Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

brand manager

Pavel Cahlík
Pavel Cahlík - logo

Přiznávám: „Jsem na značky!“

Jako externí brand manažer pomáhám značkám najít jejich podstatu a vylepšit výkonnost. Značky, o které mohu pečovat, rostou. Své o tom ví například Blesk, Aha! nebo jazyková škola Jipka.

Značku vnímám jako váš vztah se zákazníkem. Protože právě on rozhoduje o tom, jestli bude vaše značka úspěšná. A na vztazích je vždycky co vylepšovat…

  • Tvorba značky – nastavme společně vaši značku tak, aby ji už od samého vzniku zákazníci milovali.
  • Implementace značky – naučím vás se značkou pracovat a dále ji rozvíjet, přeměnit teoretický promyšlený základ v praxi.
  • Resuscitace značky – máte pocit, že potřebujete chytit druhý dech? Zapracujeme na vylepšení vaší stávající značky.
  • Konzultace – chcete, aby se na vaši značku podíval nezávislý odborník zvenčí? Mé názory jsou podložené daty a dlouholetou praxí, vždy upřímné a bez příkras.
  • Workshopy a školení – o značkách pravidelně a rád teoretizuji, mluvímučím. Workshopy pro veřejnost koncipuji velmi prakticky, přednášky a školení jsou protkány skutečnými příklady. Spokojenost účastníků dlouhodobě držím nad hranicí 90 %. Kurzy s přizpůsobeným obsahem připravuji také pro firmy.

Mám vysokoškolský titulVysokého učení technického v Brně, a to v oboru Ekonomika a management. Pracoval jsem v agenturách, přímo u klientů i na volné noze. Jsem odkojen onlinem, ale vím, jak důležitý je i offline svět. Potkáme se v některém z nich?

Fotogalerie:

O značkách pravidelně a rád teoretizuji, mluvím a učím

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR, osobně Praha, Brno

Kategorie katalogu:

Záznam jedné z mých přednášek

S čím umím opravdu dobře pomoci?

  • Nově vznikající značky
    • brandová strategie – nastavení značky
    • výběr jména
    • počáteční analýzy a rozbory
    • definice person u cílových skupin
    • definice a vylepšení customer journey
    • nastavení komunikace značky
    • marketingová a obsahová strategie
  • Už trochu rozběhlé značky
    • výzkum trhu a zákazníků
    • audit brandové a marketingové strategie
    • brandové a komunikační workshopy
    • brandová a marketingová strategie
    • úpravy výkonnosti marketingových opatření

A s čím jsem už třeba pomohl

  • Tutor (EDUA Group)
    • cíl: rebrandy 4 z 5 značek v EDUA Group
    • dílčí činnosti: nastavení brand proposition, definice zákaznických skupin, úprava produktového portfolia, nastavení strategie značky, marketingový plán, nastavení obsahové strategie, nastavení PR strategie, zcela nový web
    • výsledky: změna a zeštíhlení produktového portfolia značky, zlepšení konverzního poměru webu o 23 %, 15% úspory v rozpočtu, zvýšení konverzního poměru výkonnostní reklamy o 13 %
  • Yogalife Hapylife
    • cíl: ucelení (nejen) komunikace značky
    • dílčí činnosti: primární analýzy (včetně klasických jako SWOT), detailní rozbor cílových skupin, vytvoření Brand Key modelu (včetně brand purpose a dalších klíčových atributů značky), nastavení identity značky a základů tonality komunikace, audit obsahu a nová obsahová strategie značky
    • výsledky: zefektivnění PPC kampaní o 12 %, zjednodušení a zefektivnění cesty zákazníka v průměru o 2 kroky, 20% úspora nákladů na obsahový marketing
  • Blesk (Czech News Center)
    • cíl: revize nastavení značek v portfoliu CNC
    • dílčí činnosti: audit krátkodobých a dlouhodobých marketingových strategií jednotlivých titulů, plánování komerčních aktivit značky Blesk – především pak příprava nové značky Blesk Lékárna
    • výsledky: celorepubliková hra Trhák pod mým vedením zapříčinila 12% nárůst prodejů deníku Blesk, značka Blesk Lékárna úspěšně vstoupila na trh a mediální kampaň v řádech vyšších desítek milionů korun oslovila přes 3,4 miliony čtenářů

Kontaktní informace

Pavel Cahlík
Novákových 5
Praha 8
180 00
Mobil:608 069 027
Email:pavel@jsemnaznacky.cz
Web:www.jsemnaznacky.cz
Twitter:Twitter cahlik
LinkedIn:LinkedIn pcahlik
:29279275 (plátce DPH)
DIČ:CZ29279275

Doporučení z první ruky

Ukázal mi obzory v mém podnikání, o kterých se mi ani nezdálo. Ukázal mi slabá místa mé firmy, o kterých jsem nevěděla. A udělal to mile a vlídně. Inspiroval mě nápady, které mi připadají geniální. Hned ten den jsem běžela a začala je aplikovat na svém webu. A ony fungují. Protože Pavel nepracuje na obecné úrovni toho, jak marketing má fungovat a jak se to běžně dělá. Pavel pracuje na osobní úrovni, na základě poctivých vhledů a porozumění specifickým nuancím toho, co dělám. Chce porozumět, chce se vcítit a až poté nabídne svou (musím to slovo použít ještě jednou) geniální analýzu a nápady.
Judita Berková
zakladatelka Yogalife Hapylife

2005 – 2019 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS