Tereza Suchanová

virtuální asistentka

Jsem virtuální asistentka a mým denním chlebem je administrativní práce na dálku. Spolehlivě vyřeším záležitosti, které nemáte čas nebo chuť zařídit:

  • vyhledávání informací – důkladné rešerše a zpracování relevantních odpovědí do přehledných výstupů
  • tvorba dokumentů – profesní životopisy, motivační dopisy, obchodní korespondence, reporty, prezentace
  • tvorba a správa webů – tvorba, úprava a správa webových stránek na WordPressu; tvorba, úprava a správa eshopů na Shoptetu
  • nábor zaměstnanců – pomoc s výběrem nových zaměstnanců dle požadovaných kritérií
  • organizace událostí – schůzky s obchodními partnery, týmová setkání, teambuildingy, ale i celofiremní setkání zaměstnanců třeba z 20 států světa
  • zajištění služebních cest – přehledně zpracovaný itinerář včetně rezervace dopravního spojení, ubytování a programu

Jsem zvyklá pracovat samostatně a multitasking si užívám. Díky zkušenostem s prací ve startupu dokáži z chaosu udělat řád a v jakékoliv evidenci pořádek.

V roce 2022 jsem absolvovala vícedenní kurz týkající se problematiky pracovního práva a v rámci vysokoškolského studia jsem absolvovala kurzy Diversity ManagementuEtického Managementu. Dokáži klientům poradit v přípravě na jednání se zahraničními partnery, hovořím plynně anglicky a mám zkušenosti z amerického start-upu.

Mám vynikající přehled o:

  • Google Workspace (dříve G Suite) – Gmail, Drive, Calendar, Docs, Sheets, Slides, Forms, Keep, Hangouts nebo Sites
  • MS Office – Word, Excel, Power Point
  • WordPress – nejpoužívanější redakční systém na světě
  • Shoptet – nejpoužívanější e-shopové řešení v České republice a na Slovensku
  • SimpleShop – automatizovaný prodejní formulář na vašem webu
  • cloudových úložištích
  • nástrojích na úpravu souborů či převod jejich formátů

Mám zkušenosti s aplikacemi jako:

  • Trello, Asana a ClickUp pro správu projektů
  • Slack, Skype nebo Zoom pro tele- a videokomunikaci
  • Toggl a Clockify pro správu a měření času stráveného na projektech
  • MailChimp a SmartEmailing pro email marketing (newslettery)
  • Zapier a Integromat na spojování webových aplikací
  • Lever pro správu uchazečů o zaměstnání
  • Canva na tvorbu a úpravu grafiky
  • Aptien pro zjednodušení a automatizaci administrativních procesů
  • Streak pro jednoduché řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím Gmailu

Neustále se vzdělávám a ráda se učím novým věcem. Proto se na mne neváhejte obrátit i v případě, pokud používáte nějaký jiný program či aplikaci, s chutí se s nimi seznámím.

Tereza Suchanová

Kontakty

Tereza Suchanová
Tupolevova 741
Praha 9
199 00
Mobil:775 221 085
Email:tereza@suchanova.cz
Web:www.suchanova.cz
LinkedIn:terezasuchanova
IČ:02813106 (neplátce DPH)

Doporučení
z první ruky

Řadu let pracuji v oblasti médií, kultury a školství. Mám spoustu nejrůznějších aktivit jako novinářka, lektorka a badatelka. Často musím řešit nejrůznější vyplňování formulářů, vyhledávání informací na úřadech nebo tvorbu prezentací. Všechno tohle mě odvádí od tvůrčí práce, takže jsem potřebovala někoho, kdo mi od těchto nezáživných činností odlehčí. Jsem moc ráda, že mám virtuální asistentku Terezu Suchanovou, kterou mohu vřele doporučit. Má zkušenosti z byznysu i ze státní správy, takže rozumí úřednické hatmatilce. Možná ještě virtuální asistentky neznáte, ale není to nic složitého: zkrátka záchrana na telefonu nebo na mailu, která rychle a dobře zpracuje, co potřebujete. Zpočátku to byl trošku nezvyk delegovat otravné činnosti na někoho jiného, ale brzy jsem viděla, že Tereze můžu s klidem svěřit rešerše na úřadech i výrobu prezentací. Já bych se s tím babrala několik hodin, ale ona to zvládne rychlostí blesku a vím, že je na ni spoleh. Před pár měsíci jsem jela do lázní, ale počítač byl se mnou, protože práce… ale nemusela jsem u něj sedět mezi jednou a druhou masáží, protože jsem měla jistotu, že Tereza zmákne prezentaci na příští týden a já se mohla s klidem zanořit do bazénu.

Mgr. Judita Matyášová

novinářka a publicistka