Ing. Martina Jiříková

personální poradkyně, externí HR manažerka nebo personalista, lektorka a koučka

Status: k vašim službám Působnost: Plzeňský a Středočeský kraj, po domluvě i celá ČR

Profesionální personální poradenství a outsourcing personalistiky v různě velkých a hlavně výrobně nebo obchodně zaměřených firmách, vzdělávání v oblasti personalistiky, koučování a související služby:

  • personální poradenství
    • personální audit a controlling
    • nastavení personálních procesů
    • poskytnutí nezávislého poradenství
    • outsourcing celé personalistiky či jednotlivých oblastí – nábor, stabilizace a péče o zaměstnance, podpora při budování brandu atraktivního zaměstnavatele
  • vzdělávání pracovníků – připravím a zrealizuji školení personalistů, vedoucích zaměstnanců se zaměřením na:
    • praktickou personalistiku
    • zákoník práce a jeho aktualizace
    • vedení výběrových řízení
    • hodnotící pohovory a poskytování zpětné vazby
    • metoda 360°, time management
    • vedení a motivace pracovníků
  • krátkodobé i dlouhodobé zastoupení chybějícího HR odborníka – např. při nemoci, mateřské dovolené, ukončení pracovního poměru
  • rozvoj pracovníků, koučink v pracovním i osobním životě
  • realizace HR snídaní v Plzni a v Praze
  • benchmark mezd a benefitů
  • pracovně právní poradenství – revize pracovně právních dokumentů, vytvoření personálních dokumentů splňující zákonné předpisy
  • zefektivnění vnitrofiremní komunikace a automatizace firemních procesů – HR Business Partner a regionální obchodní ředitelka pro Čechy a EU mobilní aplikace JOBka
  • kariérní poradenství
    • podpora při změně zaměstnání
    • úprava CV
    • příprava na pracovní pohovor
    • pracovní poradenství pro zaměstnance

Vysokoškolské vzdělání v oboru Personální management v podniku a další odborné kurzy. Plynulá znalost němčiny a mírně pokročilé angličtiny. Přes 19 let praxe především ve výrobních zahraničních firmách na pozicích HR specialisty a HR manažerky.

Fotogalerie

Pozvánka na HR odpoledne 10.11.2021 Pozvánka na HR snídaně v Plzni, podzim 2019 HR snídaně v Plzni – Zákoník práce 19.2.2019 HR snídaně v Plzni – Zaměstnávání cizinců 19.3.2019.

Personální poradenství

  • průzkum trhu, zmapování konkurence, návrh prezentace firmy navenek
  • návrh personální strategie, nastavení personálních procesů
  • benchmark mezd, návrhy k nastavení konkurenceschopných mezd a benefitů
  • plánování personálu a personálních nákladů
  • příprava mzdového řádu, pracovního řádu a dalších dokumentů souvisejících s personalistikou a mzdami
  • získávání zaměstnanců, návrh způsobů inzerce a hledání kandidátů, návrh textu inzerce, vyhledání vhodných kandidátů, pohovory, testování
  • adaptační proces, pravidelné hodnocení zaměstnanců, příprava postupu a formuláře
  • 360° hodnocení
  • příprava plánu vzdělávání, zmapování vhodných dodavatelů vzdělávání a jejich organizace, v některých oblastech možné zajistit i vlastními silami či spolupracujícími osobami nebo firmami
  • poradenská činnost v souvislosti se způsoby ukončování zaměstnanců, napomenutími, atd.
  • pomoc při zavádění personálního informačního systému a docházkového systému
  • zajišťování brigádníků – vlastních i komunikace s personálními agenturami
  • pohovory o nemoci, kontroly nemocných
  • příprava podkladů pro mzdy
  • zajišťování pracovníků ze zahraničí, včetně případných povolení
  • odměňování
  • reporting, HR ukazatele
  • komunikace s úřady
  • dotační programy

Vzdělání

  • 2000–2003, VŠE, Praha, Fakulta podnikohospodářská, zaměření Ekonomika a management, vedlejší specializace Personální management v podniku
  • 1997–2000 ZČU, Plzeň, Fakulta ekonomická, zaměření Ekonomika a management vedlejší specializace Malé a střední podniky
  • 2014 akreditovaný vzdělávací program Externí profesionální kouč, Koučink centrum, Praha
  • 1998–1999 certifikátový studijní program Psychologie v řízení organizace, ZČU Plzeň

Praxe

  • 17 let praxe v personalistice výrobních firem
  • 3 roky praxe v personálním poradenství
  • 2 roky praxe ve vedoucí pozici personálního a mzdového oddělení výrobní firmy (vedení týmu 11 pracovníků ve firmě o velikosti 800 zaměstnanců a 200 brigádníků) a 2 roky jako zástupce vedoucího personálního a mzdového oddělení
  • 3 roky praxe kouče osobního rozvoje pro soukromou klientelu i ve firemním prostředí
Ing. Martina Jiříková

Kontakty

Ing. Martina Jiříková
Komenského 638
Plzeň
332 03
Mobil:606 329 670
Email:info@personalistikazavas.cz
Web:www.personalistikazavas.cz
LinkedIn:martinajirikova
Facebook:personalistikazavas
Skype:martinajirikova2378
Účet:2101091860/2010 (Fio)
IČ:05304288 (plátce DPH)
DIČ:CZ7853022034

Doporučení
z první ruky

Jako vedoucí oddělení Řízení zakázek ve firmě KS Europe jsem měl možnost po dobu několika let úzce spolupracovat s paní Martinou Jiříkovou a to jak na její původní pozici referentky PO, tak i poté v době, kdy toto oddělení jako vedoucí řídila. V prvním případě jsme společně úzce spolupracovali na náboru a výběru nových pracovníků do oddělení ŘZ, v tom druhém společně řešili spíše strategické cíle rozvoje lidských zdrojů a metody získávání nových zaměstnanců. V obou dvou pozicích jsem byl s prací paní Jiříkové maximálně spokojen, především pro její odborné znalosti ale též i pro ochotu, vstřícné jednání, dobrou náladu a pozitivní myšlení. Mohu tedy ze své zkušenosti paní Martinu Jiříkovou jako odbornici v personální oblasti rozhodně doporučit.

Ing. Miroslav Šašek

vedoucí oddělení řízení zakázek