Jako grafik, designér, fotograf, kameraman a redaktor v jedné osobě se postarám o vizuální stránku komunikace uvnitř vaší firmy. Správná komunikace se zaměstnanci zvýší jejich efektivitu práce, loajalitu, motivaci a celkovou spokojenost. S tvorbou komunikačních materiálů mám 20 let zkušeností, více než 10 let spolupracuji s oddělením interní komunikace největších českých bank: Moneta Money Bank, GE Money Bank, Česká spořitelna.
Přestože pracuji jako freelancer, dokážu svým klientům nabídnout servis hodný agentury. Vyplatím se firmám, které nemají rozpočet na najmutí velké agentury, ale přesto potřebují dodat řešení na klíč. Mé služby jsou za ceny, které vám žádná agentura nenabídne.
Ve své práci sázím na jednoduchost, minimalistické zpracování, moderní a čistý výsledek v dobrém poměru cena/výkon/kvalita/rychlost. Denně dokazuji, že skvěle vypadající publikace, časopis nebo newsletter nemusí být výtvorem velké agentury. Stejně tak jako skvělá portrétní fotka nemusí být vždy pořízena ve velkém ateliéru a i profesionální video není vždy dílem početného filmového štábu. V případě rozsáhlých zakázek spolupracuji s dalšími odborníky na volné noze, ať už jde o grafiky, fotografy, ilustrátory nebo copywritery.
Soutěž Plať a vyhraj, Moneta Money Bank, 1. kolo
Image video z 2. konference pojistného trhu, pořádané Českou asociací pojišťoven
Podrobný reportážní záznam z akce „Den diagnostiky“ pořádané společností BASF
Mobil: | 603 779 750 (iPhone) |
---|---|
Email: | premysl@siffel.cz |
Web: | www.siffel.cz |
LinkedIn: | siffel |
Facebook: | premysl.siffel |
X (Twitter): | siffel |
WhatsApp: | 420603779750 |
Datovka: | f6xdvvp |
Účet: | 185582472/0600 (Moneta) |
IBAN: | CZ42 0600 0000 0001 8558 2472 |
IČ: | 75980878 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ7804264314 |
S Přemkem spoluvytváříme „hodnoty“ už nějaký ten pátek. Abych byla přesnější, bude to zaručeně už přes 500 pátků. A protože Přemek je tím, kdo oněm „hodnotám“ dává vizuální podobu, zatímco já se starám výhradně o content, chtěla bych mu teď přede všemi vyseknout takovou verbální poklonu, jakou si zaslouží. Ale pere se to ve mně. Víte proč? Protože je mi jasné, že když to udělám dobře, budu se o Přemka muset dělit s velkou spoustou z vás. A tak nějak tuším, že se nerozkrájí ani nenaklonuje. Druhá, nesobecká půlka mého já zase říká: „jen to vytrub do světa“. I ostatní si zaslouží skvělá videa, krásné šablony, vtipné kampaně a lichotící fotky. Bez nervů, jestli to bude dobré a včas. A kreativních originálních nápadů není nikdy dost. No a když čtu Přemkovy reference výše, je mi jasné, že ho stejně neutajím. Takže, pánové a dámy, pokud do svého komunikačního týmu hledáte externistu – vizuálního mága, který zastane práci dvou (možná tří) in-house kolegů, a to skvěle, nikdy vám neřekne ne, maximálně se bude zajímat o to, kdy, pak je Přemek trefou do černého. Jen mi ho, prosím, nevytěžujte moc :-)
kormidelník externí/interní komunikace korporátních lodí