Navrhuji wireframy a grafiku webů a e-shopů z důrazem na jejich použitelnost a přehlednost. S klienty spolupracuji dlouhodobě a díky tomu mohu navrhovat bannery pro PPC, newslettery nebo akční nabídky a to tak, aby vše šlo ruku v ruce v jednotném vizuálním stylu společně s webem či e-shopem.
Jak postupuji při tvorbě či redesignu webu:
- Vstupní analýza – dokument o cca 30 stranách otázek. Díky analýze dokáži poznat blíže vaše podnikání, zjistit jaký je současný stav webu/e-shopu, jaké cíle by měl nový web/e-shop splňovat, proč se do redesignu webu/e-shopu pouštíte a co od něj očekáváte, jaké jsou vaše cílové skupiny atd.
- Návrh wireframe, prototypu – wireframe vychází ze vstupní analýzy. Znázorňuje rozložení jednotlivých prvků na webu a to jak na desktopu, tak mobilní verzi. Wireframe převedu do interaktivního prototypu a otestuji s vašimi zákazníky. Díky tomu již v této fázi dokážeme zjistit, zda se navržený web ubírá správnou cestou.
- Grafický návrh – v této fázi již získává web svou podobu tak, jak jej uvidí uživatel. Grafiku můžete v průběhu připomínkovat.
- Dozor nad implementací grafiky – po ukončení fáze grafického návrhu mohu díky dlouholetým zkušenostem jako HTML kodér dozorovat nad správnou implementací grafického návrhu.
V oboru se pohybuji od roku 2011. Už na střední škole jsem zjistil, že webdesign je přesně to, čemu bych se chtěl v budoucnu věnovat. Rád se s vámi potkám osobně v Praze, ale ve většině případů pracuji na dálku.
Ukázky práce:
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČRKategorie katalogu:
Vybrané reference:
- Mercedes
- 3bohemians
- Decostaff
- Hager podlahy
- Bez ostychu
- Český kutil
- Medtempl
- Moda.cz
- Vysoká školka Beruška