Logo a identita pro klientku zajišťující catering a kurzy zdravého životního stylu (2020)

Deli Life již byla zaběhnutá značka. Klientka chtěla vytvořit nové logo a vizuální identitu. S barevností jsem tedy volně navázala na tu původní, aby alespoň v tomto zůstala zachována konzistence. Kromě barevné palety a jsem vybrala i nové firemní písmo.

Logo a identita pro klientku zajišťující catering a kurzy zdravého životního stylu (2020)
PředchozíLogo a firemní identita pro MP ArchitectsLogo a vizuální identita (2020)Logo a identita pro klientku zajišťující catering a kurzy zdravého životního stylu (2020)Návrh identity – na vyžádaných ukázkách (2020)Návrhy pro Dvůr Všerad - první koncept vizuální identity (2017)Další
(položka 7 z 48)

Petra Gregušová, DiS.Petra Gregušová, DiS.

grafička se specializací na branding a logotvorbu — Návrhy log a vizuálních identit, které mají šmrnc a odrážejí jedinečnost klientů a duši jejich podnikání. Cíl: navrhovat značky, které budou dobře vidět a nesplynou s davem. Dlouholeté zkušenosti v oboru a výtečné reference: Yves Rocher, Algida, eLegal…

Status: k vašim službám 17 doporučení
Místo: Králův Dvůr (Středočeský kraj) Působnost: celý svět (angličtina), osobně zejména Beroun a Praha