Weby pod mojí správou generují nové poptávky a hovory. Zaměřuji se na lead generation skrze kanály online marketingu – PPC, SEO a sběr kontaktů z webu skrze nástroj HubSpot. Pomáhám poskytovatelům služeb, softwarů a menším firmám vydělat více peněz z online kanálů.
Mobil: | 605 258 027 |
---|---|
Email: | info@tpospisil.cz |
Web: | www.tpospisil.cz |
LinkedIn: | pospisiltomas |
X (Twitter): | tomaspospi |
Datovka: | 7edbmwc |
IČ: | 74614151 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8707081251 |
Když jsem po ukončení spolupráce s předchozím „markeťákem“ hledala náhradu, předpokládala jsem, že u tak snadného úkolu nemohu asi sáhnout vedle. Má očekávání byla dejme tomu vlažná. Tomáš z počátku působil jako tichá voda. PPC kampaň pro nás nastavil, nějak moc se neptal, nedělal ramena ani do mě nehučel. Až jsem místy byla trochu nejistá, co z toho vyleze. Jenže stejně jako ta tichá voda, semlel břehy s takovou samozřejmostí a elegancí, že jsme pro nedostatek kapacity museli kampaň předčasně přerušit a původně zamýšlený kredit jsme vyčerpali jen přibližně ze 70 %. Wow! Pod Tomovým dohledem se stalo hned několik věcí. Jednak jsem se necítila naprosto neschopná, protože kdykoliv bylo třeba, abych něco nastavila já, poslal přehledný obrázkový návod, podle kterého jsem to nejen zvládla, ale i se během krátké doby naučila. A to jsem vážně antitalent na tyhle vymoženosti. Za další. S kampaní jsem strávila násobně méně času. A především! Kampaň přivedla naprosto a dokonale přesně ty klienty, které jsem potřebovala. Já vážně nejsem markeťák, nerozumím tomu, co dělá nebo proč. Ale jako ekonom a účetní si umím vyhodnotit přínos jeho práce. Za mě nelze jinak, než jeho práci doporučit.
hodinová ekonomka a manažerka v účetní společnosti