Jsem virtuální asistentka a mým denním chlebem je administrativní práce na dálku. Spolehlivě vyřeším záležitosti, které nemáte čas nebo chuť zařídit:
Jsem zvyklá pracovat samostatně a multitasking si užívám. Díky zkušenostem s prací ve startupu dokáži z chaosu udělat řád a v jakékoliv evidenci pořádek.
V roce 2022 jsem absolvovala vícedenní kurz týkající se problematiky pracovního práva a v rámci vysokoškolského studia jsem absolvovala kurzy Diversity Managementu a Etického Managementu. Dokáži klientům poradit v přípravě na jednání se zahraničními partnery, hovořím plynně anglicky a mám zkušenosti z amerického start-upu.
Neustále se vzdělávám a ráda se učím novým věcem. Proto se na mne neváhejte obrátit i v případě, pokud používáte nějaký jiný program či aplikaci, s chutí se s nimi seznámím.
Mobil: | 775 221 085 |
---|---|
Email: | tereza@suchanova.cz |
Web: | www.suchanova.cz |
LinkedIn: | terezasuchanova |
IČ: | 02813106 (neplátce DPH) |
S Terezou jsme navázali spolupráci jako malá startupová firma ihned po svém založení, protože pro firmu naší velikosti nedává smysl mít vlastní asistentku na plný ani částečný úvazek, musíme se primárně věnovat vlastnímu byznysu a odborné práci na zakázkách a řešit co nejméně administrativy a obdobných záležitostí. V tomto ohledu nám Tereza pomáhá s vyhledáváním na internetu, když poptáváme nějakou službu, se správou a tvorbou obsahu internetových stránek, firemního profilu na LinkedIn apod., náborem nových zaměstnanců, získáváním víz pro pracovní cesty a dalšími administrativními záležitostmi. Je pro nás důležité, že v tomto máme někoho spolehlivého, kdo rychle reaguje na naše požadavky a komu se nemusíme připomínat, aby něco bylo včas a pečlivě vyřízeno.
Optimwise, s.r.o.