Jako digitální marketér zlepším obchodní výsledky vašeho online projektu, postarám se o celkové zefektivnění vašich reklamních kampaní i procesů na webu. To vše za použití nejmodernějších marketingových technologií a webové analytiky. Jsem Google Partner a Google Marketing Platform Trainer. V těchto oblastech mám více než 5 let zkušeností, které vyústily v založení agentury ForEcom.cz, která se zaměřuje na obchodní výkonnost digitálních projektů.
- Implementace technologií – implementuji a efektivně spravuji nástroje v rámci Google Marketing Platform (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Ads). Doporučím vám ale i jiné nástroje, které budou pohánět vaše podnikání kupředu.
- Interpretace dat – odvyprávím vám příběh o uživatelích, kteří navštívili váš web. Vytvořím pro vás užitečný systém reportování. Zjistíte, jak se uživatelé chovají, proč to dělají, a jaké jsou širší souvislosti v jejich chování na webu a při interakci s vašimi reklamami.
- Data-driven Online marketing – s využitím technologií postavím vaši online strategii, která bude zaměřená na data. Díky tomu dokážu tvořit lepší marketingové kampaně, které budou mít měřitelné výsledky.
- Data-driven proces změn – díky analýzám vycházejících z kvalitní implementace a využití Google Analytics využiji A/B testovací nástroje, s pomocí kterých dostanu z vašeho webu naprosté maximum. Zefektivním pohyb uživatelů na webu a zmaximalizuji jeho výdělečnou schopnost.
- Komplexní eCommerce poradenství – potřebujete vymyslet celou vaši online strategii? Chcete zjistit názor zkušeného odborníka na váš online projekt? Pojďte si o něm popovídat. Probereme zda váš projekt má na trhu šanci, kolik vás může stát a kolik může vydělat.
- Zprostředkování podpůrných služeb – potřebujete spolehlivého grafika? Nebo programátora? Nenaleťte a nechte si doporučit dodavatele, který je již ověřený nejen mnou, ale i dalšími referenčními projekty. Od grafiky a překladů, přes vkládání dat až po linkbuilding.
Podívejte se, jak může vypadat naše spolupráce v oblasti full service marketingu »
Moje konzultační činnost se prolíná také koncepční fází při vývoji webů a nastavování celé podnikatelské, marketingové a komunikační strategie online projektů, kde využívám své podnikatelské zkušenosti, know-how z oblasti tradičního marketingu (4P) a digitálního marketingu.
Moje agenturní dráha v oblasti onlinu začala na pozici stážisty v agentuře Acomware. Následně mé částečné působení pokračovalo ve firmě Optimics (první reseller Google Analytics 360 v ČR), kde již 3 roky funguji jako Google Analytics 360/Doubleclick analytik/konzultant. Řeším projekty pro mezinárodní klienty jako Invia, Mall, Kiwi.com, Škoda Auto… a úzce spolupracuji s firmou Google.
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČRKategorie katalogu:
Vybrané reference:
Používané nástroje:
- Google – Analytics, AdWords, Optimize, Tag Manager, Data studio, Doubleclick, BigQuerry, Google 360 Suite
- Google Cloud Platform
- Facebook Ads + Analytics/Attribution
- Instagram Ads
- Mixpanel
- Piwik
- Hotjar
- Seznam Sklik
- Adform/Doubleclick
- Mailchimp
- ActiveCampains
- Mautic – Marketing Automation
- a spousta dalších…