Tereza Suchanová

virtuální asistentka

Jsem virtuální asistentka a mým denním chlebem je administrativní práce na dálku. Spolehlivě vyřeším záležitosti, které nemáte čas nebo chuť zařídit:

  • vyhledávání informací – důkladné rešerše a zpracování relevantních odpovědí do přehledných výstupů
  • tvorba dokumentů – profesní životopisy, motivační dopisy, obchodní korespondence, reporty, prezentace
  • tvorba a správa webů – tvorba, úprava a správa webových stránek na WordPressu; tvorba, úprava a správa eshopů na Shoptetu
  • nábor zaměstnanců – pomoc s výběrem nových zaměstnanců dle požadovaných kritérií
  • organizace událostí – schůzky s obchodními partnery, týmová setkání, teambuildingy, ale i celofiremní setkání zaměstnanců třeba z 20 států světa
  • zajištění služebních cest – přehledně zpracovaný itinerář včetně rezervace dopravního spojení, ubytování a programu

Jsem zvyklá pracovat samostatně a multitasking si užívám. Díky zkušenostem s prací ve startupu dokáži z chaosu udělat řád a v jakékoliv evidenci pořádek.

V roce 2022 jsem absolvovala vícedenní kurz týkající se problematiky pracovního práva a v rámci vysokoškolského studia jsem absolvovala kurzy Diversity ManagementuEtického Managementu. Dokáži klientům poradit v přípravě na jednání se zahraničními partnery, hovořím plynně anglicky a mám zkušenosti z amerického start-upu.

Mám vynikající přehled o:

  • Google Workspace (dříve G Suite) – Gmail, Drive, Calendar, Docs, Sheets, Slides, Forms, Keep, Hangouts nebo Sites
  • MS Office – Word, Excel, Power Point
  • WordPress – nejpoužívanější redakční systém na světě
  • Shoptet – nejpoužívanější e-shopové řešení v České republice a na Slovensku
  • SimpleShop – automatizovaný prodejní formulář na vašem webu
  • cloudových úložištích
  • nástrojích na úpravu souborů či převod jejich formátů

Mám zkušenosti s aplikacemi jako:

  • Trello, Asana a ClickUp pro správu projektů
  • Slack, Skype nebo Zoom pro tele- a videokomunikaci
  • Toggl a Clockify pro správu a měření času stráveného na projektech
  • MailChimp a SmartEmailing pro email marketing (newslettery)
  • Zapier a Integromat na spojování webových aplikací
  • Lever pro správu uchazečů o zaměstnání
  • Canva na tvorbu a úpravu grafiky
  • Aptien pro zjednodušení a automatizaci administrativních procesů
  • Streak pro jednoduché řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím Gmailu

Neustále se vzdělávám a ráda se učím novým věcem. Proto se na mne neváhejte obrátit i v případě, pokud používáte nějaký jiný program či aplikaci, s chutí se s nimi seznámím.

Tereza Suchanová

Kontakty

Tereza Suchanová
Tupolevova 741
Praha 9
199 00
Mobil:775 221 085
Email:tereza@suchanova.cz
Web:www.suchanova.cz
LinkedIn:terezasuchanova
IČ:02813106 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

S Terezou jsme navázali spolupráci jako malá startupová firma ihned po svém založení, protože pro firmu naší velikosti nedává smysl mít vlastní asistentku na plný ani částečný úvazek, musíme se primárně věnovat vlastnímu byznysu a odborné práci na zakázkách a řešit co nejméně administrativy a obdobných záležitostí. V tomto ohledu nám Tereza pomáhá s vyhledáváním na internetu, když poptáváme nějakou službu, se správou a tvorbou obsahu internetových stránek, firemního profilu na LinkedIn apod., náborem nových zaměstnanců, získáváním víz pro pracovní cesty a dalšími administrativními záležitostmi. Je pro nás důležité, že v tomto máme někoho spolehlivého, kdo rychle reaguje na naše požadavky a komu se nemusíme připomínat, aby něco bylo včas a pečlivě vyřízeno.

Petr Havel

Optimwise, s.r.o.