Tereza Suchanová

virtuální asistentka

Jsem virtuální asistentka a mým denním chlebem je administrativní práce na dálku. Spolehlivě vyřeším záležitosti, které nemáte čas nebo chuť zařídit:

  • vyhledávání informací – důkladné rešerše a zpracování relevantních odpovědí do přehledných výstupů
  • tvorba dokumentů – profesní životopisy, motivační dopisy, obchodní korespondence, reporty, prezentace
  • tvorba a správa webů – tvorba, úprava a správa webových stránek na WordPressu; tvorba, úprava a správa eshopů na Shoptetu
  • nábor zaměstnanců – pomoc s výběrem nových zaměstnanců dle požadovaných kritérií
  • organizace událostí – schůzky s obchodními partnery, týmová setkání, teambuildingy, ale i celofiremní setkání zaměstnanců třeba z 20 států světa
  • zajištění služebních cest – přehledně zpracovaný itinerář včetně rezervace dopravního spojení, ubytování a programu

Jsem zvyklá pracovat samostatně a multitasking si užívám. Díky zkušenostem s prací ve startupu dokáži z chaosu udělat řád a v jakékoliv evidenci pořádek.

V roce 2022 jsem absolvovala vícedenní kurz týkající se problematiky pracovního práva a v rámci vysokoškolského studia jsem absolvovala kurzy Diversity ManagementuEtického Managementu. Dokáži klientům poradit v přípravě na jednání se zahraničními partnery, hovořím plynně anglicky a mám zkušenosti z amerického start-upu.

Mám vynikající přehled o:

  • Google Workspace (dříve G Suite) – Gmail, Drive, Calendar, Docs, Sheets, Slides, Forms, Keep, Hangouts nebo Sites
  • MS Office – Word, Excel, Power Point
  • WordPress – nejpoužívanější redakční systém na světě
  • Shoptet – nejpoužívanější e-shopové řešení v České republice a na Slovensku
  • SimpleShop – automatizovaný prodejní formulář na vašem webu
  • cloudových úložištích
  • nástrojích na úpravu souborů či převod jejich formátů

Mám zkušenosti s aplikacemi jako:

  • Trello, Asana a ClickUp pro správu projektů
  • Slack, Skype nebo Zoom pro tele- a videokomunikaci
  • Toggl a Clockify pro správu a měření času stráveného na projektech
  • MailChimp a SmartEmailing pro email marketing (newslettery)
  • Zapier a Integromat na spojování webových aplikací
  • Lever pro správu uchazečů o zaměstnání
  • Canva na tvorbu a úpravu grafiky
  • Aptien pro zjednodušení a automatizaci administrativních procesů
  • Streak pro jednoduché řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím Gmailu

Neustále se vzdělávám a ráda se učím novým věcem. Proto se na mne neváhejte obrátit i v případě, pokud používáte nějaký jiný program či aplikaci, s chutí se s nimi seznámím.

Tereza Suchanová

Kontakty

Tereza Suchanová
Tupolevova 741
Praha 9
199 00
Mobil:775 221 085
Email:tereza@suchanova.cz
Web:www.suchanova.cz
LinkedIn:terezasuchanova
IČ:02813106 (plátce DPH)
DIČ:CZ8560220746

Doporučení
z první ruky

S Terezou jsem se seznámila při organizaci konference WordCamp Praha 2019. Měla jsem to štěstí, že zůstala součástí týmu i o rok později, když jsem se kormidla chopila já. Akce se účastnilo na 500 návštěvníků a budget byl téměř milion korun. Tereza měla na starosti kompletní komunikaci se sponzory i návštěvníky a dohled nad interními záležitostmi. Vše běželo jako na drátkách a já jsem pochopila, jak skvěle může spolupráce s virtuální asistentkou fungovat. Tereza je spolehlivá, neuvěřitelně systematická a mistrovsky ovládá všechny nástroje, které používá. Po této zkušenosti jsem Terezu požádala, jestli by mi nepomohla i s úkoly, které musím řešit jako programátor a konzultant na volné noze. Jde např. o rešerše, přípravu materiálů na schůzky, drobné rutinní úpravy na webu, aktualizace obsahu apod. Díky předchozí zkušenosti vím, že když Tereze úkol svěřím, můžu ho pustit z hlavy – mám totiž jistotu, že ho Tereza perfektně zpracuje. Pokud chcete spolupracovat s opravdovými profesionály, kteří drží slovo i termín, tak se s Terezou Suchanovou rozhodně nespálíte.

Karolína Vyskočilová
Karolína Vyskočilová

tvůrce webů a pluginů se specializací na WordPress a WooCommerce