👑 Tvořím weby, které pomáhají v podnikání.
Skrze precizní webový design řeším problémy a maximalizuji nevyužité příležitosti firem. Specializuji se na firemní webové stránky (nedělám e-shopy ani mobilní či webové aplikace), které designuji se zaměřením na zvyšování důvěryhodnosti, utvrzení positioningu, sběru poptávek a zvyšování konverzí.
- Design propojuji s analytikou a návratností investice.
- Za více než 7 let zkušeností se 40+ klienty a 50+ weby jsem vytvořil proces, který zajistí bezproblémovou spolupráci a nadstandardní výstup, který vydělává peníze.
- Mám klienty i mimo ČR a jsem držitel certifikátu C2 Proficiency, což je dokladem nejvyšší možné úrovně angličtiny.
- Spolupracuji s miliardovými společnostmi, jako je logistický gigant WELL PACK a přední developerská firma Daramis Group.
♻️ Zajistím kompletní realizaci webových stránek od průzkumu odvětví po implementaci a následné spuštění a správu. Osobně se specializuji na designovou část projektu — designování perfektního řešení dle identifikovaného cíle a problému klienta.
Postarám se o:
- průzkum (odvětví, konkurence, trhu),
- strategii (cílová skupina, cíle projektu a metriky),
- strukturu stránek (sitemap),
- wireframe a finální design s prototypem připravený na implementaci.
Technickou část projektu předávám na implementaci expertům, se kterými dlouhodobě spolupracuji. Celý proces tvorby kontroluji a řídím, čímž zajišťuji, že finální výstup plní všechny požadavky. SEO a copywriting konzultuji s experty v průběhu celého projektu. Po spuštění webu s klientem aktivně spolupracuji na optimalizaci a úpravě webu, aby dosáhl svého maximálního potenciálu.
Proč se mnou spolupracovat?
- Transparentnost – Vybírám si jen klienty, se kterými si sednu a kde jsem si naprosto jistý, že jim mohu pomoci. Vždy navrhuji takové řešení, které je nejlepší pro klienta, ne pro mě.
- Propojení s byznysem – Mám silný přesah do podnikání a rozumím strategickému, finančnímu nebo marketingovému plánování. Nevytvářím jen hezký web, ale nástroj, který řeší byznys problémy. U každého projektu absorbuji o daném odvětví co nejvíce informací, díky čemuž jsem schopen vytvořit to nejlepší možné řešení.
- Nezávislost – Weby nasazuji na CMS systémy WordPress či Webflow. Věřím, že s webem by se mělo neustále pracovat, a proto cílím na to, aby si klient mohl web sám základně spravovat a aktivně přidávat či upravovat obsah bez mé pomoci. Zároveň tím zajišťuji, že pokud by si klient z jakéhokoliv důvodu přál ukončit spolupráci, může jednoduše najít jiného dodavatele a dál s webem pracovat. Žádné předělávání.
- Maximální péče – Zakládám si na rychlé a transparentní komunikaci. Odpovídám do 24 hodin. Problémy oznamuji a nechodím kolem horké kaše – místo toho hned navrhuji řešení, jak problém překonat a posunout se tak dál. Mým cílem je maximálně zjednodušit proces redesignu nebo tvorby webových stránek se vším všudy včetně propojování s dalšími experty z odvětví.
Spolupráce s freelancery
Při tvorbě či redesignu webových stránek je často potřeba spousta dalších služeb. Proto spolupracuji s celou řadou externích specialistů, kteří zajistí prvotřídní služby. Při tvorbě webu klienty propojím s vhodnými experty dle jejich potřeb. Pomáhám tak řešit branding, firemní fotografie či videa, marketingovou strategii, copywriting, nastavení SEO, analytiku a další služby. Snažím se tak klientům maximálně zjednodušit celý proces tvorby webových stránek, aby klient komunikoval pouze s jedním člověk a měl v celém procesu jasno.
Vybrané reference
- Lumnio – Kompletní návrh a vývoj firemních webových stránek pro Lumnio, startup zaměřený na virtuální realitu, vlastněný skupinou Czechoslovak Group (CSG). Web byl vytvořený se zacílením na americký trh. Cílem bylo vytvořit B2B prodejní stránku s optimalizací na přihlašování do dema. Sekundárním cílem bylo vytvořit takovou webovou vizitku, která utvrdí důvěryhodnost Lumnia a jejich expertní pozici.
- L1FE House – Webové stránky pro developerský projekt od renomované společnosti Daramis. Cílem webu je prodej 365 bytových jednotek. Za 2 měsíce od spuštění se podařilo prodat 50 % dostupných jednotek v hodnotě více než 200 milionů korun.
- Wellsprint – Firemní web pro B2B společnost Wellsprint, logistickou firmu specializující se na dopravu a montáž nábytku po celém Německu a Francii. Web plní účel utvrzení expertní pozice a dále se využívá k náboru nových zaměstnanců v Česku i Německu.
- Ekons – Redesign webu pro účetní firmu Ekons, působící na českém trhu přes 30 let. Cílem webu je utvrdit postavení firmy a získat anglicky mluvíce klienty v Česku.
- Ematiq – Design firemních webových stránek s primárním cílem přilákat nové potenciální zaměstnance a přihlásit se na otevřené pozice.
- Grand Hospitality – Webový projekt, v rámci kterého jsem vytvářel celkovou strategii a branding. Primárním cílem webu bylo usnadnit majiteli Martinu Komárkovi práci při obchodních jednáních a sloužit jako první kontaktní bod mezi Grand Hospitality a potenciálním klientem. Web jasně vysvětluje, co Grand Hospitality dělá, jaké projekty již realizovalo a buduje expertní pozici firmy.
- Optika Dejvice – Realizace webových stránek pro 2 optiky v Praze. Primárním cílem bylo implementovat rezervační systém na objednávání pro klienty, který by ušetřil čas jak klientovi, tak jeho zákazníkům. Za 2 měsíce od spuštění optiky obdržely rekordní počet rezervací s nárůstem o více než 100 %.
- Bajard – Dlouholetá péče o více než 12 webů zdravotnické společnosti Bajard s.r.o., která vlastní zdravotnická zařízení po celé Praze a Brně. Na weby měsíčně přijde přes 50K návštěvníků a do ordinací měsíčně dorazí více než 2 tisíce pacientů. Pravidelně všechny weby spravuji, upravuji UX a dohlížím na hladký provoz a bezpečnost všech webů.
- Nevyhasni – Design značky a webových stránek pro neziskovou organizaci. Primárním cílem je informovat širokou veřejnost o problému syndromu vyhoření. Zároveň je na webu test rizika syndromu vyhoření, který si může kdokoliv zdarma vyplnit. Web za 12 měsíců navštívilo 28 tisíc unikátních návštěvníků, 12 tisíc z nich vyplnilo test rizika vyhoření a přes tisícovku se přihlásilo k newsletteru.