Sixtol.cz – Rozcestník ke zboží s jasnou cenou a dostupností (I/III)

Pro značku Sixtol jsem navrhl webové řešení, které funguje jako rozcestník pro jejich široké produktové portfolio. U každého produktu se zobrazují různí obchodní partneři s aktuálními cenami a dostupností - zákazník okamžitě vidí, kde a za kolik nakoupí.

www.sixtol.cz

Sixtol.cz – Rozcestník ke zboží s jasnou cenou a dostupností (I/III)
PosledníSixtol.cz – Rozcestník ke zboží s jasnou cenou a dostupností (I/III)Sixtol.cz – Rozcestník ke zboží s jasnou cenou a dostupností (II/III)Sixtol.cz – Rozcestník ke zboží s jasnou cenou a dostupností (III/III)Karotaz.cz - Identita a web pro specialisty v těžebním průmyslu (III/III)Karotaz.cz - Identita a web pro specialisty v těžebním průmyslu (II/III)Další
(položka 1 z 51)

Marcel JaníkMarcel Janík

UX/UI designér webů, aplikací a e-shopů — Poctivý design, který funguje a nestárne. Ale také spolehlivý a řemeslný vývoj pro WordPress, Webflow, Shopify, Shoptet a Woocommerce. 15+ let zkušeností, 400+ projektů. Člen UX asociace, Shoptet/Shopify partner.

Status: k vašim službám 11 doporučení
Mobil: 721 000 899 Email: marcel@uxcode.cz Web: uxcode.cz
Místo: Hodonín (Jihomoravský kraj) Působnost: celý svět