Mikoláš Voborský

expert na tvorbu webových stránek

Status: k vašim službám Působnost: na dálku celý svět, osobně Praha

👑 Tvořím weby, které pomáhají v podnikání.

Skrze precizní webový design řeším problémy a maximalizuji nevyužité příležitosti firem. Specializuji se na firemní webové stránky (nedělám e-shopy ani mobilní či webové aplikace), které designuji se zaměřením na zvyšování důvěryhodnosti, utvrzení positioningu, sběru poptávek a zvyšování konverzí.

  • Design propojuji s analytikou a návratností investice.
  • Za více než 7 let zkušeností se 40+ klienty a 50+ weby jsem vytvořil proces, který zajistí bezproblémovou spolupráci a nadstandardní výstup, který vydělává peníze.
  • Mám klienty i mimo ČR a jsem držitel certifikátu C2 Proficiency, což je dokladem nejvyšší možné úrovně angličtiny.
  • Spolupracuji s miliardovými společnostmi, jako je logistický gigant WELL PACK a přední developerská firma Daramis Group.

♻️ Zajistím kompletní realizaci webových stránek od průzkumu odvětví po implementaci a následné spuštění a správu. Osobně se specializuji na designovou část projektu — designování perfektního řešení dle identifikovaného cíle a problému klienta.

Postarám se o:

  • průzkum (odvětví, konkurence, trhu),
  • strategii (cílová skupina, cíle projektu a metriky),
  • strukturu stránek (sitemap),
  • wireframe a finální design s prototypem připravený na implementaci.

Technickou část projektu předávám na implementaci expertům, se kterými dlouhodobě spolupracuji. Celý proces tvorby kontroluji a řídím, čímž zajišťuji, že finální výstup plní všechny požadavky. SEO a copywriting konzultuji s experty v průběhu celého projektu. Po spuštění webu s klientem aktivně spolupracuji na optimalizaci a úpravě webu, aby dosáhl svého maximálního potenciálu.

Proč se mnou spolupracovat?

  • Transparentnost – Vybírám si jen klienty, se kterými si sednu a kde jsem si naprosto jistý, že jim mohu pomoci. Vždy navrhuji takové řešení, které je nejlepší pro klienta, ne pro mě.
  • Propojení s byznysem – Mám silný přesah do podnikání a rozumím strategickému, finančnímu nebo marketingovému plánování. Nevytvářím jen hezký web, ale nástroj, který řeší byznys problémy. U každého projektu absorbuji o daném odvětví co nejvíce informací, díky čemuž jsem schopen vytvořit to nejlepší možné řešení.
  • Nezávislost – Weby nasazuji na CMS systémy WordPress či Webflow. Věřím, že s webem by se mělo neustále pracovat, a proto cílím na to, aby si klient mohl web sám základně spravovat a aktivně přidávat či upravovat obsah bez mé pomoci. Zároveň tím zajišťuji, že pokud by si klient z jakéhokoliv důvodu přál ukončit spolupráci, může jednoduše najít jiného dodavatele a dál s webem pracovat. Žádné předělávání.
  • Maximální péče – Zakládám si na rychlé a transparentní komunikaci. Odpovídám do 24 hodin. Problémy oznamuji a nechodím kolem horké kaše – místo toho hned navrhuji řešení, jak problém překonat a posunout se tak dál. Mým cílem je maximálně zjednodušit proces redesignu nebo tvorby webových stránek se vším všudy včetně propojování s dalšími experty z odvětví.

Spolupráce s freelancery

Při tvorbě či redesignu webových stránek je často potřeba spousta dalších služeb. Proto spolupracuji s celou řadou externích specialistů, kteří zajistí prvotřídní služby. Při tvorbě webu klienty propojím s vhodnými experty dle jejich potřeb. Pomáhám tak řešit branding, firemní fotografie či videa, marketingovou strategii, copywriting, nastavení SEO, analytiku a další služby. Snažím se tak klientům maximálně zjednodušit celý proces tvorby webových stránek, aby klient komunikoval pouze s jedním člověk a měl v celém procesu jasno.

Vybrané reference

  • Lumnio – Kompletní návrh a vývoj firemních webových stránek pro Lumnio, startup zaměřený na virtuální realitu, vlastněný skupinou Czechoslovak Group (CSG). Web byl vytvořený se zacílením na americký trh. Cílem bylo vytvořit B2B prodejní stránku s optimalizací na přihlašování do dema. Sekundárním cílem bylo vytvořit takovou webovou vizitku, která utvrdí důvěryhodnost Lumnia a jejich expertní pozici.
  • L1FE House – Webové stránky pro developerský projekt od renomované společnosti Daramis. Cílem webu je prodej 365 bytových jednotek. Za 2 měsíce od spuštění se podařilo prodat 50 % dostupných jednotek v hodnotě více než 200 milionů korun.
  • Wellsprint – Firemní web pro B2B společnost Wellsprint, logistickou firmu specializující se na dopravu a montáž nábytku po celém Německu a Francii. Web plní účel utvrzení expertní pozice a dále se využívá k náboru nových zaměstnanců v Česku i Německu.
  • Ekons – Redesign webu pro účetní firmu Ekons, působící na českém trhu přes 30 let. Cílem webu je utvrdit postavení firmy a získat anglicky mluvíce klienty v Česku.
  • Ematiq – Design firemních webových stránek s primárním cílem přilákat nové potenciální zaměstnance a přihlásit se na otevřené pozice.
  • Grand Hospitality – Webový projekt, v rámci kterého jsem vytvářel celkovou strategii a branding. Primárním cílem webu bylo usnadnit majiteli Martinu Komárkovi práci při obchodních jednáních a sloužit jako první kontaktní bod mezi Grand Hospitality a potenciálním klientem. Web jasně vysvětluje, co Grand Hospitality dělá, jaké projekty již realizovalo a buduje expertní pozici firmy.
  • Optika Dejvice – Realizace webových stránek pro 2 optiky v Praze. Primárním cílem bylo implementovat rezervační systém na objednávání pro klienty, který by ušetřil čas jak klientovi, tak jeho zákazníkům. Za 2 měsíce od spuštění optiky obdržely rekordní počet rezervací s nárůstem o více než 100 %.
  • Bajard – Dlouholetá péče o více než 12 webů zdravotnické společnosti Bajard s.r.o., která vlastní zdravotnická zařízení po celé Praze a Brně. Na weby měsíčně přijde přes 50K návštěvníků a do ordinací měsíčně dorazí více než 2 tisíce pacientů. Pravidelně všechny weby spravuji, upravuji UX a dohlížím na hladký provoz a bezpečnost všech webů.
  • Nevyhasni – Design značky a webových stránek pro neziskovou organizaci. Primárním cílem je informovat širokou veřejnost o problému syndromu vyhoření. Zároveň je na webu test rizika syndromu vyhoření, který si může kdokoliv zdarma vyplnit. Web za 12 měsíců navštívilo 28 tisíc unikátních návštěvníků, 12 tisíc z nich vyplnilo test rizika vyhoření a přes tisícovku se přihlásilo k newsletteru.
Mikoláš Voborský

Kontakty

Mikoláš Voborský
Neklanova 105/7
Praha 2
128 00
Mobil:737 499 315
Email:mikolas@apadore.com
Web:apadore.com
LinkedIn:mikolasvoborsky
Účet:274093099/0300 (ČSOB)
IČ:14152045

Doporučení
z první ruky

S Mikolášem spolupracuji přes 3 roky a vždy jsem byl maximálně spokojený. Nasazení, všestrannost, dodržování termínů, angažovanost - tyto kvality jsou mu více než blízké. Pracovali jsme spolu na projektech pro firmy Ematiq, Tisknirychle, Samba nebo NINFTA. Odvádí také skvělou práci jako spoluzakladatel projektu Nevyhasni. Vždy jednoznačná spokojenost. Mohu vřele doporučit!

David Artur Fiedler
David Artur Fiedler

expert na sociální sítě a e-mail marketing