mi brzy došlo, že součástí efektivního marketingu je ovlivňování produktu – webu, formuláře, procesů za ním a mnoha dalších faktorů, které determinují konverzní poměr.

Díky tomu dokážu:

  • Zrealizovat váš nápad – Od průzkumu trhu, vizuálního a technického návrhu přes vývoj až po marketing a přivedení zákazníků.
  • Odřídit váš projekt  – Postarám se o váš projekt od A do Z včetně subdodavatelů, zvýším jeho efektivitu a ziskovost.
  • Vylepšit konverzní poměr – Navrhnu redesign webu včetně formuláře a procesů za ním dle UX a CRO best practise.
  • Postarat se o marketing – Nastavím marketingovou strategii a reklamní kanály a doručím vám měřitelně zákazníky. Reklamy už nenastavuji osobně, ale přes levnější subdodavatele, které si ohlídám.
  • Využít alternativní kanály na maximum – Rozšířím váš marketing o affiliate marketing i lead generation a získám vám díky nim zákazníky na místech, kde byste to nečekali.

Hledání symbiózy mezi marketingem a produkt managementem mi je nejen prací, ale i koníčkem. Proto již více než 7 let úspěšně stavím jak klientské, tak i své vlastní projekty na míru.

Zaměřuji se především na lead generation a affiliate marketing. E-shopy mě naopak nebaví a nedělám je.

Dokážu vám pomoct komplexně s celým projektem, ale také s konkrétními dílčími problémy, jako je správa affiliate programu a výběr řešení, konzultace atp.

VYBRANÉ REFERENCE:

  • Vodafone.cz – Nastartování a správa affiliate programu včetně postupné transformace celého odvětví pro ulehčení vzniku affiliate projektů v telekomunikacích. Etablování affiliate kanálů ve firmě jako stabilního kanálu přivádějícího zajímavá čísla.
  • Simplea.cz – Navrhnutí a vytvoření prvního zcela online sjednání životního pojištění. Vyladění sjednání, měření jeho průběhu a postupná optimalizace slabších míst. Rozběhnutí online marketingu s důrazem na Content marketing. Za 12 měsíců práce jsem z 20násobil organickou návštěvnost s růstovým trendem (po 18 měsících už je 30× vyšší než původně).
  • HomeCredit.cz – Vybudování obsahové farmy včetně možnosti srovnání všech produktů na trhu a online sjednání dle různých pokročilých způsobů distribuce leadů.
  • Nova.cz – Rozběhnutí affiliate programu pro streamovací platformu Voyo a jeho správa.
  • Remunzo.com – Návrh webu, vytvoření strategie a rozběhnutí globálního Legal-tech startupu. Zaměřeno na generování leadů.
  • DoStartu.cz – První a jediný srovnávač virtuálních sídel s napojením na relevantní data (počet firem na adrese, počet problémových firem na adrese apod.). Vlastní leadgen projekt.
  • Nevolame.cz – První a jediný vyhledávač internetu na adrese nabízející skutečně všechna připojení. Obsahuje i srovnání mobilních tarifů. Vlastní leadgen projekt.
  • 72Ventures s.r.o. – Vybudování ekosystému obsahových webů (Epujcka.cz, Lundea.com, Do5minut.cz, Poskytnuto.cz a další) se zaměřením na finance.
  • Paldock.com – Jediný SaaS nástroj kombinující Affiliate a Leadgen marketing na světě. Navrženo pro inzerenty pro co nejefektivnější správu partnerů a pro partnery pro snadné a efektivní fungování.
  • ZachrannaSit.cz – Návrh a tvorba projektu na zpětné hypotéky, který je nyní jeden z největších na trhu.
  • Fildy.cz – Vytvoření projektu od brandu přes návrh a vývoj webu i aplikace až po nastavení marketingové strategie.
Ing. Lukáš Koucký
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Lukáš Koucký
Příčná 1892/4
Praha 1
110 00
Mobil:775 313 419
Email:lukas@leadmarket.cz
Web:leadmarket.cz
LinkedIn:koucky
IČ:04458206 (plátce DPH)
DIČ:CZ04458206

Doporučení
z první ruky

Leadmarket.cz nám v Home Creditu pomáhali s budováním obsahové farmy, kterou jsme postavili vně Home Creditu. Tento řekněme magazín, který se věnoval finančním otázkám, nám umožňoval značnou flexibilitu v publikaci různých témat a podařilo se nám tak oslovit i cílové skupiny, které by třeba přímo na web společnosti nepřišli. Zároveň jsme si mohli dovolit srovnání produktů s konkurencí, což mateřský web neumožňoval. Vedlejší projekt nám tak efektivně umožnil si sáhnout na konverze, které bychom jinak nepřinesli.

Pavel Kuhn

tehdejší R&D ředitel – Home Credit CZ&SK