Tomáš Pospíšil

specialista online marketingu pro služby a software

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Weby pod mojí správou generují nové poptávky a hovory. Zaměřuji se na lead generation skrze kanály online marketingu – PPC, SEO a sběr kontaktů z webu skrze nástroj HubSpot. Pomáhám poskytovatelům služeb, softwarů a menším firmám vydělat více peněz z online kanálů.

Pečuji o weby, aby byly vidět a přinášely zisk. Jak?

  • SEO a PPC – zajistím, abyste byli vidět tam, kde vaši zákazníci vyhledávají (Google, Seznam, LinkedIn), najdu efektivní klíčová slova, navrhnu, jak optimalizovat web a jeho strukturu.
  • Lead generation – sběr kontaktů z webu, jejich scoring a zahřívání pomocí email sekvencí. Návrh landing pages.
  • HubSpot – pomohu vám vyladit HubSpot tak, abyste z něj získali maximum – reporting, lead magnets, chatboti, prodejní sekvence a marketingové emaily.

S kým nejčastěji spolupracuji?

  • Výrobní firmy, poskytovatelé služeb nebo software a menší firmy, které chtějí prodávat skrze online kanály.
  • Podnikatelé a živnostníci, kterým nechodí poptávky z webu a potřebují pomoci nastartovat online marketing.
  • Manažeři marketingu a produktu.

Absolvovaná odborná školení

  • PPC reklama: Strategické řízení digitálních kampaní – Markéta Kabátová, Petr Bureš
  • Školení PPC – Helena Papírníková
  • Google Analytics pro fajnšmekry – Jan Tichý
  • Google Tag Manager pro fajnšmekry – André Heller
  • Školení SEO – Marek Prokop
  • Web copywriting – Jan Ambrož
  • Obsahová strategie – Jan Ambrož
  • Vyhodnocování návštěvnosti webu v Google Analytics – Pavel Jašek

Vybrané reference

Tomáš Pospíšil
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Tomáš Pospíšil
Učitelská 52
Praha 8
180 00
Mobil:605 258 027
Email:info@tpospisil.cz
Web:www.tpospisil.cz
LinkedIn:pospisiltomas
X (Twitter):tomaspospi
Datovka:7edbmwc
IČ:74614151 (plátce DPH)
DIČ:CZ8707081251

Doporučení
z první ruky

Když jsem po ukončení spolupráce s předchozím „markeťákem“ hledala náhradu, předpokládala jsem, že u tak snadného úkolu nemohu asi sáhnout vedle. Má očekávání byla dejme tomu vlažná. Tomáš z počátku působil jako tichá voda. PPC kampaň pro nás nastavil, nějak moc se neptal, nedělal ramena ani do mě nehučel. Až jsem místy byla trochu nejistá, co z toho vyleze. Jenže stejně jako ta tichá voda, semlel břehy s takovou samozřejmostí a elegancí, že jsme pro nedostatek kapacity museli kampaň předčasně přerušit a původně zamýšlený kredit jsme vyčerpali jen přibližně ze 70 %. Wow! Pod Tomovým dohledem se stalo hned několik věcí. Jednak jsem se necítila naprosto neschopná, protože kdykoliv bylo třeba, abych něco nastavila já, poslal přehledný obrázkový návod, podle kterého jsem to nejen zvládla, ale i se během krátké doby naučila. A to jsem vážně antitalent na tyhle vymoženosti. Za další. S kampaní jsem strávila násobně méně času. A především! Kampaň přivedla naprosto a dokonale přesně ty klienty, které jsem potřebovala. Já vážně nejsem markeťák, nerozumím tomu, co dělá nebo proč. Ale jako ekonom a účetní si umím vyhodnotit přínos jeho práce. Za mě nelze jinak, než jeho práci doporučit.

Ing. Iva Strachotová, DiS.

hodinová ekonomka a manažerka v účetní společnosti