Mgr. Michala Pítrová

UX výzkumnice s diplomem z psychologie

Status: k vašim službám Působnost: na dálku celý svět, osobně Praha a okolí

Pomáhám vytvářet uživatelsky přívětivé weby, které zákazníci milují.

Využívám k tomu 5+ let zkušeností z UX designu a přes 11 let psychologické praxe — jako jeden z mála UX výzkumníků v ČR mám vystudovanou psychologii, díky čemuž vím, jak se lidí ptát, jak zjistit, co je trápí, co potřebují, a jak se dobrat toho, co si skutečně myslí a cítí.

Chcete konečně porozumět svým zákazníkům, ale nevíte, jak na to? S radostí vám pomohu v těchto oblastech:

  • Hloubkové rozhovory – Díky nim lépe porozumíte hlubokým motivacím a potřebám, které ovlivňují chování zákazníků ve vašem odvětví. Zjistíte, co má vliv na rozhodnutí vašich zákazníků, jakým způsobem provádějí nákupy, proč dávají přednost vašim konkurentům, nebo proč si u vás nakoupí něco jiného, než co původně zamýšleli.
  • Uživatelské testování – Během konkrétních scénářů zjistíte, proč uživatelé nedokončují objednávky, neprovádějí požadované kliky, nesprávně vyplňují objednávkové formuláře, mají potíže s filtrováním v kategoriích apod.
  • Konzultace výzkumu – Provádíte UX výzkumy, ale občas v něčem tápete? Ráda vás vhodně nasměruji, pomohu vám vybrat ty správné metody přímo pro vaši situaci, pomůžu vám zanalyzovat data z rozhovorů a přetavit je do lépe fungujícího webu.
  • UX výzkum pro samouky – Naučím vás, jak otestovat svůj web a jak provádět uživatelský výzkum, který vám ušetří čas, peníze i nervy a hlavně přinese výsledky v podobě kvalitního uživatelského prožitku.

Vystudovala jsem obor Psychologie na Masarykově univerzitě v Brně a celý svůj dospělý život ji praktikuji nejen v byznysu, ale i ve školství, psychologickém poradenství a somatickém koučování. UX výzkumy jsem prováděla pro rozmanité klienty od malých startupů až po velké korporace, např. ČSOB, Česká spořitelna, Conseq, Mall.cz, Vodafone, Flolivery, Jíme zdravě, papelote a další.

Věřím, že stojí za to dělat svět lepším. Proto mě nejvíc baví pracovat s projekty, které lidem usnadňují a zlepšují život.

Jak probíhají hloubkové rozhovory a uživatelská testování?

  1. Pobavíme se o vašem projektu a o tom, co vás pálí.
  2. Následně navrhnu postup a cenovou kalkulaci, kterou si vzájemně odsouhlasíme.
  3. Sepíšu scénář, který společně doladíme.
  4. Pod mým vedením najdeme respondenty z vaší cílovky.
  5. Provedu hloubkové rozhovory (možno i za vaší přítomnosti).
  6. Po skončení výzkumu vám poskytnu přepisy rozhovorů, videa a sestříhané highlighty rozhovorů.
  7. Zanalyzuji rozhovory, předávám vám doporučení plynoucí z výzkumu a společně vymyslíme, jak je sladit se současným stavem vašeho projektu.
Mgr. Michala Pítrová

Kontakty

Mgr. Michala Pítrová
Tatarkova 722/24
Praha 11
149 00
Mobil:774 163 205
Email:michala@uxvyzkumnice.cz
Web:www.uxvyzkumnice.cz
LinkedIn:pitrova
IČ:05821002
DIČ:CZ05821002

Doporučení
z první ruky

Michala provedla velmi profesionální uživatelský výzkum, který jsem využíval při redesignu prodejního webu startupu. Provedla 12 rozhovorů s uživateli, všechny získané informace roztřídila do tabulky a na závěr nám všem připravila hodinovou prezentaci, ve které shrnula to nejdůležitější. Výstupy se mi velmi hodily a rozhodně doporučuju. Kdybych měl vždycky k dispozici výzkumy v takové kvalitě, celá moje navazující práce bude vždy rychlejší a přesnější nehledě na to, že ze získaných informací můžeme čerpat nápady několik let.

Ing. Marek Čevelíček
Ing. Marek Čevelíček

UX designér se specializací na e-shopy a webové aplikace