Jsem virtuální asistentka a mým denním chlebem je administrativní práce na dálku. Spolehlivě vyřeším záležitosti, které nemáte čas nebo chuť zařídit:
Jsem zvyklá pracovat samostatně a multitasking si užívám. Díky zkušenostem s prací ve startupu dokáži z chaosu udělat řád a v jakékoliv evidenci pořádek.
V roce 2022 jsem absolvovala vícedenní kurz týkající se problematiky pracovního práva a v rámci vysokoškolského studia jsem absolvovala kurzy Diversity Managementu a Etického Managementu. Dokáži klientům poradit v přípravě na jednání se zahraničními partnery, hovořím plynně anglicky a mám zkušenosti z amerického start-upu.
Neustále se vzdělávám a ráda se učím novým věcem. Proto se na mne neváhejte obrátit i v případě, pokud používáte nějaký jiný program či aplikaci, s chutí se s nimi seznámím.
Mobil: | 775 221 085 |
---|---|
Email: | tereza@suchanova.cz |
Web: | www.suchanova.cz |
LinkedIn: | terezasuchanova |
IČ: | 02813106 (neplátce DPH) |
Na Terezu jsem se poprvé obrátila, když jsem byla zavalená prací až nad hlavu a urgentně jsem sháněla někoho, kdo mi uleví od administrativy. Šlo o moji první spolupráci s virtuální asistentkou, Tereza mi ale pomohla proces nastavit a vše proběhlo jako po másle. Navíc zadaný úkol zpracovala skvěle - myslela i na drobnosti, které mě při zadávání nenapadly, a rychle identifikovala, čím dalším by mi mohla uvolnit ruce. Tereziny služby od té doby využívám opakovaně a pokaždé jsem nadmíru spokojená - můžu se totiž věnovat jiným úkolům a vím, že až hotová práce dorazí, bude perfektně zpracovaná. Mrzí mě jediné: že jsem Terezu neobjevila dřív.
překladatelka marketingových textů z angličtiny a švédštiny