Co kdybych vám řekl, že ve zlepšení zákaznické zkušenosti (Customer Experience) najdete víc úspor a zisku, než v optimalizaci kampaní? Po 15 letech v digitálu jsem uvěřil v sílu pochopení Customer Journey a optimalizace Customer Experience. Jste připraveni na „nový obor“, který konkurence ještě neobjevila?
Zákaznická cesta a zkušenost začíná prvními impresemi reklam, pokračuje přes vaše sítě, webové stránky a další touchpointy, navazuje konverzními trasami a přes leady a objednávky pokračuje k poprodejní komunikaci a péči. V ideálním případě končí opakovanými prodeji a zkušeností tak skvělou, že se o ni zákazník rád podělí a stává se vaším neoficiálním obchodníkem.
Máte zmapované a změřené, co vše se po této cestě děje? Kde s vámi zákazníci mluví (nebo se o to snaží)? Jak se jim to daří? Jak se u toho cítí? Co je trápí? Jaký dopad to má na váš výkaz zisků a ztrát? Co je potřeba zlepšit pro lepší výsledky? A víte jak konkrétně to zlepšit? Pokud odpovědi spíše neznáte nebo tápete v realizaci, jsem váš člověk.
Specializuji se na malé a střední firmy, které téma Customer Experience teprve objevují. Neví kde začít. Potřebují naučit, jak zákaznickou zkušenost změřit, zlepšit a zpeněžit.
Pomáhám online byznysům:
Kooperativa, EquaBank, Nestlé, Mountfield, Kentico nebo Česká televize jsou typičtí klienti, pro které řeším konzultace či mentoring interních týmů.
Mobil: | 773 927 292 |
---|---|
Email: | lukas.pitra@gmail.com |
Web: | www.lukaspitra.cz |
Facebook: | lukaspitra |
LinkedIn: | lukaspitra |
Twitter: | lukaspitra |
Skype: | lukas.pitra |
Účet: | 1152646016/3030 |
IČ: | 88700020 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8402040174 |
Chytrost, přehled, preciznost a pohotovost. Lukáše vystihují tahle čtyři slova přesně. A jeho práci? Nemlátí prázdnou slámu. Profiluje se jako SEO odborník, ale v online marketingu vidí mnohem dál. Jeho klienti mu věří a moc dobře vědí, proč. Neodbývá je. Nevím, jestli je nejlepším SEO expertem v Česku, je ale expertem, kterého si můžete najmout s jistotou, že od něj dostanete přesně to, co potřebujete. A to není v dnešní online marketingové džungli, co je u nás k mání, vůbec jistota k zahození.
copywriter, marketér a lektor