V marketingovém žargonu se mi říká stratég nebo brand manažer. V praxi ale často funguji jako (ne)hrající kapitán značky – někdo, kdo drží směr, hlídá pravidla a hájí značku i ve chvíli, kdy se to ostatním nehodí.
Občas to znamená jít proti proudu. Třeba když grafici nebo copywriteři navrhnou něco, co sice vypadá hezky, ale jde proti podstatě značky. V tu chvíli nekopu za ego, ale za značku. Za to, co má smysl.
Aby každá značka dostala to, co si zaslouží: vlastní strategii. Ne generickou šablonu. Ne pocit. Skutečný základ, o který se může opřít i v turbulentních časech.
Místo zbytečných analýz nabízím strategii, která funguje. Místo marketingového balastu férový přístup a konkrétní výsledky. Za posledních deset let jsem pomohl víc než stovce značek. Bude ve druhé stovce i ta vaše?
Rád pomohu všem značkám, které to myslí poctivě a dlouhodobě. Nepomáhám těm, kteří:
Značka by totiž měla prospívat, ne ubližovat.
Píšu blog Značkový newsletter, který už odebírá přes 1745+ (převážně) marketérů a asi tu nejpomalejší příručku budování značek v ČR 😅. V minulosti jsem s kolegou Jakubem Kantorem vydával podcast BrandHunters – svého času jediný český podcast o značkách, strategii značek a jejich budování.
Mobil: | 608 069 027 |
---|---|
Email: | pavel@jsemnaznacky.cz |
Web: | www.jsemnaznacky.cz |
LinkedIn: | pcahlik |
Facebook: | jsemnaznacky |
X (Twitter): | cahlik |
Pinterest: | jsemnaznacky |
IČ: | 29279275 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ29279275 |
Díky Pavlovi jsem dokázal jasně definovat svou značku, ne jak ji chci, ale jak ji potřebuji aby dlouhodobě fungovala. Pavel jde při tvorbě brandu hodně do hloubky. Že budeme řešit cílovku, službu atd.. mi bylo jasné, ale že ho zajímaly cíle, jak moc se chci lišit od konkurence, dopad rebrandu na spolupráce, jak to cítím, jestli to sedí k mé osobnosti, jak to mají vnímají moji zákazníci a jak by mě měli vnímat nový zákazníci, které chci mě velmi překvapilo. Ale nejvíc se mi líbilo, že první výstup není finální a že tak být musí, protože je odborník. Naopak, Pavel vás s tím konfrontuje a doslova z vás tahá co vám nesedí, co je potřeba změnit atd. Když jsem se ptal na smysl, tak odpověď byla, že když to udělá podle “příruček” a sebe nebudu značku správně vnímat a nebudu to já. Zároveň vám i řekne, že tohle není konec, stejně jako firma tak i značka se časem vyvíjí a je potřeba na ní pracovat. Po cca 3 letech od první spolupráce nás čeká další kolo.
Owner, honzabartos.cz