Ing. Radka Šupková

copywriterka a vypravěčka příběhů

Jsem copywriterka perem i srdcem. Vymýšlení a psaní textů mi totiž není jen prací, ale i vášní, která mě pohání každý den. Dělám, co miluji – a na výstupech to jasně poznáte.

Pomáhám klientům najít hlas, který osloví, pohladí duší a prodá. Využívám k tomu mocný nástroj jménem storytelling. Vytvářím a vyprávím nezapomenutelné příběhy, které následně přenáším do srdcí „posluchačů“.

Ostatně jeden takový jsem sama prožila, když zdánlivě obyčejné setkání s kamarádkou naprosto změnilo mé profesní směřování.

Dostala jsem možnost nahlédnout za oponu e-shopu a všeho, co se ho týká. Bylo to pro mě – absolventa ČVUT a člověka dlouhodobě se pohybujícího v korporátní sféře – objevení zcela nového světa plného kreativity.

Nejvíce mě oslovila komunikace se zákazníky, ať už formou newsletterů, článků nebo příspěvků na sociální sítě. S každým psaným slovem jsem objevovala sílu slov a možnost sdílet příběhy, které oslovují a inspirují druhé.

Nevěřím na náhody. Každá situace v životě, každé setkání a každý zvrat mají svůj smysl. A věřím, že ani vy na mém profilu nejste náhodou. 🙂

Ráda vám napíšu:

  • Texty na web
  • Produktové popisky
  • ​​Texty pro sociální sítě – reklamy, příspěvky, infografiky
  • Blogové články
  • Newslettery

Vybrané reference:

  • KALU menstruační houby – tvorba newsletterů, článků a příspěvků na sociální sítě, community management
  • Apartmán Třeboň – textace webu
  • Obec Kojetice – správa sociálních sítí, tvorba obecního zpravodaje, PR aktivity
Ing. Radka Šupková

Kontakty

Ing. Radka Šupková
Lidická 447
Vyšší Brod (Jihočeský kraj)
382 73
Mobil:603 278 110
Email:radka.supkova@seznam.cz
Web:www.radkasupkova.cz
LinkedIn:radkasupkova
IČ:19872348

Doporučení
z první ruky

Paní Radku je možné doporučit. Nejprve byla oslovena jiná paní (také s titulem Ing. což byl cíl), protože vyskočila na prvním místě jako copywriter. Po telefonickém rozhovoru chtěla poptávku emailem, na který už nikdy neodpověděla. V nabídce má velmi mnoho činností, takže vlastně na spoustu z nich pak nemá vůbec čas. Proto bylo druhým cílem vyhledat někoho, kdo dělá VÝHRADNĚ tuto činnost a nikoliv „milión“ dalších. Nabídka paní Radky byla přesně taková. Žádné pořádání eventů a dalších věcí. Pouze psaní textů. Takový člověk se vám může věnovat. Přesně to chcete. Psaní textů. Reklamní textař. Copywriting je tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků a služeb. Textař, který se zabývá copywritingem, se označuje jako copywriter, česky reklamní textař. Označení vzniklo spojením dvou slov: copy (zpráva pro tisk) a writer. Hodně textů bylo hotových, ale dnes, díky paní Radce, je jasně vidět, že bylo chaoticky uspořádaných. Ona tomu dala tu správnou a srozumitelnou formu. Chaosu dala řád a z neuspořádaných informací vytvořila velmi srozumitelné FAQ (Otázky a odpovědi). Samozřejmě dodala i další a vlastní texty na web. A vzhledem k jejímu vzdělání se nejednalo o pouhé psaní textů, ale probírala se celková koncepce a strategie webu, kdy paní Radka komunikovala i s tvůrcem webu. Pokud někdo chce dobré reklamní texty, ať osloví někoho, kdo dělá POUZE reklamní texty. Pro náš projekt SIMDATAMAX.COM to udělala paní Radka a udělala to dobře. Co je také velmi hezké u paní Radky, je postoj k životu, který má přímo na svém webu. Když někdo s vysokým vzděláním odmítne „kariéru“ a neustálé se honění za vyššími a vyššími cíli a nikdy nekončícím neustálým růstem, ale rodina je pro něj na prvním místě. Je dobře, že dokázala přehodnotit priority.

John Davis

vedoucí projektu SIM Data MAX