Návrh firemního loga a vizuální identity - koncept

Druhý z konceptů pro firmu nabízející koučovací a NLP výcviky. Grafika na tiskovinách byla jen ukázkou, jak by navržené logo, písma a barevná paleta zhruba vypadaly. Nešlo ještě o finální vizuální styl.

Návrh firemního loga a vizuální identity - koncept
PředchozíLogo, základ brandu a vizitka (2021)Návrh loga a identity - konceptNávrh firemního loga a vizuální identity - konceptKoncept vizuálního stylu - I (2019)Koncept vizuálního stylu - II (2019)Další
(položka 21 z 48)

Petra Gregušová, DiS.Petra Gregušová, DiS.

grafička se specializací na branding a logotvorbu — Návrhy log a vizuálních identit, které mají šmrnc a odrážejí jedinečnost klientů a duši jejich podnikání. Cíl: navrhovat značky, které budou dobře vidět a nesplynou s davem. Dlouholeté zkušenosti v oboru a výtečné reference: Yves Rocher, Algida, eLegal…

Status: k vašim službám 17 doporučení
Místo: Králův Dvůr (Středočeský kraj) Působnost: celý svět (angličtina), osobně zejména Beroun a Praha