Zviditelním vás na sociálních sítích Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn a Twitter. Zvýším povědomí o vašem produktu nebo značce a posílím prodeje díky přesně cíleným kampaním nejen na sociálních sítích, ale také v PPC systémech (Google Ads, YouTube a v Sklik).
Přestože se zaměřuji hlavně na sociální média a PPC, díky bohatým zkušenostem z nadnárodní marketingové agentury mám přesah do kompletního online marketingu — všechny vaše marketingové aktivity v onlinu srovnám do latě, dám jim jasný smysl a řád. Tam, kde mi nebudou stačit síly, využiji své sítě kontaktů pro doručení služby dle vašich očekávání.
Marketing pro klienty různých velikostí dělám již 9+ let a za tu dobu mi pod prsty prošly 10milionové rozpočty, které nazpět přinesly své násobky. Nejčastěji se věnuji těmto oblastem:
Sleduji nové marketingové trendy, které přetavuji ve skutečné obchodní výsledky. Neustále se vzdělávám v oboru online reklamy, abych mohl svým klientům doručovat tu nejkvalitnější službu, kterou dovedu. Zároveň píšu blog plný tipů pro vaši online reklamu.
Úspěšně jsem vystudoval ekonomický obor na Provozně Ekonomické fakultě na České Zemědělské Univerzitě. Zároveň jsem úspěšně absolvoval kurz Digisemestru od Jindřicha Fáborského. Dále pravidelně navštěvuji webináře, workshopy a konference ohledně online reklamy, e-commerce a sociálních sítí.
Mé hodnoty, kterými se řídím: efektivita, upřímnost, pozitivní nastavení mysli, tvrdá práce, důvěra, lidský přístup, otevřenost, kritické myšlení.
V rámci mé kariéry online marketéra považuji za největší úspěchy, pokud se klientům, které spravuji, daří generovat pozitivní návratnost investic do reklamy. Anebo když doručuji KPI, na kterých jsme se s klientem domluvili.
Mé zkušenosti čerpají z agenturní štace v nadnárodní reklamní agentuře, kde jsem spravoval kampaně velkých, ale i menších klientů. Jmenovitě se jedná např. o: Albert, O2, Penny, Sodexo, Twisto, CK Fischer a CK Exim Tours, Solitea (účetní programy) Heineken Group, Deutsche Bahn, OZP, Mojedatovka, Škoda Auto DigiLab, Moneta Money Bank, Walmark (doplňky stravy), Česká Apotéka (kosmetika a doplňky stravy), Nutraceutics (doplňky stravy), Ultra Premium Brands (alkohol), AAA Auto, ČSOB, Spectra Agency, spousty dalších menších nebo větších klientů.
Účastnil jsem se několika výběrových řízení (tendrů) a pomáhal jsem tvořit strategie pro vyšší jednotky klientů (většinou se jednalo o střední a velké firmy). Pokud tedy poptáváte tvorbu strategie v rámci online reklamy, rád se jí ujmu.
Ať už máte desítky tisíc nebo miliony do online reklamy na měsíc, jsem pro vás ten pravý, kdo vám pomůže s rozložením investic do správných kanálů a poté navážu s reálnou exekucí kampaní.
Mé výsledky hovoří za vše. Drtivá většina kampaní dopadla s pozitivní návratností investic do reklamy nebo dosažení předem stanovených KPIs. Můžete se podívat na můj web do sekce reference nebo třeba na stránku Shoptet partneři na můj profil, kde najdete další ohlasy.
Komunikace s klienty je mou silnou stránkou. Nejčastěji s klienty komunikuji skrze e-mail, případně nástroje jako Freelo, Asana, Trello, Basecamp. Dále preferuji e-osobní kontakt, tedy Google Meet / Zoom nebo Teams pro reporting a představování strategií. Není problém si zavolat, dost často jeden telefon vydá za desítky e-mailů.
Mobil: | 723 333 859 |
---|---|
Email: | tomas@cernovsky.cz |
Web: | cernovsky.cz |
LinkedIn: | cernovsky |
Facebook: | cernovskycz |
Instagram: | cernovskycz |
X (Twitter): | cernovsky_tomas |
Pinterest: | cernovskycz |
Messenger: | cernovskytomas |
WhatsApp: | 420723333859 |
Účet: | 1736373080/3030 |
IBAN: | CZ46 3030 0000 0017 3637 3082 |
IČ: | 14196565 |
S Tomášem již delší dobu spolupracujeme na přípravě reklamních kampaní na Facebooku. Za tu dobu jsme neměli při vzájemné komunikaci žádný problém. Tomáš je spolehlivý a profesionální spolupracovník. Kromě přípravy kampaní připravuje i jejich kvalitní a jasné analýzy. Spolupráci s ním můžeme jenom doporučit.
Marketing Manager, Naviga4, 3Dees Industries