Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Tomáš Pospíšil

Tomáš Pospíšil

online marketér se specializací na SEO a marketing ve vyhledávačích

Tomáš Pospíšil
Tomáš Pospíšil - logo

Pečuji o weby, aby byly vidět a přinášely zisk. Zvýším návštěvnost vašeho webu, získám nové kontakty a leady pro vaše obchodníky. Zaměřuji se především na vedení online marketingu, SEO a PPC. Specializuji se na živnostníky, malé a střední firmy a startupy. Převážně pracuji na webech, které generují kontakty. Poskytuji konzultace a dělám analýzy, ale hlavně mě baví se podílet na dlouhodobé exekuci.

  • Vedení online marketingu – ideální pro živnostníky a menší firmy, které nemají vlastní tým. Příprava plánu a týmu, tvorba webu nebo landing page, nastavení a reporting KPI.
  • SEO – optimalizace webů pro vyhledávače. Nabízím školení a analýzy: on-page, klíčových slov, návrh struktury, technické SEO, obsahový plán.
  • PPC – placené searchové kampaně, Google Ads, Bing Ads, Sklik a LinkedIn Ads. Searchové kampaně vytvořím a optimalizuji sám. U rozsáhlejších kampaní spolupracuji s kolegy.
  • Spolupráce se specialisty – copywriting, UX a PPC kampaně.

Mám rád technologické, softwarové a B2B firmy. Dokážu komunikovat jak s obchodníky a markeťáky, tak i s vývojáři. S tvorbou webů jsem začínal v roce 2005, v roce 2009 jsem začínal v online marketingové agentuře jako SEO specialista. Mám zkušenosti z mezinárodního projektu a B2B SaaS startupu, 6 let vedu školení SEO, reference uvádím níže.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Vzdělání a certifikáty

  • obor Softwarové technologie a management – České vysoké učení technické v Praze, 4 semestry, 2007–2010
  • obor Komunikační technologie – Střední průmyslová škola telekomunikační, 2003–2007
  • certifikáty Google – Analytics IQ
  • certifikovaný uživatel Memsource – cloudový nástroj pro správu a automatizaci větších překladů

Absolvovaná odborná školení

  • Google Analytics pro fajnšmekry – školitel Jan Tichý
  • Google Tag Manager pro fajnšmekry – školitel André Heller
  • Školení SEO – školitel Marek Prokop
  • Web copywriting – školitel Jan Ambrož
  • Obsahová strategie – školitel Jan Ambrož
  • Školení PPC – školitel Helena Papírníková
  • Vyhodnocování návštěvnosti webu v Google Analytics – školitel Pavel Jašek

Praxe

  • Memsource – manažer digitálního marketingu, 2017–2019
  • Cheil Germany GmbH / Samsung – webový a datový analytik, 2017
  • Dobrý web
    • lektor SEO, 2012–2019
    • webový analytik, 2016–2017
    • vedoucí SEO, 2011–2017
  • Ataxo / H1.cz – SEO konzultant, 2009–2011

Vybrané reference

Nástroje a znalosti

  • B2B a lead generation – Pardot, Zapier, Unbounce
  • SEO a online marketing – Google Tag Manager, Google Analytics, SuperMetrics, Marketing Miner, Sitebulb, Ahrefs, Screaming Frog, OpenRefine, Smartlook, Hotjar, Mailchimp
  • tvorba webu – HTML, CSS, Netlify, Github, WordPress, Solidpixels
  • projektové řízení – Trello, Asana

Kontaktní informace

Tomáš Pospíšil
Učitelská 52
Praha 8
180 00
Mobil:605 258 027
Email:info@tpospisil.cz
Web:www.tpospisil.cz
LinkedIn:LinkedIn pospisiltomas
Twitter:Twitter tomaspospi
Datovka:Datová schránka 7edbmwc
:74614151 (plátce DPH)
DIČ:CZ8707081251

Doporučení z první ruky

Když jsem po ukončení spolupráce s předchozím „markeťákem“ hledala náhradu, předpokládala jsem, že u tak snadného úkolu nemohu asi sáhnout vedle. Má očekávání byla dejme tomu vlažná. Tomáš z počátku působil jako tichá voda. PPC kampaň pro nás nastavil, nějak moc se neptal, nedělal ramena ani do mě nehučel. Až jsem místy byla trochu nejistá, co z toho vyleze. Jenže stejně jako ta tichá voda, semlel břehy s takovou samozřejmostí a elegancí, že jsme pro nedostatek kapacity museli kampaň předčasně přerušit a původně zamýšlený kredit jsme vyčerpali jen přibližně ze 70 %. Wow! Pod Tomovým dohledem se stalo hned několik věcí. Jednak jsem se necítila naprosto neschopná, protože kdykoliv bylo třeba, abych něco nastavila já, poslal přehledný obrázkový návod, podle kterého jsem to nejen zvládla, ale i se během krátké doby naučila. A to jsem vážně antitalent na tyhle vymoženosti. Za další. S kampaní jsem strávila násobně méně času. A především! Kampaň přivedla naprosto a dokonale přesně ty klienty, které jsem potřebovala. Já vážně nejsem markeťák, nerozumím tomu, co dělá nebo proč. Ale jako ekonom a účetní si umím vyhodnotit přínos jeho práce. Za mě nelze jinak, než jeho práci doporučit.
Ing. Iva Strachotová, DiS.
hodinová ekonomka a manažerka v účetní společnosti

2005 – 2022 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook LinkedIn Twitter Instagram YouTube SoundCloud RSS