Pomáhám podnikatelům budovat jejich sny.
Jsem podnikatelský poradce a konzultant se zaměřením na marketing, plánování a pricing. Pomáhám začínajícím podnikatelům, vznikajícím firmám a společnostem s vizí růstu soustředit se na ty nejdůležitější části byznysu, aby dosáhli úspěchu v rekordně krátkém čase.
Dobře vím, že začít podnikat nebo překonat stagnaci či pokles dynamiky není nic lehkého. Sám jsem si prošel korporátem i dráhou sólo podnikatele. Vedl jsem velké týmy, pracoval s milionovými rozpočty a měl na starosti krizový management. Ale také z nuly vybudoval lovebrand – firmu Fermato.
Během posledních 12 let jsem díky intenzivnímu studiu a mnoha úspěchům, ale také přešlapům, získal komplexní znalosti marketingu, podnikání i krizovém managementu. A veškeré know-how propojené s praxí vám rád předám prostřednictvím individuálního byznys mentoringu.
Provedu vás od nápadu k úspěšnému podniku. Pomůžu vám začít a objevit silné stránky i styl vedení. A celé si to správně spočítat. Zjistím, kde máte rezervy a společně provedeme změny, které vám přinesou trvalý úspěch. Vy se tak budete moct soustředit hlavně na dobré fungování vaší firmy.
Když chcete stávající „prostě mi to nevydělává“ měnit na:
Jsem nezávislý expert, který dokonale pozná váš byznys a pomocí přesně cílených rad vám dlouhodobě zlepší kvalitu strategického rozhodování a řízení firmy. Jsem totiž:
Motivation Labs s.r.o. – individuální byznys mentoring
Mobil: | 723 426 606 |
---|---|
Email: | jsem@radimstranik.com |
Web: | radimstranik.com |
LinkedIn: | radimstranik |
X (Twitter): | radimstranik |
Účet: | 1021217174/5500 (Raiffeisen) |
IČ: | 17401241 (neplátce DPH) |
S Radimem jsme se potkali, když jsem v naší firmě řešil obecně náš brand ve vztahu k zákazníkům. Zabýváme se motivací z psychologického hlediska a pod tímto pojmem si opravdu každý představí něco jiného. Navíc se tomu věnuje opravdu spousta lidí a my stále řešíme, jak se odlišit a ukázat naši přidanou hodnotu. Radim si nejdříve vyslechl kontext naší situace, stále se doptával, nahlížel na nás jinou optikou a celkově už v rámci této prvotní analýzy nás donutil přemýšlet nad naší firmou trošku jinak. Následně nám dal velice konkrétní tipy na akční kroky a nástroje, které by mohly situaci řešit. Šlo vidět, že v analytických nástrojích se dobře vyzná. Dostali jsme konstruktivní zpětnou vazbu, spoustu podnětů na přemýšlení a také několik nástrojů k okamžitému použití. Věřím, že se nám i díky tomu podaří dobře etablovat na trhu.
Motivation Labs s.r.o.