Jako 3D grafik – generalista již více než 10 let vytvářím 3D grafiku a animace se zaměřením na reklamní produktové vizualizace a key visuals. Kladu přitom důraz na detail, vyvážené nasvícení a celkovou kompozici.
Klientům pomáhám rovněž s tvorbou 3D modelů, 3D maskotů, figurek k následnému 3D tisku nebo scénářů příběhů, které vyžadují rozvržení jednotlivých záběrů pomocí storyboardu. Proto často spolupracuji i s filmovou produkcí, zejména v oblasti VFX.
Rád pro vás vytvořím:
- Prodejní produktové vizualizace – realistické rendery produktů a stylizované 3D ilustrace pro e-commerce a tištěnou reklamu
- Klíčové vizuály – s využitím 3D grafiky pro reklamní kampaně, landing pages aj.
- 3D animace – od storyboardu, animatiku, animování, svícení, rendering až po postprodukci
- 3D modely produktů – včetně texturování pro prezentaci v programech Unreal Engine, Sketchfab apod.
- Stylizované 3D charaktery – firemní či produktové maskoty, virtuální/herní postavy nebo figurky pro 3D tisk
3 důvody, proč se mnou spolupracovat:
- Jsem důsledný. Mým cílem je dokonalost výstupů a maximální spokojenost každého klienta.
- Jsem proaktivní. Nebojím se ozvat, pokud klient požaduje něco, co podle mě nebude fungovat a navrhnu vlastní řešení.
- Jsem hospodárný. Vždy přemýšlím, jak optimalizovat produkci a klientovi ušetřit peníze.
Kdo nejčastěji využívá mé služby?
- Výrobci produktů, kteří vizualizace, 3D animace či klíčové vizuály používají v marketingových kampaních, na e-shopech apod.
- Reklamní studia, kterým pomáhám jako externí dodavatel 3D grafiky.
- Společnosti, které používají 3D grafiku ve své produkci (film, hry, nová média).
Největší úspěchy
Rád vzpomínám především na spolupráci s animátorem Janem Zavadilem při tvorbě dvou spotů pro výrobce tekuté stravy Mana, kdy jsme využili firemního 3D maskota – Cosmo Ape.
Jak vypadá workflow spolupráce při tvorbě
- Nejprve se snažím zjistit co nejvíce informací o projektu, jeho účelu a představě klienta. Pomocí referencí a moodboardu si ujasníme, jak má výsledek vypadat a působit.
- V případě tvorby animace si s klientem schválíme návrh ve formě storyboardu.
- S hotovým storyboardem začínám přemýšlet nad produkcí s ohledem na efektivitu. Např. mnoho 3D modelů můžete zakoupit, čímž lze ušetřit produkční čas i peníze, stejně tak kombinováním výstupů z různých 3D programů.
- Následuje tvorba animatiku, na kterém si odsouhlasíme tempo animace.
- Poté pokračuji v produkci až do finální animace, kterou si s klientem schválíme.
- Výsledný render animace doladím v postprodukci a odevzdám klientovi.
Při tvorbě statických renderů, produktových vizualizací, key visuals používám k rozvržení kompozice skici, které v dalším kroku upřesňuji ve 3D scéně za použití provizorních (proxy) modelů.
Při návrzích 3D charakterů klientovi nejprve předkládám „hrubý“ 3D model (tzv. blocking), který po schválení propracovávám do finální podoby a parametrů podle zadání.
Celý proces zahrnuje průběžné schvalování jednotlivých fází, platby záloh, skicovného a případné zapracování klientských změn.
Pracuji zejména s těmito programy:
- ZBrush
- Blender
- Unreal Engine
- After Effects
- Photoshop
- Marmoset Toolbag
- Affinity
Vybrané reference:
- Heaven Labs
- Netflix
- Cetin
- Bosch
- Sanofi
- Vítkovice
- Monom
- GAT CZ
- Ski Kvilda
- Komtesa
- Sanofi
- JDE
- Merck
- Nestlé