Bc. Pavel Duben, MBA

manažer na dobu určitou (interim), konzultant a lektor v oblasti řízení, financí a strategie

Jsem nezávislý manažer na dobu určitou (interim) a projektový manažer, podnikatelský konzultant v oblasti financí a řízení nákladů, obchodu a strategie pro dlouhodobou udržitelnost a růst malých a středních firem. Nabízím efektivní podporu při zavádění změn, restrukturalizaci a zvyšování výkonnosti firem.

S čím umím pomoci

  • Interim management – dočasné vedení firmy nebo oddělení v klíčových obdobích změn
  • Strategické poradenství – zavádění dlouhodobých vizí a cílů
  • Poradenství v oblasti procesů a financí – tvorba strategií, optimalizace procesů a řízení podnikových financí
  • Finanční řízení – analýza nákladů, cash flow a plánování investic
  • Konzultace v oblasti obchodního rozvoje – podpora při expanzi a zvyšování výkonnosti
  • Řízení a koordinace projektů – podpora při jednorázových firemních projektech, od plánování po realizaci, zajištění hladkého průběhu a jejich včasného dokončení
  • Mezinárodní spolupráce – díky znalosti angličtiny a němčiny na obchodní úrovni mohu převzít projekty i v zahraničí formou přímé spolupráce se zahraničními partnery a díky snadné adaptaci na různá kulturní prostředí
  • Lektorování – školení a vzdělávání manažerů a zaměstnanců v oblasti řízení firem, financí a strategie

Mám za sebou 30+ let zkušeností ve výrobních a obchodních společnostech. Během této doby jsem působil na různých manažerských pozicích od založení na zelené louce přes finanční řízení a kontroling po CEO, absolvoval zahraniční stáže, provázel firmy spojením se zahraničním investorem, úspěšně restrukturalizoval, zajistil zvýšení obratu o desítky procent.

Průběh spolupráce

  1. Analýza situace ve firmě – porozumění aktuálním problémům
  2. Plánování a strategie – nastavení konkrétních kroků k dosažení cílů
  3. Implementace opatření – podpora při zavádění změn ve firmě
  4. Vyhodnocení a optimalizace – pravidelné monitorování výsledků a potřebné úpravy

Profesní historie

  • Kayser Filtertech Czech Republic, s.r.o. – Výkonný ředitel a jednatel: osobní odpovědnost za rozpočet 9 mil. €, vedení 125 zaměstnanců. Úspěchy: Nárůst kapitálu i obratu firmy o 50 % během 5 let, restrukturalizace společnosti, výstavba nových výrobních a skladových prostor (4 500 m²), zvýšení výroby o 30 %, růst personálu o 40 %.
  • Lütze, s.r.o., Chrudim – Finanční a obchodní ředitel, jednatel: zodpovědnost za rozpočet 7 mil. €, řízení 108 zaměstnanců. Úspěchy: Zavedení kontrolingových procesů a KPIs, reorganizace firemní struktury, výstavba nového logistického centra.
  • Pewag, s.r.o., Vamberk – Vedoucí kontrolingu, člen vrcholného vedení: odpovědnost za kontroling s týmem 4 lidí. Úspěchy: Implementace kontrolingových procesů pro výrobu a HR, podpora při zavádění LEAN procesů ve výrobě (5S, SMED).
  • Kratzer – Duben, s.r.o., Jasenná – Společník a zástupce jednatele: rozvoj firmy na obrat 1,8 mil. € a 45 zaměstnanců. Úspěchy: Spoluúčast na založení nové společnosti, růst od 3 zaměstnanců na 45, úspěšné zavedení ISO 9001 a fúze se zahraniční firmou.
Bc. Pavel Duben, MBA

Kontakty

Bc. Pavel Duben, MBA
Husova 1131
Chrudim (Pardubický kraj)
537 01
Mobil:737 270 894
Email:pavelduben@seznam.cz
LinkedIn:pavel-duben-62067161
Účet:6691951389/6691
IČ:22187821