Michala provedla velmi profesionální uživatelský výzkum, který jsem využíval při redesignu prodejního webu startupu. Provedla 12 rozhovorů s uživateli, všechny získané informace roztřídila do tabulky a na závěr nám všem připravila hodinovou prezentaci, ve které shrnula to nejdůležitější. Výstupy se mi velmi hodily a rozhodně doporučuju. Kdybych měl vždycky k dispozici výzkumy v takové kvalitě, celá moje navazující práce bude vždy rychlejší a přesnější nehledě na to, že ze získaných informací můžeme čerpat nápady několik let.
Michala nám pomohla připravit se na uživatelský výzkum, který jsme organizovali v USA před spuštěním prototypu aplikace. Pomohla nám porozumět drobným nuancím v otázkách, které jsme kladli, a dala nám jasnou představu o tom, co dělat, abychom našli skutečné motivy a příčiny chování našich klientů (nejen prázdné fráze). Míšu bych doporučil každému, kdo se potřebuje hyper-focusovat na marketing a prodej. Zvlášť když expandujete do zahraničí, kde záleží na každém detailu. Michala je skvělá posluchačka a velmi dobře se s ní pracuje, takže pokud už vás nebaví pracovat s machisty, podivíny nebo psychology (kteří říkají „a“, ale myslí na to, že vás ve spánku tajně zavraždí), neváhejte!