Martina Tóthová

grafička, art director a ideamaker

Status: k vašim službám Působnost: země EU

Vytvořím vám vizuální tvář, která bude pozitivně působit na vaši cílovou skupinu a odliší vás od konkurence. Člověk, který uvidí váš inzerát nebo leták, navštíví webové stránky či od vás obdrží mail, snadno pochopí vaše sdělení, bude z něj mít dobrý pocit a jasně vás identifikuje. Je pro mě důležité doručit vzkaz o vašem produktu či službě atraktivně a zřetelně, ale také chci vzbudit emoce, které hlouběji souzní s vaší cílovkou. Proto vám pomohu v marketingové komunikaci vaší značky nezapomenout na lidskost, autenticitu a skutečný příběh.

  • Grafický design a vizuální identita značky – logo a grafický manuál značky, vizuálního identita značky, webdesign, grafické návrhy online i tiskových materiálů včetně DTP, ilustrace.
  • Ideamaking – tvorba kreativních konceptů image i produktových kampaní.
  • Brandbuilding – budování značky, kterou budou lidé chtít, se kterou se ztotožní a kterou budou kupovat.
  • Konzultace grafických výstupů, audit marketingové a vizuální komunikace, myšlenkové mapování značky, firmy nebo projektu.

Vybrané ukázky mé práce najdete ve zdejší galerii, na mém profilu Behance nebo na mém webu.

Pracovní zkušenosti:

  • STUDIO to08.net™ – freelance art director, projektová manažerka a grafička, od roku 2008
  • Y&R Brands – art director, 2002–2009
  • Euro RSCG – art director, 2000–2002
  • Leo Burnett Advertising – grafička a art director, 1998–2000

Vybrané reference:

  • na volné noze – Toyota, mBank, Česká pojišťovna, UNILEVER – Rama
  • Young & Rubicam – Citibank, O2, ING, LG, Danone, Bohemia Chips
  • Euro RSCG – Peugeot, Danone, Panzani, Opavia, Bernard
  • Leo Burnett – Eurotel, Radegast

Ukázka reklamní tvorby do roku 2009:

Martina Tóthová
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Martina Tóthová
Na Harfě 935/5c
Praha 9
190 00
Mobil:775 735 664
Email:martina.tothova@to08.net
Web:www.to08.net
IČ:44694342 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Martina je zkušený art director se srdcem umělce. Její reklamy jsou dobré nejen po řemeslné stránce, ale dotýkají se nás uvnitř. Martina vždy vkládá do své práce emoce. A to je základ, protože reklama je komunikace, a ta je založena na emocích.

Martin Charvát

kreativní ředitel ve společnosti Konektor