Jsem datový analytik a specializuji se na podporu B2B obchodu a marketingu. S daty pracuji od roku 2016 a to ať už z pohledu správy interního systému anebo externí konzultace.
V roce 2022 jsem odešel z korporátu a od té doby se věnuji datům jako OSVČ. Specializuji se na část datové analytiky a to konkrétně hledání podobnosti mezi společnostmi.
Dnes nabízím několik úrovní datové analýzy, jejichž cílem je identifikace potencionálních zákazníků s vysokou šancí na objednávku.
Nabízím datové analýzy ve 3 úrovních:
- Úroveň 1 – Basic
- Podobnostní algoritmus, který na základě dodaného vzorku firem dohledává všechny podobné firmy v EU. Jako výstup dostanete na míru vytvořený seznam potencionálních zájemců o vaše produkty. Podobnostní algoritmus je rozšíření firemních databází a oproti nim umožňuje přesnější vyhledávání a větší množství výstupů.
- V úrovní Basic nabízím zkušební výstup zdarma.
- V případě zájmu můžete vyplnit dotazník na webu Interzect.ai a já vám zašlu na míru připravený vzorek dat zdarma.
- Úroveň 2 – Extended
- Rozšíření podobnostního algoritmu, které můžete využít ke zvýšení obchodní efektivity. Hodí se například pro firmy, které mají špatný konverzní poměr a z vzhledem k tomu, kolik mají schůzek, nemají dostatečné množství objednávek.
- Jako výstup úrovně Extended dostanete nalezení typů stávajících zákazníků, kteří objednávají nejčastěji + dohledání doposud neoslovených firem, které se tomuto profilu podobají.
- V případě zájmu si můžete objednat 30 minutovou konzultaci zdarma.
- Úroveň 3 – Custom
- Projektové zakázky, které se liší klient od klienta. Jedná se buď o analýzy na míru anebo zakázky s cílem automatizovat datovou analytiku v rámci klientova CRM.
- V případě zájmu si můžete objednat 30 minutovou konzultaci zdarma.
PŘIJDE VÁM TO ZAJÍMAVÉ, ALE DATOVÁ ANALYTIKA PRO VÁS NENÍ AKTUÁLNÍ?
Zůstaňme v kontaktu přes LinkedIn.
Na LinkedIn sdílím k tématu datové analytiky a podobnostního algoritmu užitečné informace a zkušenosti z již uskutečněných projektů.