Martin Gottwald

designér vizuální identity

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Mou prací je profesionální tvorba firemní vizuální identity (loga a jednotného vizuálního stylu), případně redesign stávající identity. Nabízím možnost konzultace strategie značky v kontextu komunikace a systematické budování propagace (webdesign, tiskoviny aj.). Také fotografuji.

  • Vizuální identita – Pro své klienty (a s nimi) vytvářím loga, která zrcadlí hodnoty a charakter značky. Kompletní firemní identita zpravidla potřebuje odborně navrhnout také jednotný vizuální styl (corporate identity design), který jí dodá širší vizuální kontext. Ve výsledku dáme značce tvář, která perfektně rezonuje s její marketingovou strategií.
  • Strategie značky – Konzultuji s klientem vizuální komunikaci značky v rámci její marketingové strategie.
  • Fotografie – Věnuji se produktové a portrétní fotografii.

Získávám praxi od roku 1998, tehdy na pozici grafického designéra v několika reklamních agenturách, posléze od roku 2006 na vlastních nohou. Některé vybrané klienty uvádím níže, ukázky práce jsou vám k dispozici v galerii, případně na webu.

Vybrané reference:

  • Hudy sport – logo
  • Město Příbor – design webu
  • Statutární město Karviná – design webu
  • Statutární město Hradec Králové – design webu
  • KPMG Česká republika – vizuál interního časopisu Echo, řada tištěných materiálů
  • RON Software – kompletní servis (identita, kompletní vizuál propagace)
  • Mazurek – kompletní servis (identita, kompletní vizuál propagace)
  • Mr. Pizza – kompletní servis (identita, kompletní vizuál propagace)
Martin Gottwald
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Martin Gottwald
Mařákova 263/3
Praha - Dejvice
160 00
Mobil:777 898 909
Email:brand@martingottwald.com
Web:www.martingottwald.com
LinkedIn:martingottwald
Facebook:martingottwald.cz
Instagram:martingottwald.cz
X (Twitter):gottwald_martin
Datovka:5ragnm3
Účet:35 – 6698450237/0100 (Komerční banka)
IČ:71836446 (plátce DPH)
DIČ:CZ7511185517

Doporučení
z první ruky

S Martinem jsem spolupracovala na tvorbě firemního časopisu a rozhodně to byla spolupráce v pravém slova smyslu. Společně jsme přemýšleli, jak jednotlivé příspěvky daného čísla správně zařadit a zakomponovat na každou stránku, jak je vylepšit, vyzdvihnout či naopak některé upozadit. Martin vždy přišel s konkrétním grafickým návrhem, mnohdy s různými variantami pro jednotlivé stránky. Měla jsem tak luxusní možnost vybrat si nejlepší řešení. Martin byl dobrým rádcem a uměl se na věci podívat celkově, z nadhledu a dobře poradit. Nyní, s odstupem času a dalšími pracovními zkušenostmi s jinými dodavateli, mohu právě ocenit Martinův přístup a jeho práci. Vždy se s ním šlo dohodnout, podklady pokaždé dorazily do emailu dle naší dohody, mnohdy nad ránem, ale včas :-). Je odborníkem ve svém oboru, který umí komunikovat s klientem, umí být asertivní tak akorát, právě za účelem toho nejlepšího výsledku.

Romana Boucová

Česká spořitelna