Mgr. Pavel Šenkapoun, Ph.D.

marketingový stratég, copywriter a lektor

V duchu sloganu „Nejlepší copywriter jste vy“ pomáhám značkám zformulovat to nejlepší, co v nich je. Analyzuju jejich marketing a doporučuju jeho zlepšení, nastavuju procesy pro tvorbu obsahu (včetně zapojení AI a dalších forem automatizace), školím a poskytuju mentoring redakčním týmům, navrhuju marketingové strategie a řídím reklamní kampaně.

A stále taky hodně píšu – pro klienty, kteří mají chuť investovat do obsahu za hranicemi běžných šablon a pouček. Mými zákazníky jsou korporace jako T-Mobile, Škoda Auto nebo Plzeňský Prazdroj, ale i středně velké společnosti a rodinné firmy jako Moser, Ryor nebo Aero Vodochody. Také oborově to je velmi pestré – od financí (Komerční banka, Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna) přes vzdělávání (Univerzita Karlova či Univerzita Jana Evangelisty Purkyně) po neziskový sektor (např. Lékaři bez hranic nebo Život 90).

Marketing na plný úvazek dělám od roku 2010. Začínal jsem jako agenturní copywriter, v roce 2014 odešel na volnou nohu a o něco později založil obsahovou agenturu Logos Agency. Vedu volné sdružení kreativců nazvané Nejlepší copywriter a na stejné webové adrese najdete také blog o češtině, copywritingu a ontologii. Pro nakladatelství Zoner Press jsem napsal knihu Webcopywriting pro samouky, která se zařadila mezi bestsellery. Mými školeními webového copywritingu prošly stovky účastníků z řad freelancerů, firem i veřejných institucí.

Malá ochutnávka mé práce

Promyšlené marketingové strategie, obsah a copywriting pro významné značky

Hrdý jsem například na:

Rád pomůžu k úspěchu taky vašemu projektu.

Copy zdar!

Rozhovor pro Copýtko

Mgr. Pavel Šenkapoun, Ph.D.
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Pavel Šenkapoun, Ph.D.
Pernerova 635/57
Praha 8
186 00
Mobil:724 716 786
Email:senkapoun@gmail.com
Web:nejlepsicopywriter.cz
LinkedIn:senkapoun
Facebook:nejlepsicopywriter
Instagram:nejlepsicopywriter.cz
Účet:2301088498/2010 (Fio)
IČ:05486033 (plátce DPH)
DIČ:CZ05486033

Doporučení
z první ruky

Na počátku naší spolupráce s Pavlem Šenkapounem stojí taková pěkná historka. V roce 2013 jsem se ocitl na golfovém turnaji pořádaném eBRÁNOU, u které tehdy Pavel pracoval, což jsem ovšem ještě nevěděl. Přemýšlel jsem v té době, zda pro svou firmu QSL nenechám udělat nový web, ale popravdě jsem byl dost na vážkách. Nebyl jsem si jist, zda to bude smysluplná investice. Z golfu jsem si nicméně odnesl publikaci s 20 články o internetovém marketingu, které napsali pracovníci eBRÁNY. Zaujaly mě ty, pod nimiž byl podepsán jakýsi Pavel Šenkapoun. A právě jeho texty zlomily mé pochybnosti. Pod jeho vedením následně v eBRÁNĚ vzniklo nové logo, slogan, web, účty na sociálních sítích a samozřejmě také texty. Když potom Pavel Šenkapoun z eBRÁNY odešel, pokračovala naše spolupráce i nadále. Řešíme spolu články, webové texty, online kampaně, printové materiály, strategické i praktické záležitosti. Někdy s nadsázkou říkám, že hlavní chybou Pavla Šenkapouna je, že jich není víc.

Petr Baudyš

Jednatel ve společnosti QSL s.r.o.