Miloš Lácha

SEO konzultant a specialista

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Již více než 20 let se věnuji optimalizaci webových stránek (tzv. SEO) a budování zpětných odkazů (link building) pro zvyšování návštěvnosti a tržeb webů. Má práce je mým koníčkem. Těší mě být na volné noze a pomáhat firmám být vidět a vydělávat na internetu.

Moje služby:

  • Optimalizace webu (SEO) – správné nastavení www stránek, vytváření kvalitního obsahu a propagace na internetu.
  • Analýza klíčových slov – nejdůležitější část, na kterou mnoho firem často zapomíná. Moderní vzdušný design je fajn, ale ten vám peníze nevydělá, proto již při vytváření webu nezapomeňte na tuto část optimalizace.
  • Link building – soustavné budování hodnotných zpětných odkazů dle nejnovějších trendů, aby se web zobrazoval na nejvyšších pozicích ve vyhledávání na různá klíčová slova a spojení; umisťování zpětných odkazů na tematické weby, blogy a diskusní fóra pro co nejvyšší konverzi.

Profesní motto: „Klientovi se musí investice do link buildingu a optimalizace vždy prokazatelně vrátit, jinak spolupráce nemá smysl.“ Dobré reference viz níže.

Zajímám se o počítače a internet, o čemž pravidelně píšu na svém webu Čisté PC. S rodinou také rádi cestujeme, a proto jsme založili stránky Autovýlet.cz, kde sdílíme naše zážitky z cest.

Důvody, proč se mnou spolupracovat:

  1. Spolehlivost. Když se na něčem dohodneme, tak to platí.
  2. Upřímnost. Řeknu věci na rovinu.
  3. Znalost oboru. Sám provozuji několik internetových projektů a mám ověřeno co funguje.
  4. Vše vysvětlím „česky“. Aby odborné termíny pochopil i laik.

Vybrané reference a projekty, na kterých jsem spolupracoval

Miloš Lácha

Kontakty

Miloš Lácha
Spartakiádní 9
Ústí nad Labem
400 10
Mobil:602 282 270
Email:info@litoweb.cz
Web:www.miloslacha.cz

Doporučení
z první ruky

Naše spolupráce s panem Láchou začala na doporučení. Předem jsem si domluvili požadovaný výsledek a on začal obratem pracovat. Jeho práce se projevila velmi brzy. Bylo až s podivem, jak vysoko ve vyhledávání jsme se objevovali, návštěvnost stránek rostla. A to na velmi obecná klíčová slova, jako: „byty Praha 3, nové byty Praha, luxusní byty.“ Přeskočili jsme zaběhlé developery, kteří si svoji pozici budují roky. Byty jsou dnes 4 měsíce od kolaudace prodané. Tak skončila naše spolupráce na tomto projektu. Budu-li v budoucnosti pracovat na obdobné zakázce v pozici manažera s odpovědností za prodej, na pana Láchu se určitě znovu obrátím.

Ing. Jan Škoda

manažer marketingu